Zlecenie 7224266 - Przemyśl, dnia 09.12.2019 PZ .538.1.MO.2019 Zamawiający:...

   
Zamówienie 7224266 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-12-09
przedmiot zlecenia
Przemyśl, dnia 09.12.2019
PZ .538.1.MO.2019


Zamawiający: …………………………………………………
/pieczęć zamawiającego/,
ZAPYTANIE OFE
RTOWE
Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie usługi medycznej

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy, osób bezrobotnych, osób poszukujących pracy, osób poszukujących pracy z orzeczonym stopniem niepełnosprawności i innych uprawnionych osób oraz wydanie orzeczeń / zaświadczeń lekarskich.
1. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
adres Zamawiającego: ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl,
NIP: 795-10-57-859, REGON: 650027464
tel.: 16 678-59-80
fax.: 16 676-09-04
strona internetowa - http://przemysl.praca.gov.pl/
e-mail: sekretariat@przemysl.praca.gov.pl.
miejsce publikacji ogłoszeń i informacji http://przemysl.praca.gov.pl/
godziny urzędowania: 7:30 - 15:30
Oznaczenie postępowania: Postępowanie oznaczone jest znakiem: PZ .538.1.MO.2019
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
2. Tryb udzielenia zamówienia.
2.1 Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 6 Zarządzenia Nr 26/2014 , Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy z dnia 31 lipca 2014 w sprawie zasad udzielania zamówień w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto z późn. zm., w tym, Zarządzeniem Nr 11/2016 , w sprawie zmian Zarządzenia Nr 26/2014 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy z dnia 11 luty 2016 w sprawie zasad udzielania zamówień w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto.
2.2 Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego, w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy ww. Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy, a w sprawach nieuregulowanych przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145).
3 Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
4 Miejsce realizacji usługi: miasto Przemyśl
5 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy, osób bezrobotnych, osób poszukujących pracy, osób poszukujących pracy z orzeczonym stopniem niepełnosprawności i innych uprawnionych osób oraz wydanie orzeczeń / zaświadczeń lekarskich.
Usługi medyczne dotyczące Medycyny Pracy będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zakresem określonym w :
a)Kodeksie Pracy ( jt. Dz. U z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.)
b) Ustawie o służbie medycyny pracy ( j.t. Dz. U z 2019, poz.1175 z późn. zm.)
c)Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (jt. Dz. U. 2016 r., poz. 2067), oraz prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r., w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów ( Dz. U z 2010r., nr 149, poz. 1002),
d) Ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 z późn. zm.), w zakresie świadczeń medycznych, które winny być wykonane przez personel lekarski i pielęgniarski posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia,
e) Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1482 z późn. zm.). Badania mające na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego do wykonywania pracy lub zawodu, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz mające na celu określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu; wykonywania badań psychologicznych i lekarskich umożliwiających wydawanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, o których mowa w z art. 38 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy.
f) innych obowiązującymi w tym zakresie przepisach prawa.

OPIS SZCZEGÓŁOWY :
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań lekarskich wynikających z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej dopuszczających do wykonywania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych, szkolenia, dla :
a) pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu- do zakresu zamówienia wchodzi sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przewidzianej w kodeksie pracy tj. przeprowadzenie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników PUP wraz z kompleksowymi badaniami diagnostycznymi i laboratoryjnymi niezbędnymi z uwagi na warunki pracy, w tym również z uwzględnieniem warunków pracy pracowników z orzeczoną niepełnosprawnością w oparciu o wykaz stanowisk pracy z przewidywanymi konsultacjami oraz badaniami realizowanymi w ramach badań wstępnych, okresowych i kontrolnych. Z uwagi na to, że większość pracowników pracuje przy obsłudze komputera należy uwzględnić również badania okulistyczne.
