Przetarg 7478912 - Przeprowadzenie szkolenia lotniczego dla uczniów...

   
Analizuj Zamówienie 7478912 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-13
przedmiot ogłoszenia
Przeprowadzenie szkolenia lotniczego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie będącego na zaopatrzeniu 41. Bazy
Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Numer referencyjny: 26/20/N

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia lotniczego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie będącego na zaopatrzeniu 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem zarówno szkolenie teoretyczne jak i praktyczne. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym Nr 26/20/N.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) odrębne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 (jedno), 2 (dwa), 3 (trzy) lub 4 (cztery) wybrane zadania niniejszego zamówienia.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu znajduje się w Załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ

4. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery następujące zadania (części zamówienia):

Zadanie I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maks. 36 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie
Zadanie II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie
Zadanie III – teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie
Zadanie IV – teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 17 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy Pzp), przez co zamawiający rozumie, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego, dwóch, trzech lub czterech zadań (części) zamówienia.

6. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla każdego z zadań (części) zamówienia

7. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na przedmiotowe usługi.

2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). W takim przypadku, zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdego zadania/części zamówienia), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (jeżeli są one znane na etapie składania oferty).

3) W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi.

4) Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców, które następują w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie wykonawca zamierza powierzyć realizację usług.

5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców, w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania wykonawcy.

6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązana wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

7) Pracownicy podwykonawcy muszą spełniać takie same wymagania jak pracownicy wykonawcy (podwykonawca musi posiadać takie same uprawnienia, jakie są wymagane od wykonawcy).

8) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.

9) Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawstwo – Podwykonawcy muszą posiadać takie same uprawnienia jak wykonawcy, jeśli będą wykonywać część zamówienia wymagającą posiadania takich uprawnień. Wykonawca zobowiązany jest wówczas przedstawić dokument podwykonawcy – mówiący o posiadaniu przez podwykonawcę stosownych uprawnień wymaganych dla danego zadania/części zamówienia.

10) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować
z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy.

8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 – 521 Dęblin, NIP: 506-011-18-75,
REGON: 061456920, kontakt: tel. 261 517 525 e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego tj: dotyczącego „Przeprowadzenia szkolenia lotniczego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie będącego na zaopatrzeniu 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr – 26/20/N”.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw

7. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).

Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (treść oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO została ujęta przez zamawiającego we wzorze Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SIWZ).

W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:

