Przetarg - Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro w dwóch...

   
Analizuj Zamówienie 3637125 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2015-03-09
przedmiot ogłoszenia
Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro w dwóch częściach na opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu oraz prz
eprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa:
1.1.opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu (w ramach części I zamówienia),1.2. przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych (w ramach części II zamówienia).
2.Wykonawca w ramach części I zamówienia zobowiązany jest do opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu na podstawie istniejącej księgi znaku i identyfikacji wizualnej oraz przygotowanie projektów graficznych, w tym plików produkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.
3.Wykonawca w ramach części II zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 3-12 lipca 2015r., na którą składa się m.in.: zakup i produkcja kampanii w mediach, produkcja zewnętrznych nośników informacyjnych, zakup i produkcja zewnętrznych nośników reklamowych, kampania w Internecie, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, produkcja materiałów informacyjno- promocyjnych oraz wsparcie obsługi PR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.
4.Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie dla części I zamówienia oraz części II zamówienia:
4.1.spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście;
4.2.pozycjonowanie festiwalu Gdynia Design Days 2015 jako wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu;
4.3.marka Gdynia Design Days ma być kojarzona i promowana jako festiwal krajów nadbałtyckich oraz najważniejszy letni festiwal designu w Polsce i jedyny prezentujący projekty,prototypy stworzone specjalnie na potrzeby festiwalu.
4.4.opis festiwalu GDD 2015, jego przeznaczenie, opis tegorocznego hasła, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno - promocyjnej, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie znajdują się w załączniku nr 9 do SIWZ Opis GDD 2015, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno-promocyjnej
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach części I zamówienia zobowiązany jest do opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu na podstawie istniejącej księgi znaku i identyfikacji wizualnej oraz przygotowanie projektów graficznych, w tym plików produkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach części II zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 3-12 lipca 2015r., na którą składa się m.in.: zakup i produkcja kampanii w mediach, produkcja zewnętrznych nośników informacyjnych, zakup i produkcja zewnętrznych nośników reklamowych, kampania
w Internecie, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, produkcja materiałów informacyjno - promocyjnych oraz wsparcie obsługi PR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Opracowanie graficzne identyfikacji wizualnej festiwalu
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach części I zamówienia zobowiązany jest do opracowania graficznego identyfikacji wizualnej festiwalu na podstawie istniejącej księgi znaku i identyfikacji wizualnej oraz przygotowanie projektów graficznych, w tym plików produkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12/07/2015
4) Kryteria oceny ofert: ??
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2015 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach części II zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 3-12 lipca 2015r., na którą składa się m.in.: zakup i produkcja kampanii w mediach, produkcja zewnętrznych nośników informacyjnych, zakup i produkcja zewnętrznych nośników reklamowych, kampania
w Internecie, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, produkcja materiałów informacyjno - promocyjnych oraz wsparcie obsługi PR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9,79.41.60.00-3,79.82.00.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31/07/2015
4) Kryteria oceny ofert: ??
branża Usługi reklamowe
podbranża loga i znaki graficzne, gadżety, akcje promocyjne
kody CPV 79416000, 79820000, 79822500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: loga i znaki graficzne , gadżety , akcje promocyjne