W przypadku, gdy w wyniku badań okulistycznych Pracownika/ów PUP przeprowadzonych w ramach badań profilaktycznych zaistnieje potrzeba stosowania podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego przez osobę poddaną tym badaniom okularów korygujących wzrok, lekarz okulista przeprowadzający to badanie, wystawi receptę określającą parametry odpowiednich szkieł korygujących wzrok ( jeżeli pracownik PUP wyrazi zgodę na dobór szkieł).
b) osób bezrobotnych, osób poszukujących pracy, osób poszukujących pracy z orzeczonym stopniem niepełnosprawności i innych uprawnionych osób.
Osoby kierowane będą na badania lekarskie sukcesywnie w ciągu roku zależnie od potrzeb Zamawiającego.
- Badania lekarskie dotyczyć będą różnych stanowisk pracy.
- W zawodach wymagających specjalistycznych badań osób kierowanych, Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie tych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami np.: pracownicy ochrony fizycznej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. poz. 2323 z późn. zm.), Kierowcy- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1659), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. poz. 937 z późn. zm.).
- Przeprowadzenie badań lekarskich i psychologicznych, mających na celu wydanie opinii o przydatności zawodowej osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy do pracy i zawodu lub kierunku szkolenia, a także osób objętych poradnictwem indywidualnym, w przypadku których niezbędne jest udokumentowanie braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy.
Skierowania na ww. badania lekarskie i/lub psychologiczne mogą dotyczyć określenia przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia w różnych zawodach /np. fryzjer, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, prawa jazdy różnych kategorii, instruktorów, egzaminatorów – z badaniami psychologicznymi, pracowników ochrony fizycznej, operatorów maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, kucharzy, kelnerów- z badaniami sanitarno-epidemiologicznymi, tynkarzy, murarzy, kwalifikowanych pracowników ochrony, asystentów rodziny, spawaczy, pilarzy, ,Kwalifikacja wstępna dla Kat. C i Kat. D prawa jazdy, badania do pracy na wysokości itp./
2. Zamawiający określa szacunkową ilość osób, którą zamierza skierować na badania profilaktyczne w okresie :od 02 styczeń 2020 do 31 grudzień 2020 :
1) pracowników Powiatowego Urzędu Pracy (PUP) ogółem osób: 30, w tym:
a) badania wstępne- 5 osób,
b) badania okresowe-15 osób,
c) badania kontrolne - 10 osób,
2) osoby uprawnione kierowane na staż do PUP, badania wstępne -25 osób,
3) osoby uprawnione kierowane na prace społecznie użyteczne ,badania wstępne – 28 osób,
4) osoby bezrobotne i poszukujące pracy, badania lekarskie lub psychologicznych mające na celu stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, oraz mających na celu określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu -80 osób.
Ogółem ilość osób planowanych do objęcia usługą – 163.
Zamawiający oświadcza , iż ww. ilości osób objętych zamówieniem są ilościami szacunkowymi , i stanowią informację dla Wykonawcy o przybliżonym zakresie i wielkości zamówienia, Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych za ewentualne zmniejszenia ilości osób .
3. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
4. Badania mają być zakończone wydaniem odpowiednich zaświadczeń/ orzeczeń lekarskich wydanych przez lekarza medycyny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Świadczenia zdrowotne wykonywane będą w oparciu o : Ustawę z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1175 z późn. zm.). oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2067).
6. Zakres świadczeń sprawowanych przez Wykonawcę w ramach usługi:
6.1. sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez:
a) wykonanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych, specjalistycznych) przewidzianych w Kodeksie Pracy.
b) wykonywanie badań diagnostycznych, laboratoryjnych w zakresie niezbędnym do wydania orzeczeń lekarskich,
c) orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w kodeksie pracy wraz z wydaniem zaświadczeń/ orzeczeń stwierdzających :
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych ,szkolenia- wg. skierowania wydanego przez Zamawiającego, lub
- wystąpienie przeciwwskazań do wykonywania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych ,szkolenia wg. skierowania wydanego przez Zamawiającego,
d) gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie informacji o stanie zdrowia osób objętych profilaktyczną opieką zdrowotną.
