Zlecenie - Przewozy samochodowe miedzi, ołowiu, siarczanu niklawego i...
| Zamówienie 2972637 (zakończone) | |
|---|---|
| źródło | Internet |
| data publikacji | 2013-10-23 |
| przedmiot zlecenia | Przewozy samochodowe miedzi, ołowiu, siarczanu niklawego i siarczanu miedzi z oddziałów hutniczych KGHM Polska Miedź S.A. do odbio rców krajowych i zagranicznych. Numer postępowania: JGBZ/MT/000344/13 Opis zamówienia: Zadanie obejmuje wybór przewoźników/spedytorów na okres od 01.03.2014 r. do 31.12.2014 r. na przewozy samochodowe walcówki miedzianej i drutu beztlenowego z HM "Cedynia" w Orsku, katod z HM "Głogów", katod i wlewków miedzianych z HM "Legnica" do odbiorców krajowych i zagranicznych oraz na przewozy ołowiu, siarczanu niklawego i siarczanu miedzi z O/HM "Legnica i siarczanu niklawego z O/ HM "Głogów". Przedmiot zamówienia: Usługi transportowe, polegające na przewozach całopojazdowych walcówki miedzianej i drutu z miedzi beztlenowej do odbiorców krajowych z KGHM Polska Miedź S.A. /Oddział HM "Cedynia" w Orsku, katod miedzianych i siarczanu niklawego z O/ HM "Głogów", katod i wlewków miedzianych, ołowiu, siarczanu niklawego, siarczanu miedzi z O/HM "Legnica", według zmiennych potrzeb Zamawiającego, określanych na bieżąco przez Departament Logistyki (daty i miejsca załadunku, kierunki wysyłek, ilości). Wymagania organizacyjne i techniczne: 1. Zlecenia Zamawiającego, określające trasy i terminy realizacji wysyłek oraz awizacje samochodów przez Wykonawców będą dokonywane na bieżąco poprzez platformę komunikacyjną TISYS firmy TRANSPOREON. Zlecenia określające trasy i terminy realizacji przewozów będą przekazywane poprzez platformę komunikacyjną TISYS firmy TRANSPOREON GmbH, za pomocą następujących modułów: * TIFLOW- zlecanie kursu za określoną stawkę frachtową wybranemu wykonawcy (przewoźnik, spedytor). O kolejności zleceń decyduje poziom stawki frachtowej zapisanej w załącznikach cenowych do umowy. * TICAP- zlecanie kursu na zasadzie giełdy. Ofertę kursów otrzymują jednocześnie wszystkie firmy, które współpracują z Zamawiającym na platformie TISYS. Kurs otrzymuje wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje na dzień złożenia oferty dostępem do platformy TISYS, nie wyklucza to jego udziału w postępowaniu jednakże wymagane jest w tym przypadku złożenie oświadczenia o instalacji platformy komunikacyjnej TISYS firmy TRANSPOREON w przypadku zawarcia umowy z Zamawiającym. 2a. Przy przewozach krajowych obowiązują druki krajowych listów przewozowych wystawione przez KGHM Polska Miedź S.A., za wyjątkiem HM "Głogów", gdzie obowiązują druki krajowych listów przewozowych wystawionych przez Wykonawców. 2b. Przy przewozach zagranicznych obowiązują druki listów CMR przewoźników, muszą posiadać ich nadruk lub być przez nich opieczętowane. 3. Przewóz odbywa się samochodami oplandekowanymi o ładowności około 24 ton, posiadającymi pasy mocujące i maty antypoślizgowe ( nie dotyczy przewozów siarczanu niklawego i siarczanu miedzi). 4. Załadunek walcówki miedzianej w KGHM Polska Miedź S.A. /Oddział "Cedynia" w Orsku (PL59-305) odbywa się systemie dwuzmianowym, wózkami widłowymi. Wykorzystanie ładowności około 23,600 ton (5 kręgów walcówka). Walcówka oraz drut z miedzi beztlenowej dostarczana jest do odbiorców w kręgach o wadze około 4,8 mt. Kręgi mocowane stalowymi taśmami transportowane są na paletach drewnianych, każdy krąg pokryty jest folią polietylenową. Wymiary palety 1750x1750x150 mm, zewnętrzna średnica kręgu wynosi 1800 mm. Zabezpieczenia towaru na czas transportu: wymagane 2 pasy mocujące na każdy krąg i maty antypoślizgowe. 