Przetarg - Przeprowadzenie Dialogu techniczego związanego z...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 5806471
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2018-02-09 |
przedmiot ogłoszenia | Przeprowadzenie Dialogu techniczego związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest przep rowadzenie diagnozy potrzeb szkoleniowych administracji publicznej w zakresie wykorzystania danych satelitarnych. 2. Celem dialogu technicznego jest pozyskanie informacji służących ustaleniu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, ustaleniu szacowanej wartości zamówienia adekwatnie do określonego zakresu prac oraz identyfikacja najlepszego i najtańszego rozwiązania organizacyjnego w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych administracji publicznej, doboru metod, form i narzędzi szkoleniowych. Zamawiający chcąc doprecyzować opis przedmiotu zamówienia, a przede wszystkim dobrać najlepsze, najbardziej efektywne rozwiązania techniczne i organizacyjne w celu przeprowadzenia badania oczekuje od Uczestników dialogu technicznego analizy dokumentów pod tym kątem oraz identyfikacji i oceny ryzyka oraz przedstawienia rozwiązań, które zaspokoją potrzeby Zamawiającego. 3. Do ogłoszenia o dialogu technicznym został załączony opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy. Załączone dokumenty będą przedmiotem dialogu technicznego. 4. Zidentyfikowane ryzyka: 1) Ilość instytucji wpisanych na Listę Potencjalnych Uczestników Szkoleń (punkt III.2 OPZ). Jakie instytucje Wykonawca rekomenduje umieścić na Liście Potencjalnych Uczestników Szkoleń, tak aby zapewnić reprezentatywność grupy oraz skierować korespondencję do podmiotów, które będą zainteresowane wypełnieniem ankiety, udziałem w szkoleniach i wykorzystywaniem danych satelitarnych między innymi z uwagi na charakter realizowanych zadań? 2) Zawartość Pakietu Informacyjnego (punkt III.3 OPZ). Czy propozycja zawartości Pakietu Informacyjnego jest optymalna pod kątem zapewnienia podstawowych informacji na temat projektu? 3) Zakres badania ankietowego (punkt III.4 OPZ). Czy obszary objęte badaniem w pełni wyczerpują katalog informacji niezbędny do określenia formy, narzędzi i zakresu szkoleń? 4) Ilość pytań zawartych w Ankiecie, jej forma oraz funkcjonalność, (punkt III.4 OPZ). Ile pytań optymalnie powinna zawierać Ankieta? Jaką należy przyjąć formę Ankiety na bazie doświadczeń wykonawcy i jego najlepszej wiedzy? Czy funkcjonalność elektronicznej wersji Ankiety jest wystarczająca dla zapewnienia komfortu pracy ankietowanemu oraz automatycznego opracowania wyników? 5) Terminy wykonania poszczególnych zadań stanowiących przedmiot zamówienia. Jak czasochłonne, zdaniem Wykonawcy, są poszczególne zadania a mianowicie: sporządzenie Listy Potencjalnych Uczestników Szkoleń, przygotowanie Pakietu Informacyjnego, przygotowanie Ankiety (również w formie elektronicznej), opracowanie wyników Ankiet, przygotowanie opracowania „Diagnoza potrzeb szkoleniowych", przygotowanie raportu końcowego? 6) Kósztochłonność poszczególnych zadań wymienionych w punkcie 5. Jakie czynniki wpływają na cenę wykonania poszczególnych zadań wymienionych w punkcie 5? |
branża | Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia |
podbranża | bazy danych |
forma | dialog konkurencyjny |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Pomorskie |