Zlecenie 7926995 - Przygotowanie firmy Sense Monitoring do wdrożenia nowego...

   
Zamówienie 7926995 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-01-19
przedmiot zlecenia
Przygotowanie firmy Sense Monitoring do wdrożenia nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności.

Prze
dmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadań przewidzianych we wniosku o dofinansowanie w ramach konkursu 1.2 Internacjonalizacja MŚP PO PW. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań: A. Przygotowanie strategii marketingu w Internecie dla rynku ukraińskiego, niemieckiego oraz szwedzkiego. Zakres usługi: 1. Przeprowadzenie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, segmentacji rynków zagranicznych w oparciu o odrębne badania marketingowe, 2. W oparciu o badania, analizy i wnioski przygotowanie strategii marketingowej dedykowanej sprzedaży produktu na rynku ukraińskim, niemieckim, szwedzkim: - opracowanie i wskazanie kanałów promocyjnych i reklamowych, z uwzględnieniem działań promocyjnych w projekcie, - wybór typów kampanii reklamowych oraz budowa struktury dopasowania do lejka sprzedażowego w firmie, - przygotowanie grafik do reklam promujących produkt w Internecie, - budowa treści reklamowych do promocji w Internecie, - analiza opłacalności planowanych działań, - przygotowanie narzędzia do monitorowania skuteczności wdrażania strategii marketingowej, - opracowanie szczegółowego harmonogramu działań promocyjno-sprzedażowych. B. Przygotowanie projektu strony internetowej Zamawiającego dedykowanej rynkowi ukraińskiemu, niemieckiemu oraz szwedzkiemu. Zakres usługi: 1. zaprojektowanie strony landingowej dedykowanej osobno rynkowi ukraińskiemu, niemieckiemu, szwedzkiemu, 2. przygotowanie projektu w wersji responsywnej (dostosowanej do urządzeń mobilnych), 3. zaproponowanie bardziej przyjaznego przekazu, prowadzącego do zwiększenia współczynnika konwersji, 4. stworzenie opisu (wizualnego) tego jak wygląda typowa współpraca z Sense Monitoring, 5. skoncentrowanie przekazu na korzyściach i wartościach, które są ważne dla Klienta. C. Przygotowanie projektu katalogu firmowego. Zakres usługi: 1. Omówienie i wybór koncepcji, ustalenie zawartości merytorycznej, 2. Koncepcje graficzne – uwzględniające różne formy wizualizowania treści, wizualizacji produktów (wykorzystanie zdjęć, ręcznych ilustracji, kolaży graficzno-zdjęciowych, wizualizacji 3D), 3. Projektowanie treści katalogu, 4. Opracowanie graficzne wybranego projektu katalogu firmowego. D. Wyszukanie i selekcja potencjalnych kontrahentów oraz nawiązanie kontaktów na rynku ukraińskim, niemieckim i szwedzkim. Zakres usługi: - stworzenie listy potencjalnych kontrahentów i weryfikację listy, w szczególności w zakresie wiarygodności potencjalnych partnerów, - przygotowanie wstępnej oferty współpracy, - kontakt ze zweryfikowanymi potencjalnymi partnerami – przesłanie wstępnej oferty współpracy i weryfikacja zainteresowania ofertą Zamawiającego, - przygotowanie bazy potencjalnych partnerów zainteresowanych udziałem w spotkaniu, - aranżacja spotkań – ustalenie terminów i miejsc spotkań, - zapewnienie minimum 10 kontaktów na każdy rynek docelowy. Przez zapewnienie 10 kontaktów należy rozumieć zaaranżowanie 10 spotkań z potencjalnymi kontrahentami, - opracowanie raportu z przeprowadzonych prac. Wymagania jakościowe dot. pozyskanych przez Wykonawcę poszczególnych partnerów (przedsiębiorstw) biorących udział w negocjacjach handlowych: - kontakt z osobami decyzyjnymi na poziomie danego podmiotu lub decydentami w działach odpowiedzialnych za „zakupy” oferowanych przez Zamawiającego usług (produktów), - świadomość partnerów co do korzyści z zakupu usługi (produktu) i podstawowego zakresu funkcjonalnego usługi (produktu). E. Przeprowadzenie badań marketingowych wśród podmiotów na rynku niemieckim, ukraińskim i szwedzkim. Zakres usługi: 1. Badanie desk research umożliwiające oszacowanie potencjału i specyficznych uwarunkowań rynku, w szczególności: - określenie kluczowych wskaźników dojrzałości oraz struktury rynku dla kategorii produktowej, - analiza otoczenia biznesowego, w tym analiza konkurencji, 2. Badanie ilościowe pozwalające uzyskać szczegółowe informacje dotyczące zachowań i nawyków firm z rynku docelowego a także zidentyfikować i kluczowe segmenty. 3. Badanie jakościowe tj. pogłębione wywiady indywidualne (ITI) z przedstawicielami - wyodrębnionych na podstawie wcześniej zebranych danych - kluczowych dla Zleceniodawcy segmentów nabywców(optymalnie 2-4 odrębne targety): - dotyczące preferencji, nawyków i upodobań kluczowych segmentów klientów. W toku badań jakościowych ustalona ma zostać ścieżka decyzyjna klienta. - poddające ocenie produkt Sense Monitoring. Dogłębna analiza percepcji jego jakości, ceny ma umożliwić oszacowanie gotowości zakupu, a co za tym idzie - szans rynkowych produktu. 