5. Załadunek drutu beztlenowego w KGHM Polska Miedź S.A. /Oddział "Cedynia" w Orsku (PL59-305) odbywa się systemie dwuzmianowym, wózkami widłowymi. Wykorzystanie ładowności około 23,600 ton (5 lub 6 kręgów). Drut z miedzi beztlenowej dostarczany jest do odbiorców w kręgach o wadze około 4,0 mt. Kręgi mocowane stalowymi taśmami transportowane są na paletach drewnianych, każdy krąg pokryty jest folią polietylenową. Wymiary palety 1750x1750x150 mm, zewnętrzna średnica kręgu wynosi 1800 mm. Obowiązuje zabezpieczenie towaru na czas transportu, zgodnie z instrukcją załadowcy, tj.: * pas jednoczęściowy z napinaczem długości ok. 6 m, * minimum 4 pasy użyte, jako odciągi. 4 punkty mocujące po 2 na każdej ze stron. Długość pasów w zakresie 1,5 do 3 m. w zależności od rozmieszczenia punktów mocujących, * maty- wymagane minimum 4 kawałki o wymiarach minimalnych ok. 20x20 cm pod palety w miejsca łączenia desek. * materiał do podłożenia pod haki ( mata antypoślizgowa). Procedura dotyczy każdego załadowanego kręgu. Zamiast pasa może być użyty odciąg lub pas dwuczęściowy. 6. Załadunek katod w HM "Głogów" ( PL67-231) odbywa się w systemie dwuzmianowym. Katody połączone stalowymi taśmami są pakowane w wiązki, średnia waga wiązki 1700-1850 kg. Wykorzystanie ładowności około 24,000 ton. Załadunek wózkami widłowymi. Zabezpieczenia towaru na czas transportu: wymagane pasy mocujące i maty antypoślizgowe o wymiarach 20-90 cm. w ilości 60 sztuk. 7. Załadunek katod i wlewków w HM "Legnica" (PL59-220) odbywa się w systemie jednozmianowym. Załadunek wlewków miedzianych do Wrocławia odbywa się do godziny 10,00 Dostawa do godziny 13,15. Katody połączone stalowymi taśmami pakowane są w wiązki, średnia waga wiązki 1800 kg. Wlewki okrągłe o długości 300-2500 mm i średnicy 120-310 mm, pakowane w wiązki, przewożone są na paletach drewnianych lub metalowych- wymagana podłoga drewniana bądź mata antypoślizgowa. Wykorzystanie ładowności około 24,000 ton. Załadunek wózkami widłowymi. Zabezpieczenia katod na czas transportu: wymagane pasy mocujące i maty antypoślizgowe. 8. Załadunek siarczanu niklawego ( materiał niebezpieczny - UN 3260 MATERIAŁ ŻRĄCY STAŁY, KWAŚNY, NIEORGANICZNY, I.N.O./ CORROSIVE SOLID, ACIDIC, N.O.S., 8, III, (E) ) w HM "Głogów" ( PL67-231) odbywa się w systemie dwuzmianowym. Siarczan pakowany jest luzem do worków typu "big- bag", które są umieszczane na paletach ( 1 "big- bag" z siarczanem o wadze ok. 1 tony umieszczany jest na jednej palecie o wymiarach 1000mmx1200mm i przywiązany do tej palety dwoma taśmami ). Wykorzystanie ładowności około 24,000 ton. Załadunek wózkami widłowymi. Zabezpieczenia towaru na czas transportu: wymagane pasy mocujące. 9. Załadunek siarczanu niklawego ( materiał niebezpieczny - UN 2923 MATERIAŁ ŻRĄCY STAŁY, TRUJĄCY, I.N.O./ CORROSIVE SOLID, TOXIC, N.O.S., 8, III (E), w HM "Legnica" ( PL59-220) odbywa się w systemie jednozmianowym. Siarczan pakowany luzem do worków typu "big-bag", które są umieszczane na paletach ( 1 "big- bag" z siarczanem o wadze ok. 1 tony umieszczany jest na jednej palecie o wymiarach 800mmx1200mm). Wykorzystanie ładowności około 24,000 ton. Załadunek wózkami widłowymi. Zabezpieczenia towaru na czas transportu: wymagane pasy mocujące. 10. Załadunek siarczanu miedzi ( materiał niebezpieczny - UN 3077 MATERIAŁ ZAGRAŻAJĄCY SRODOWISKU, STAŁY, I.N.O., ENVIRON-MENTALY HAZARDOUS SUBSTANCE, SOLID, N.O.S., 9 III, (E) w HM "Legnica" ( PL59-220) odbywa się w systemie jednozmianowym. Siarczan pakowany luzem do worków typu PP/PE, które są umieszczane na paletach ( 40 worków z siarczanem o wadze ok. 1 tony umieszczanych jest na jednej palecie o wymiarach 800mmx1200mm, a następnie nakrywane są kapturem termokurczliwym. Wykorzystanie ładowności około 24,000 ton. Załadunek wózkami widłowymi. Zabezpieczenia towaru na czas transportu: wymagane pasy mocujące. 