Zamawiający-względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
•wykonawcy będącego osobą fizyczną,
•wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
•pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone
w pełnomocnictwie),
•członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
•osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego; Wykonawca-względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
•osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
•podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
•podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maks. 36 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.
Zadanie I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maks. 36 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie Teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe powinno odbyć się w 2 (dwóch) grupach uczestników: 2 grupy po 18 osób, każda przez okres ok. 6 (sześciu) dni – w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych. W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia praktycznego w ciągu 5 dni, dopuszcza się możliwość wydłużenia trwania szkolenia praktycznego dla każdej z grup, jednak całość praktycznego szkolenia powinna zakończyć się do dnia 25.08.2020 r. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiotowe zamówienie w terminie: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2020 r. do dnia 25.08.2020 r. Szczegółowe terminy szkoleń poszczególnych grup będą ustalone w kontaktach roboczych w okresie 7 dni od podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.
Teoretyczne szkolenie szybowcowe zostanie zrealizowane zgodnie z programem szkolenia, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego w wymiarze minimum 60 godzin lekcyjnych, przez ok. 9 dni (ok. dziewięć dni) w ramach realizacji szkolenia teoretycznego, kończącego się wewnętrznym egzaminem oraz wystawieniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu teoretycznym, wymaganego do uzyskania licencji pilota szybowcowego SPL. Zakres szkolenia szybowcowego praktycznego obejmie od 5 do 10 lotów samodzielnych szybowcem zgodnie z programem szkolenia Wykonawcy zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, obowiązującym w trakcie szkolenia. Szkolenie szybowcowe praktyczne zrealizowane zostanie w okresie ok. 14 dni. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiotowe zamówienie w terminie: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2020 r. do dnia 25.08.2020 r. Szczegółowe terminy szkoleń poszczególnych grup będą ustalone w kontaktach roboczych w okresie 7 dni od podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2b do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III - Teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie
Teoretyczne szkolenie szybowcowe zostanie zrealizowane zgodnie z programem szkolenia, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego w wymiarze minimum 60 godzin lekcyjnych, przez ok. 9 dni (ok. dziewięć dni) w ramach realizacji szkolenia teoretycznego, kończącego się wewnętrznym egzaminem oraz wystawieniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu teoretycznym, wymaganego do uzyskania licencji pilota szybowcowego SPL. Zakres szkolenia szybowcowego praktycznego obejmie od 5 do 10 lotów samodzielnych szybowcem zgodnie z programem szkolenia Wykonawcy zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, obowiązującym w trakcie szkolenia. Szkolenie szybowcowe praktyczne zrealizowane zostanie w okresie ok. 14 dni. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiotowe zamówienie w terminie: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2020 r. do dnia 25.08.2020 r. Szczegółowe terminy szkoleń poszczególnych grup będą ustalone w kontaktach roboczych w okresie 7 dni od podpisania umowy.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie IV - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 17 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.
Teoretyczne szkolenie szybowcowe zostanie zrealizowane zgodnie z programem szkolenia, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego w wymiarze minimum 60 godzin lekcyjnych, przez ok. 9 dni (ok. dziewięć dni) w ramach realizacji szkolenia teoretycznego, kończącego się wewnętrznym egzaminem oraz wystawieniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu teoretycznym, wymaganego do uzyskania licencji pilota szybowcowego SPL. Zakres szkolenia szybowcowego praktycznego obejmie od 5 do 10 lotów samodzielnych szybowcem zgodnie z programem szkolenia Wykonawcy zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, obowiązującym w trakcie szkolenia. Szkolenie szybowcowe praktyczne zrealizowane zostanie w okresie ok. 14 dni. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiotowe zamówienie w terminie: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2020 r. do dnia 25.08.2020 r. Szczegółowe terminy szkoleń poszczególnych grup będą ustalone w kontaktach roboczych w okresie 7 dni od podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w złączniku Nr 2b do SIWZ.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja, kursy i szkolenia inne
kody CPV 80000000, 80410000, 80412000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja , kursy i szkolenia inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10405736 2024-04-18
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie scenariuszy zajęć, e-podręczników i materiałów edukacyjnych z zakresu bezpieczeństwa na obszarach kolejowych w ramach projektu "Kampania Kolejowe ABC III" 1. Przedmiot za...
10428855 2024-04-19
godz. 10:00
Dolnośląskie Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne w ramach projektu „Rozwój kompetencji nauczycieli: dydaktycznych, cyfrowych i w zakresie zielonej transformacji”. ...
10423633 2024-04-22
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Szkolenie specjalistyczne z udzielania pierwszej pomocy zwierzętom oraz postępowania ze zwierzętami egzotycznymi dla strażników Patrolu EKO.
10460590 2024-04-23
godz. 11:00
Śląskie Przeprowadzenie szkolenia z cięcia tlenowego -
10445285 2024-04-24
godz. 10:00
Świętokrzyskie Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”. Część 1: Zajęcia...
10480941 2024-04-25
godz. 10:00
Śląskie Przeprowadzenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkoleniowej w postaci szkolenia w...
10460058 2024-04-25
godz. 10:00
Lubelskie Kurs zawodowy „ Brukarz z modułem aktywizacji zawodowej i pierwszej pomocy przedmedycznej” dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym w Zamościu
10474792 2024-04-29
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie DAJ SZANSĘ Fundacja na rzecz rozwoju dzieci niepełnosprawnych, zwana dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym realizacji ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH DLA DZ...
10474775 2024-04-30
godz. 09:00
Świętokrzyskie USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA" Część 1: Część 1: Warsztaty z kreatywno...
10483873 2024-05-08
godz. 14:00
Kujawsko-Pomorskie Zorganizowanie, przeprowadzenie i podsumowanie obowiązkowego szkolenia dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych, realizowanego zgodnie z wytycznymi z dnia 30 października 2023 roku d...