4. Raport podsumowujący z badań. F. Produkcja dwóch filmów reklamowych. Produkcja filmów reklamowych przy uwzględnieniu poniższych wymagań: 1. filmy promujące produkt Sense Monitoring; 2. opracowanie scenariuszy; 3. jakość Full HD; 4. format .MP4; 5. długość filmów: 3-5 minut; 6. filmy opatrzone muzyką w tle; 7. filmy nie będą zawierać zdjęć stokowych, a jedynie materiały autorskie wykonawcy; 8. filmy w języku angielskim z napisami w 3 wersjach językowych. G. Profesjonalne tłumaczenia treści katalogów na języki: szwedzki, niemiecki, ukraiński. Szacowana liczba stron tłumaczeniowych: 87 stron/język H. Druk katalogów według przygotowanego projektu. Działanie obejmuje druk 3000 sztuk katalogów, po 1000 sztuk na każdy rynek: niemiecki, szwedzki, ukraiński. Jeden katalog zawierający ok. 87 stron. W ramach druku katalogów założono następujące parametry: - Specyfikacja druku: format A4, - Wnętrze: dwustronny zadruk w kolorze, papier: kredowy mat 250 g, - Okładka: jednostronny zadruk w kolorze, papier (okładka): kredowy mat350 g. I. Organizacja udziału Zamawiającego w targach LogiMAT 2021 Stuttgart w dniach 22-24.06.2021*. Zakres usługi: 1. Wynajęcie i zabudowa powierzchni wystawienniczej: co najmniej 18 m2, w zabudowie typu end stand - przedstawienie propozycji lokalizacji stoiska do uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 2. Zapewnienie reklamy Zamawiającego w mediach targowych. 3. Transport eksponatów oraz elementów zabudowy, wraz z ubezpieczeniem, odprawą celną i kosztami spedycji. 4. Opłacenie przelotów członków delegacji Zamawiającego z Polski do miejsca odbywania się targów, oraz z miejsca odbywania się targów do Polski. 5. Opłacenie noclegów członków delegacji Zamawiającego w czasie trwania podróży służbowej J. Organizacja misji gospodarczej do Niemiec*. Zakres usługi: 1. Opłacenie przelotów członków delegacji Zamawiającego z Polski do miejsca odbywania się misji gospodarczej, oraz z miejsca odbywania się misji gospodarczej do Polski. 2. Opłacenie noclegów członków delegacji Zamawiającego w czasie trwania podróży służbowej K. Organizacja misji gospodarczej do Szwecji*. Zakres usługi: 1. Opłacenie przelotów członków delegacji Zamawiającego z Polski do miejsca odbywania się misji gospodarczej, oraz z miejsca odbywania się misji gospodarczej do Polski. 2. Opłacenie noclegów członków delegacji Zamawiającego w czasie trwania podróży służbowej L. Organizacja misji gospodarczej na Ukrainę*. Zakres usługi: 1. Opłacenie przelotów członków delegacji Zamawiającego z Polski do miejsca odbywania się misji gospodarczej, oraz z miejsca odbywania się misji gospodarczej do Polski. 2. Opłacenie noclegów członków delegacji Zamawiającego w czasie trwania podróży służbowej *Organizacja działań wskazanych powyżej w punktach od I do L i związanych z wyjazdem poza granice Polski uzależniona jest od sytuacji związanej z COVID-19. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu organizacji przedmiotowych zadań w zależności od aktualnie panującej sytuacji epidemicznej w Europie.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia, Wyposażenie wnętrz, Usługi reklamowe
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, usługi informatyczne, tłumaczenia, meble i akcesoria, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne, akcje promocyjne, reklamy, konsulting, doradztwo
kody CPV 39171000, 63516000, 63700000, 72413000, 79000000, 79310000, 79342000, 79530000, 79800000, 79822500, 79956000, 79997000, 92111200
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , usługi informatyczne , tłumaczenia , meble i akcesoria , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne , akcje promocyjne , reklamy , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10489662 2024-05-06
godz. 23:59
Pomorskie Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnopromocyjnej w ramach realizacji działania A2.6.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, pn.: Inwestycje-Rozbudowa...
10473410 2024-05-06
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki edukacyjnej w parku w Giewartowie (formuła „Zaprojektuj i wy-buduj” wraz z wdrożeniem programu edukacji ekologicznej tj.: 1) Zaprojektowan...
10487616 2024-05-07
godz. 10:00
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk dla KP IV Bytom w ramach pierwszego wyposażenia.
10487911 2024-05-07
godz. 10:30
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem krzeseł socjalnych dla KP IV Bytom w ramach pierwszego wyposażenia.
10402153 2024-05-08
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach zdania pn.: „Innowacyjne Branżowe Centrum Mody”. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.Niniejsze zamówienie składa się z pięciu części pn.:− ...
10486449 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż krzeseł biurowych. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i m...
10485337 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup i dostawa datowników automatycznych w ilości 400 sztuk
10483385 2024-05-10
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup artykułów łazienkowych do internatów i kwater internatowych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie wyposażenia tj. artykułów łazienkowych, zgodnego z...
10490564 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa wyposażenia do nowego budynku komunalnego w Karniowicach. Wyposażenie zaplecza cateringowego 1.Przedmiotem zamówienia jest : "Dostawa wyposażenia do nowego budynku komunalnego w...
10457562 2024-05-17
godz. 12:00
Mazowieckie Zawarcie umowy ramowej na wybór agencji reklamowej do obsługi działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024-2026 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej – określen...