11. Załadunek ołowiu w HM "Legnica" ( PL59-220) odbywa się w systemie jednozmianowym. Ołów połączony stalowymi taśmami jest pakowany w wiązki, średnia waga wiązki ok. 1000-1100 kg. Wykorzystanie ładowności około 24,000 ton. Załadunek wózkami widłowymi. Zabezpieczenia towaru na czas transportu: wymagane pasy mocujące i maty antypoślizgowe. Uwaga: Wszystkie pasy użyte do zabezpieczania ładunku na czas transportu powinny być atestowane. 12. Kierowcy zgłaszający się na załadunek i rozładunek w Oddziałach Hutniczych mają obowiązek stosowania odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej, tj.: butów z noskami, długich spodni, koszul z długimi rękawami, kamizelek odblaskowych, rękawic i kasków ochronnych. 13. Kierowcy zgłaszający się na załadunek materiałów niebezpiecznych muszą dodatkowo posiadać Instrukcję Pisemną Kierowcy, odzież ochronną, wyposażenie oraz uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych zgodnie z Umową ADR 2011-2013 i ustawą o przewozie materiałów niebezpiecznych. Samochód kierowcy zgłaszającego się na załadunek materiałów niebezpiecznych musi być oznakowany i wyposażony w odpowiedni sprzęt zgodnie z Umową ADR 2011-2013 i ustawą o przewozie materiałów niebezpiecznych. 14. Kierowcy muszą zgłaszać się na załadunek z oryginalnymi i aktualnymi dokumentami: dowód osobisty lub paszport, dowód rejestracyjny ciągnika i naczepy, aktualne badania techniczne pojazdu. Kierowcy, którzy nie posiadają dokumentów spełniających powyższe wymagania nie będą wpuszczani na załadunek. 15. Rozliczenia wykonanych przewozów odbywać się będą na podstawie przesłanej faktury VAT z załączoną oryginalną kopią listu przewozowego, potwierdzoną przez odbiorcę, przelewem na konto wskazane w Instrukcji płatniczej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Stawki frachtowe wyrażone w EUR będą przeliczane wg. średniego kursu, wynikającego z obowiązującej w dniu załadunku tabeli kursów NBP. Wykonawcy za wykonanie usługi przysługuje wynagrodzenie: * w przypadku zleceń przekazywanych za pomocą modułu TIFLOW oraz zleceń przekazywanych faxem lub pocztą elektroniczną, według stawek frachtowych zawartych w umowie. * w przypadku zleceń przekazywanych za pomocą modułu TICAP, według stawek frachtowych zgłoszonych przez wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek umieszczenia na fakturze numeru kursu przydzielonego na platformie TISYS. 15a. Przewidywane kierunki wysyłek do odbiorców krajowych: A/ walcówka i drut z miedzi beztlenowej z HM "Cedynia" w Orsku ( waga ok. 23,600 t): PL42-500 Będzin PL85-957 Bydgoszcz PL43-502 Czechowice PL43-254 Warszowice PL19-300 Ełk PL59-220 Legnica1 PL55-040 Kobierzyce PL30-663 Kraków PL32-400 Myślenice PL05-079 Okuniew PL21-200 Parczew PL13-214 Ruszkowo PL56-300 Milicz PL70-895 Szczecin PL62-700 Turek PL32-353 Trzyciąż PL06-550 Szreńsk B/ katody i wlewki z HM "Legnica" (waga ok. 24,000 t.): PL44-109 Gliwice PL53-234 Wrocław PL80-953 Gdańsk C) ołów z HM "Legnica" (waga ok. 23,900 t.): PL59-220 Legnica2 ( ul. Jaworzyńska 291 ) PL43-301 Bielsko-Biała PL55-200 Oława PL05-820 Piastów PL61-016 Poznań PL64-800 Chodzież 15b. Przewidywane kierunki wysyłek do odbiorców zagranicznych A/ przewozy miedzi z HM "Cedynia" w Orsku ( PL59-305), HM "Głogów" (PL67-231) oraz HM "Legnica" (PL59-220)- / jeden punkt załadunkowy/: DE - 06333 Hettstedt DE - 49565 Bramsche DE- 49074 Osnabruck DE- 89269 Vohringen DE- 12459 Berlin DE- 26677 Ramsloh DE- 51061 Kolonia DE- 96465 Neustadt DE- 90475 Norymberga DE- 92431 Neunburg vorm Vald DE-63128 Die tzenbach DE- 19057 Schwerin DK - 4550 Asnaes IT- 26026 Pizzighettone IT- 25020 Afianello IT- 25065 Lumezzane IT- 25050 Passirano GB- SO50 6YU Bishopstoke GB- LS 10 RT Leeds FR- 62334 Lens FR- 38230 Pont de Cherry FR- 64150 Mourenx AT - 2170 Poysdorf AT- 2755 Wiener