Przetarg 11537219 - Przetarg nieograniczony na kompleksową dostawę energii...

   
Analizuj Zamówienie 11537219
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-07
przedmiot ogłoszenia
Przetarg nieograniczony na kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej (...)

1. Przedmiotem
zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Nakło nad Notecią oraz jej jednostek organizacyjnych a także Muzeum Ziemi Krajeńskiej, Nakielskiego Ośrodka Kultury, Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz Nakielskiego Sportu Sp. z o.o. i oświetlenia dróg i placów.2. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną spełniającą standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.3. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na kompleksową dostawę energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia wynosi: 3100 MWh. 4. Wskazana powyżej wielkość zapotrzebowania na energię elektryczną jest wielkością szacunkową oszacowaną dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej z należytą starannością w oparciu o dotychczasowe zużycie energii elektrycznej. Powyższe nie odzwierciedla realnego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych i opłat określonych w ofercie i rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru. Zamawiający gwarantuje zakup energii na poziomie minimum 50% w/w zapotrzebowania.5. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ±15% łącznie dla całego wolumenu. Z tego tytułu Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń. Wskazaną tolerancję dotyczącą zwiększenia wolumenu będącego przedmiotem zamówienia należy rozumieć jako prawo opcji w rozumieniu zapisów art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie w tym zakresie będzie obliczane wg stawek określonych w złożonej ofercie.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1a – szczegółowy formularz cenowy dla budynków i obiektów, 1b – szczegółowy formularz cenowy dla oświetlenia dróg i placów i 1c – wykaz dróg i placów do SWZ. Określone w załączniku ilości zapotrzebowania na energię elektryczną są wartościami szacunkowymi co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy.7. Rozliczenia za energię elektryczną odbywać się będą na podstawie rzeczywistych bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. 8. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. Enea Operator Sp. z o.o. oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.9. Zamawiający jest przyłączony do sieci dystrybutora Enea Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań.10. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe. Wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania zostaną uwzględnione w cenie energii elektrycznej.11. Zakupiona energia elektryczna będzie zużywana w czasie rzeczywistym, nie występują koszty związane z cyklem życia produktu. Nie występują również żadne dodatkowe koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej.12. Fakturowanie odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej i usługę dystrybucji zgodnie z ofertą Wykonawcy. Okresy rozliczeniowe będą tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD.13. Ewentualny obowiązek wypowiedzenia aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej i/lub dystrybucji energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i wypowiedzenia stosownych umów.
Część zamówienia: LOT-0001 kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Nakło nad Notecią, jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia drogowego. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Nakło nad Notecią oraz jej jednostek organizacyjnych a także Muzeum Ziemi Krajeńskiej, Nakielskiego Ośrodka Kultury, Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz Nakielskiego Sportu Sp. z o.o. i oświetlenia dróg i placów.2. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną spełniającą standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.3. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na kompleksową dostawę energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia wynosi: 3100 MWh. 4. Wskazana powyżej wielkość zapotrzebowania na energię elektryczną jest wielkością szacunkową oszacowaną dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej z należytą starannością w oparciu o dotychczasowe zużycie energii elektrycznej. Powyższe nie odzwierciedla realnego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych i opłat określonych w ofercie i rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru. Zamawiający gwarantuje zakup energii na poziomie minimum 50% w/w zapotrzebowania.5. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ±15% łącznie dla całego wolumenu. Z tego tytułu Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń. Wskazaną tolerancję dotyczącą zwiększenia wolumenu będącego przedmiotem zamówienia należy rozumieć jako prawo opcji w rozumieniu zapisów art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie w tym zakresie będzie obliczane wg stawek określonych w złożonej ofercie.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1a – szczegółowy formularz cenowy dla budynków i obiektów, 1b – szczegółowy formularz cenowy dla oświetlenia dróg i placów i 1c – wykaz dróg i placów do SWZ. Określone w załączniku ilości zapotrzebowania na energię elektryczną są wartościami szacunkowymi co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy.7. Rozliczenia za energię elektryczną odbywać się będą na podstawie rzeczywistych bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. 8. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. Enea Operator Sp. z o.o. oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.9. Zamawiający jest przyłączony do sieci dystrybutora Enea Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań.10. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe. Wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania zostaną uwzględnione w cenie energii elektrycznej.11. Zakupiona energia elektryczna będzie zużywana w czasie rzeczywistym, nie występują koszty związane z cyklem życia produktu. Nie występują również żadne dodatkowe koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej.12. Fakturowanie odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej i usługę dystrybucji zgodnie z ofertą Wykonawcy. Okresy rozliczeniowe będą tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD.13. Ewentualny obowiązek wypowiedzenia aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej i/lub dystrybucji energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i wypowiedzenia stosownych umów.
branża Energoelektryczna
podbranża sprzedaż energii elektrycznej
kody CPV 9300000, 9310000, 65300000, 65310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzedaż energii elektrycznej