Przetarg 7687057 - Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów...

   
Analizuj Zamówienie 7687057 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-10
przedmiot ogłoszenia
Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramach projektu „Healthy Boost – współpraca wi
elosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020
Numer referencyjny: ZP.271.75.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramach projektu „Healthy Boost – współpraca wielosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I - butelki filtrujące z logotypem
Część II - piłki PVC gumowe z logotypem
Część III - torby bawełniane z logotypem
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2 i załącznik 4 do SIWZ.
3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
5. Linki dot. wizualizacji i oznaczania:
Zasady dot. wizualizacji https://www.interreg-baltic.eu/visibility_rules.html
Podręcznik tożsamości wizualnej https://www.interreg-baltic.eu/fileadmin/user_upload/For_projects/Project_Management_Toolkit/Visibility_downloads/Interreg_BSR__project_design_guide.pdf
6. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część I - butelki filtrujące z logotypem
1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramach projektu „Healthy Boost – współpraca wielosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - butelki filtrujące z logotypem Część II - piłki PVC gumowe z logotypem Część III - torby bawełniane z logotypem szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2 i załącznik 4 do SIWZ. 3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 5. Linki dot. wizualizacji i oznaczania: Zasady dot. wizualizacji https://www.interreg-baltic.eu/visibility_rules.html Podręcznik tożsamości wizualnej https://www.interreg-baltic.eu/fileadmin/user_upload/For_projects/Project_Management_Toolkit/Visibility_downloads/Interreg_BSR__project_design_guide.pdf 6. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.

Część nr: 2 Nazwa: Część II - piłki PVC gumowe z logotypem
1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramach projektu „Healthy Boost – współpraca wielosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - butelki filtrujące z logotypem Część II - piłki PVC gumowe z logotypem Część III - torby bawełniane z logotypem szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2 i załącznik 4 do SIWZ. 3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 5. Linki dot. wizualizacji i oznaczania: Zasady dot. wizualizacji https://www.interreg-baltic.eu/visibility_rules.html Podręcznik tożsamości wizualnej https://www.interreg-baltic.eu/fileadmin/user_upload/For_projects/Project_Management_Toolkit/Visibility_downloads/Interreg_BSR__project_design_guide.pdf 6. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.

Część nr: 3 Nazwa: Część III - torby bawełniane z logotypem
1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramach projektu „Healthy Boost – współpraca wielosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - butelki filtrujące z logotypem Część II - piłki PVC gumowe z logotypem Część III - torby bawełniane z logotypem szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2 i załącznik 4 do SIWZ. 3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 5. Linki dot. wizualizacji i oznaczania: Zasady dot. wizualizacji https://www.interreg-baltic.eu/visibility_rules.html Podręcznik tożsamości wizualnej https://www.interreg-baltic.eu/fileadmin/user_upload/For_projects/Project_Management_Toolkit/Visibility_downloads/Interreg_BSR__project_design_guide.pdf 6. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.
branża Usługi reklamowe
podbranża gadżety
kody CPV 39294100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: gadżety

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10373886 2024-03-28
godz. 11:00
Małopolskie Przypinka prostokątna 25x70mm - zapięcie na agrafkę wymiary 25x70 nadruk: imię przewodnika, nr i logo kopalni, kolor tła: szary, czcionka biała . Kolory według księgi identyfikacji w...
10379608 2024-04-03
godz. 10:10
Lubelskie Zakup nagród rzeczowych na konkursy organizowane przez ZLPK w ramach działalności statutowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę w miejsce wskazane przez Zamawiającego a t...
10324090 2024-04-04
godz. 11:00
Mazowieckie Usługa polegająca na organizacji wydarzenia EARTO Annual Conference 2024, które odbędzie się w dniach 14-16 maja 2024 r. w Warszawie 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wydarze...
10394455 2024-04-08
godz. 00:00
Mazowieckie usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy materiałów promujących wsparcie w ramach programu Sprawiedliwość, finansowanego ze środków norweskiego mechanizmu finansowego 2014-2021 i ...
10379750 2024-04-08
godz. 10:00
Śląskie dostawa gadżetów z logo WORD Częstochowa na potrzeby Regionalnej Strefy BRD Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie. Torba na zakupy-200 szt.
10380239 2024-04-08
godz. 12:00
Lubelskie Wykonanie wraz z dostawą gadżetów dedykowanych dla Portu Lotniczego Lublin S.A. na potrzeby SOL z podziałem na części.
10395969 2024-04-08
godz. 12:30
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych na konferencję Opis przedmiotu zamówienia w załączniku. Proszę uzupełnić formularz ofertowy. Opis ma...
10429704 2024-04-15
godz. 12:45
Pomorskie OS.ZO.2.2024.MC Zakup materiałów reklamowych niezbędnych do realizacji zadań prowadzonych przez Fundację Orły Sportu. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Ścianka prasowa – tekstylna prosta ...
10325036 2024-04-19
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie łódzkim. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostarczenie przez Wykonawcę mater...
10468120 2024-04-23
godz. 23:59
Dolnośląskie Zabezpieczenie materiałowe Mistrzostw Wojska Polskiego w szachach. 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym real...