Neustadt AT- 3300 Amstetten AT- 3230 Brixlegg SK -01841 Dubnica SK - 94901 Nitra CZ - 10209 Praga CZ - 59422 Velke Mezirici CZ - 27201 Kladno HU - 6760 Kistelek HU - 2661 Balassagyarmat HU - 2870 Kisber RO - OLT-23150 Slatina RO - 450066 Zalau BA - 88240 Posusje BA - 88220 Siroki Brijeg CH - 6460 Altdorf CH - 4658 Daeniken CH - 4143 Dornach CH - 8330 Pfaffikon CH - 5200 Brugg B/ przywóz miedzi do HM "Głogów" (PL67-231) i HM "Legnica" (PL59-220) z niżej wymienionych miejscowości- import BE - 2340 Beerse- import C/ przewozy siarczanu niklawego z HM "Głogów" (PL67-231) i HM "Legnica" (PL59-220) do niżej wymienionych miejscowości BE-2250 Olen DE-08280 Aue D/ przewozy siarczanu miedzi z HM "Legnica" ( PL59-220) do niżej wymienionych miejscowości DE - 27798 Hude E/ przewozy ołowiu z HM "Legnica" ( PL59-220) do niżej wymienionych miejscowości wyrażone w EUR za samochód. CH - 3206 Thun CZ - 47090 Czeska Lipa DE - 08064 Zwickau DE - 99885 Ohrdruf 16. Przewoźnik nie może się posługiwać innymi przewoźnikami w realizacji otrzymanych zleceń. 17. Spedytor ma obowiązek przygotowania i złożenia do postępowania wykazu przewoźników, którymi będzie się posługiwał przy organizowaniu przewozu. Tylko ci przewoźnicy mogą być wskazani w awizacji jako firma realizująca przewóz. Przewoźnicy ujęci w wykazie i zaawizowani na platformie będą mieli możliwość podjęcia ładunku miedzi, ołowiu, siarczanu niklawego, siarczanu miedzi. W wykazie powinny znaleźć się firmy, które spełnią poniższe wymagania (zweryfikowane przez Spedytora). Wykaz będzie załącznikiem do umowy. Przy wyborze przewoźnika (wskazanego w wykazie), realizującego przewóz miedzi, Spedytor powinien: * zachować należytą staranność przez co rozumie się m.in. wybór takich osób i firm, które są sprawdzone przez Spedytora co do wiarygodności, solidności i terminowości, posiadają stosowne referencje, świadczą usługi przewozowe na rzecz Spedytora co najmniej od 6 miesięcy, posiadają wymagane przepisami prawa licencje, koncesje oraz inne zezwolenia administracyjne, mające związek z prowadzoną działalnością i zleconymi przewozami, * wyboru takich osób i firm, które posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika drogowego na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 USD - limit na jedno zdarzenie nie może być mniejszy niż 250 000 USD ( lub równowartość ww. kwoty)- z włączonym ryzykiem kradzieży z włamaniem, kradzieży rozbójniczej i zuchwałej oraz wykupioną klauzulą postojową/parkingową, obejmującego zakresem terytorialnym: w transporcie krajowym-RP/ w transporcie międzynarodowym- Europę z wyłączeniem krajów WNP oraz rodzaj przewożonych ładunków: miedz, ołów, siarczan niklawy, siarczan miedzi. 18. Spedytor ma obowiązek bieżącej weryfikacji polis OC przewoźników, wybranych do realizacji zleconych przewozów miedzi, ołowiu siarczanu niklawego, siarczanu miedzi w szczególności w zakresie wymaganej wysokości sumy ubezpieczeniowej, zakresu ubezpieczenia, terminowej wpłaty rat składki, terminu obowiązywania ubezpieczenia. Uwaga: w przypadku zmniejszenia się wymaganej sumy gwarancyjnej w trakcie trwania ubezpieczenia, należy uzupełnić ubezpieczenie do wysokości wymaganego minimum. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przewoźników wskazanych przez Spedytora w wykazie i sprawdzenia spełnienia kryteriów, których miał się posłużyć Spedytor przy wyborze. |
| branża | Usługi transportowe |
| podbranża | transport, usługi magazynowe, logistyka |
| forma | licytacja |
| typ zlecenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Austria
belgia bośnia i hercegowina czechy dania francja niemcy rumunia szwajcaria wielka brytania włochy |
| województwo realizacji | |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | Dolnośląskie |