7. Badania wstępne, okresowe, kontrolne zakończone będą niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań; w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania badania specjalistycznego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby skierowanej termin badań i wydania orzeczenia nie przekroczy 6 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej przez Zamawiającego.
8. Badania profilaktyczne prowadzone będą na podstawie indywidualnych skierowań wystawionych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, w których Zamawiający określi:
a) dane dotyczące osoby kierowanej ( imię, nazwisko, PESEL),
b) stanowisko pracy,
c) cel skierowania na badania,
d) inne informacje dotyczące stanowiska pracy lub informacje o występowaniu czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych na danym stanowisku pracy.
9.Badania będą przeprowadzane w placówce /ach wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Przemyśl, w której znajdują się :
- gabinet/y lekarskie medycyny pracy oraz
-specjalistyczne gabinety lekarskie oraz
-laboratorium badan analitycznych oraz
- pracownia RTG, EKG
10.Usługi medyczne realizowane będą minimum przez 5 dni robocze w tygodniu, od minimum godz. 7.30 do godziny minimum 10.00, w jednej lokalizacji obejmującej budynek lub kompleks budynków, położonych od siebie w odległości nie większej niż 200 m, przy czym dopuszcza się możliwość wykonywania badań wymagających konsultacji specjalistycznych, w innej lokalizacji znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Przemyśl.
Realizacja usługi na terenie miasta Przemyśla.
11. Wykonawca zapewni :
a) bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarzy specjalistów.
b) bazę lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych.
c) przeprowadzanie badań w placówce/ach gwarantującej/ych pełen zakres usług medycznych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia tj. posiadających gabinety lekarskie medycyny pracy, specjalistyczne gabinety lekarskie, medyczne laboratorium diagnostyczne wykonujące badania materiału biologicznego (działających na zasadach określonych w Ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (tj. z dnia 4 kwietnia 2019 r. poz. 849) oraz pracownię RTG spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 marca 2008r. w sprawie minimalnych wymagań dla jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych (Dz. U. Nr 59, poz. 365 z późn. zm.).
12. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wykonywane miesięcznie na podstawie Faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca będzie wystawiał fakturę/y za wykonanie usługi w danym miesiącu do w nieprzekraczalnym terminie do 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług ( liczy się data wpływu do Zamawiającego), wraz z imiennym wykazem przebadanych osób, z podziałem na formy i źródło finansowania ( załącznik nr 3 do umowy). Wynagrodzenie płatne będzie w terminie do 30 (trzydziestu) dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz, z wykazem osób skierowanych na badania z uwzględnieniem formy / ustaleniem zdolności do wykonywania pracy, propozycją odbycia stażu u pracodawcy, propozycją odbycia przygotowania zawodowego dorosłych, z propozycją szkolenia, propozycją prac społeczno-użytecznych, bonu stażowego, bonu szkoleniowego/ i formy finansowania / EFS , FP, PFRON, budżet PUP/ (według załącznika nr 3 do umowy). Faktura za wykonanie usługi mają być wystawiane z podziałem na formy i źródło finansowania.
13.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
Wykonawca może powierzać wykonanie umowy podwykonawcom w uzasadnionych przypadkach specyficznych badań diagnostycznych lub specjalistycznych konsultacji lekarskich. Koszt zleconych Podwykonawcom badań i konsultacji ponosi Wykonawca. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania Podwykonawcy jak za swoje własne. Wykonawca ponosi również całkowitą odpowiedzialność za dotrzymanie przez nich terminów przewidzianych umową.
Podwykonawca musi być uprawniony do wykonywania świadczeń zdrowotnych i świadczyć przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
14) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 85121000-3 Usługi Medyczne.
85147000-1 Usługi zdrowotne świadczone dla firm,
85145000-7- Usługi świadczone przez laboratoria medyczne,
85148000-8- Usługi analizy medycznej,
85150000-5- Usługi obrazowania medycznego
15. W przypadku źle przeprowadzonych badań lub wystawienia zaświadczenia o niewłaściwej treści Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić dane badania na własny koszt lub/i wystawić prawidłowe przedmiotowe zaświadczenie/orzeczenie.
