Zlecenie 9106352 - "Przepis na opiekę w powiecie zgierskim" ...

   
Zamówienie 9106352 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-12
przedmiot zlecenia
"Przepis na opiekę w powiecie zgierskim"

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamies
zkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi opiekuńczej świadczonej w miejscu zamieszkania 70 uczestników (przez 14 Opiekunów) projektu. Projekt skierowany jest do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałych na terenie powiatu zgierskiego. Katalog czynności wykonywanych przez opiekuna: - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); - opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); - pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; - zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. Wykonawca powinien udzielać świadczenia uwzględniając podmiotowość Uczestników, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. Wykonawca opiekę nad osobą niesamodzielną musi odpowiednio udokumentować. -indywidualny zakres usług opiekuńczych – wykaz czynności opiekuńczych; - dziennik czynności opiekuńczych – zawierający ewidencję wykonania zleconych czynności opiekuńczych prowadzoną na bieżąco przez Wykonawcę, obejmującą datę, rodzaj wykonanej czynności, ewentualne spostrzeżenia i uwagi oraz podpis osoby dokonującej wpisu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia jednemu lub kolejnym Oferentom, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Całkowity wymiar zamówienia: 6 godzin/Uczestnika/tydzień/52 tygodnie (312 godzin na Uczestnika) x 70 Uczestników/m-c = 21 840 godzin. Wsparciem zostanie objętych 70 Uczestników niesamodzielnych. Zakres/wymiar zaangażowania: dla 1 (jednego) Opiekuna to: 6 godzin/tydzień przez 52 tygodnie dla 5 Uczestników (30 godzin / tydzień na Opiekuna) czyli 6*52*5= 1 560 h. Zamówienie będzie realizowane od 08/2022r. do 31/08/2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług. Miejsce świadczenia usługi to miejsce zamieszkania Uczestników czyli teren powiatu zgierskiego.
branża Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża usługi opiekuńcze
kody CPV 85000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi opiekuńcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10338757 2024-04-09
godz. 09:00
Mazowieckie realizacja w 2024 roku zadania zleconego pn. Opieka wytchnieniowa w ramach pobytu dziennego.
10341021 2024-04-11
godz. 15:00
Warmińsko-Mazurskie Realizacja zadań własnych Powiatu Mrągowskiego w roku 2024. 1. Zadania w zakresie pomocy społecznej. Zadanie powinno być realizowane w szczególności poprzez: - prowadzenie rehabilitac...
10427353 2024-04-19
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje w zakresie psychologa w okresie od 06.05.2024 r. do 18.12.2024 r. • Zamawiający zastrzega, iż il...
10421849 2024-04-19
godz. 12:00
Małopolskie Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla 17-letniego chłopca z rozpoznaniem całościowych zaburzeń rozwoju psychicznego, autyzm w wymiarze 20 godzin (zegarowych) miesięczn...
10381463 2024-04-22
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Otwarty nabór Partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru nr FEWM.09.04-IZ.00-O01/24 ogłoszonego przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego Priorytet 9 Włączenie...
10442098 2024-04-23
godz. 08:30
Pomorskie USŁUGI OPIEKUŃCZE, SPECJAL. USŁ. OPIEK. ORAZ SPECJAL. USŁ. OPIEK. DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ZAMIESZKANIA OSOBY CHOREJ, OBJĘTEJ POMOCĄ GOPS W LUZINIE W 2024 ROKU ...
10401111 2024-04-25
godz. 00:00
Małopolskie Powierzenie realizacji w roku 2024 zadania publicznego Powiatu Krakowskiego w zakresie wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin-opieka wytchnieniowa w powiecie krakowskim,
10399416 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi - zajęcia z surdopedagogiem
10464108 2024-04-29
godz. 23:59
Dolnośląskie 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja w okresie od 02.05.2024 r. do 30.06.2026 r. usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania uczestników projektu, będących osobami pot...
10490542 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie „Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku” Część 1: Rodzinny Dom Pomocy "Pod Kasztanami": dla maksymalnie 8 osób dorosłych, w budynku zlokalizowanym w Wińsku ul. Piłsudskie...