Przetarg 11372935 - „Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu...

   
Analizuj Zamówienie 11372935
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-10
przedmiot ogłoszenia
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026”

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia po
siłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026Maksymalna ilość posiłków dziennie wyniesie:posiłki dla przedszkola: I pakiet: śniadanie obiad (zupa plus drugie danie) – 70 dań, II pakiet: śniadanie obiad podwieczorek - 36 dań,III pakiet: obiad – 25 dań posiłki dla szkoły: IV pakiet: zupa - 45 dań, V pakiet: drugie danie - 95 dań.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w trakcie trwania roku szkolnego, ilość zamawianych posiłków uzależniona jest od frekwencji uczniów i przedszkolaków zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Ilość zamawianych posiłków Dyrektor Zespołu poda Wykonawcy najpóźniej do 10:00 dnia poprzedzającego dostarczenie. Zamawiający dysponuje zapleczem w postaci stołówki szkolnej wraz z zapleczem do wydawania posiłków (pomieszczenia po kuchni przy stołówce szkolnej). Dostawa odbywać się będzie 5 dni w tygodniu. Wydawanie posiłków odbywać się będzie:Przedszkole: śniadanie godz. 9:00, obiad godz. 12:00, podwieczorek godz. 14:30,Szkoła: zupa godz. 11:35, obiad II danie: 12:35,z wyłączeniem dni ustawowo wolnych i świąt oraz ferii. W miesiącu sierpniu 2025 r. dla przedszkola wydawany będzie tylko obiad.Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy wydawanie posiłków oraz utrzymanie czystości stołówki. Zamawiający zastrzega, że ma prawo niezrealizowania Umowy w pełnej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówień o wartości nie niższej niż 30% wartości wynagrodzenia brutto określonej w par. 4 ust. 1 projektu Umowy.2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r. – szkoła, od dnia 25.08.2025 r. do dnia 31.07.2026 r. – przedszkole, we wszystkie dni robocze, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy lub zajęć dydaktycznych. 3. Opis Przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca będzie przygotowywał i przedstawiał do akceptacji dyrektora szkoły, z trzydniowym wyprzedzeniem, tygodniowy jadłospis z podaniem kaloryczności posiłków i wyszczególnieniem składników odżywczych oraz z uwzględnieniem gramatury: zupa - 300/200 ml., drugie danie – mięso/ryby 100/80 g., kasza/ryż/ziemniaki 250/200 g., warzywa 150 g., kompot 250/200 ml. Zaakceptowany przez dyrektora szkoły jadłospis Wykonawca będzie umieszczał przy stołówce szkolnej. 2) Wszystkie posiłki muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Jadłospisy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016.1154). 3) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania i procedury niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia, o których mowa jest w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023, poz. 1448) oraz rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L. 2004.139.1.). 4) Wykonawca zobowiązany jest stosować procedury zgodne z reżimem sanitarnym określonym dla placówek oświatowych przez GUS i MEN. 5) Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać i dostarczyć posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów w ww. zakresie. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP/GMP/GHP. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. 8) Wykonawca zobowiązany jest przyjąć na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki.9) Koszty związane z przygotowaniem i wydawaniem obiadów, myciem naczyń, sprzątaniem stołówki, wywozem resztek po posiłkach ponosić będzie Wykonawca.

271.4.2025
branża Gastronomia, catering
podbranża żywienie zbiorowe
kody CPV 55321000, 55520000, 55521200, 55523100, 55524000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się