16. W przypadku konieczności wykonania badań nie ujętych w cenniku ( załącznik nr 1 do Umowy) , wymagana jest zgoda Zamawiającego.
17.Wykonawca przed dniem podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu pisemny wykaz dni i godziny przyjmowania osób skierowanych przez Zamawiającego ( w tym też podania piętra i numer gabinetu poradni medycyny pracy).
18.Wykonawca musi rozpocząć procedurę przeprowadzania badań lekarskich w tym samym dniu , w którym zgłosiła się do niego osoba skierowana na badania. Wykonawca nie może odesłać osoby i nie rozpocząć procedury ( nie przeprowadzić badań).
19. W przypadku, gdy osoba skierowana na badania przedstawi dokumenty świadczące o ważnych badaniach lekarskich Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić to(e) badanie(a), nie obciążając Zamawiającego kosztami.
20. Wykonawca jest zobowiązany adekwatnie do wskazanego na skierowaniu stanowiska ( grupy zawodowej ) lub szkolenia , dobrać rodzaj badań jakie trzeba przeprowadzić zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego zawodu lub szkolenia przepisami, chyba ,że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia bada dodatkowych na podstawie wywiadu z osobą skierowaną na badania.
21. Wykonawca zapewni ciągłość w świadczeniu usług, posiadany personel będzie gwarantował sprawną obsługę osób kierowanych na badania przez Zamawiającego i świadczenie usług bez opóźnień ( płynnie). W razie trwałej lub czasowej nieobecności lekarza wykonującego badania lub innej osoby wykonującej zawód medyczny , wynikającej z przyczyn losowych lub niezależnych od Wykonawcy , Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zastępstwo osoby ( z wymaganymi przepisami prawa uprawnieniami) w celu zapewnienia ciągłości w realizacji przedmiotu zamówienia.
22. Wykonawca ma posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, zgodnie Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 866)
6 ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7 WARUNKI JAKIE MA SPEŁNIAĆ WYKONAWCA PRZYSTĘPUJĄCY DO POSTĘPOWANIA:
1. Warunki:
1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia.
4) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według formuły - spełnia/nie spełnia.
8 INFORMACJE O DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)odpis/wyciąg z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą ( art. 103 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 z późn. zm.).
2) oświadczenie ( według wzoru - załącznik nr 1 do formularza oferty ).
4) formularz oferty
5) cennik usług ( według wzoru - załącznik nr 1 do umowy).
9. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Dopuszcza się możliwość porozumiewania się przy pomocy listu/pisma, faksu, drogą elektroniczną z tym że oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami musi zostać złożona na piśmie przed upływem terminu, o którym mowa pkt. 13 zapytania ofertowego.
2. Wszelką korespondencję należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu, ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, Fax. 16 676-09-04, e-mail: sekretariat@przemysl.praca.gov.pl.
3 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje faksem albo droga elektroniczna, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, o których mowa powyżej uważa się za wniesione z chwilą, gdy doszły one do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z ich treścią.
5.Osoba wyznacza do kontaktów z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia P. Małgorzata Olech- Specjalista ds. rozwoju zawodowego tel. 16 678-28-31.
6. Miejsce publikacji ogłoszeń i informacji: http://przemysl.praca.gov.pl/
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym. Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
2 Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki, inne dokumenty i wszelkie informacje wymagane postanowieniami niniejszego zapytaniu ofertowym
3. Wykonawca musi złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oferty załączniki zawierające dokumenty, oświadczenia i wykazy wyszczególnione w pkt 8 zapytaniu ofertowym ( wypełnione, uzupełnione lub sporządzone zgodnie z ich treścią, przy czym można dołączyć do oferty zaakceptowany wzór umowy).
4. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze lub maszynie do pisania albo czytelnym pismem odręcznym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę,
5.Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii, natomiast w przypadku pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego powinny być złożone w formie oryginału.
6. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym przynajmniej na formularzu oferty i jego załącznikach (oświadczeniach) oraz kopiach dokumentów poświadczanych za zgodność z oryginałem podpis (podpisy) winny być opatrzone pieczęcią firmową i imienną Wykonawcy lub czytelnym podpisem. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się:
6.1 osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, rejestrach spółdzielni lub rejestrach przedsiębiorstw państwowych, fundacji, stowarzyszeń itp.;
6.2 osoby wykazane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki;
6.3 osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej; w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty;
6.4 w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum czyli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, bądź stosowną umowę:
6.5 w przypadku Wykonawców z siedzibą za granicą za osoby uprawnione uznaje się osoby wskazane, zgodnie z dokumentami państwa wystawienia, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.
7.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.Zaleca się aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający swobodne wysunięcie się którejkolwiek karty oraz aby Wykonawca sporządził i dołączył spis treści oferty.
9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
10.Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zamawiający informuje, iż treść oświadczenia została ujęta przez Zamawiającego we wzorze Formularza Ofertowego – Oświadczenie – pkt 5.
W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.
1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk i powinna uwzględniać wszystkie uwarunkowania zawarte w niniejszym zaproszeniu. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie podatki, ubezpieczenia, opłaty, opłaty transportowe itp., włącznie z podatkiem od towarów i usług – VAT ( jeżeli VAT występuje).
2. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty.
3. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w umowie w sprawie zamówienia publicznego, ( pkt. 14 zapytania ofertowego ).
4. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, w cenie brutto ujmie wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
12. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu (tj. ofert nieodrzuconych), na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
3. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
l.p. Kryterium Znaczenie procentowe Kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
1) Cena zamówienia brutto (C) 60 % 60 punktów
2) Cennik badań (Cb) 30 % 30 punktów
3) Lokalizacja placówki medycznej (L) 10 % 10 punktów

1). Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie cenę brutto dla liczby osób określonej w opisie przedmioty zamówienia (163), z uwzględnieniem kosztów badań profilaktycznych oraz związanych z nimi badań dodatkowych, pomocniczych i specjalistycznych, prowadzenie ewidencji i dokumentacji. Do oceny Zamawiający przyjmie cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę do formularza oferty.
Zamawiający dokona oceny zgodnie z następującymi zasadami: ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
C min
Kryterium 2 (C ) = ------------- x 60 (znaczenie kryterium)
C o
gdzie :
C ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena"
Cmin najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co oznacza cenę brutto zaproponowaną w ofercie badanej

Oferta w kryterium cena zamówienia brutto (C), może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
2). W kryterium Cennik badań (Cb) do oceny Zamawiający przyjmie podsumowanie cen jednostkowych dla klientów PUP i Pracowników PUP wpisanych w cenniku usług ( załącznik nr 1 do umowy).
Zamawiający dokona oceny zgodnie z następującymi zasadami: ocena punktowa w ramach kryterium zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
suma cennika w ofercie najkorzystniejszej (z najmniejszą sumą cennika)
Kryterium 2 (Cb) = ----------------------------------------------------------------- suma cennika w ofercie badanej x 100 x 30% (znaczenie kryterium)

Oferta w kryterium Cennik badań (Cb), może otrzymać maksymalnie 30 punktów.
3) W kryterium lokalizacja placówki medycznej (L) Zamawiający oceniać będzie :
- lokalizację większości poradni specjalistycznych, diagnostycznych itp. na terenie jednego obiektu w mieście Przemyślu np.:
- odległość od węzłów komunikacyjnych ( PKS, PKP),
- czas dojścia z siedziby Zamawiającego na badania do placówki medycznej,
Za korzystniejsze w tym kryterium Zamawiający uznaje:
- lokalizację większości poradni specjalistycznych, diagnostycznych na terenie jednego obiektu w mieście Przemyślu,
- usytuowanie blisko węzłów komunikacyjnych ( PKS, PKP),
- krótszy czas dojścia z siedziby Zamawiającego na badania do placówki medycznej,
Jeżeli Wykonawca chce uzyskać punkty w tym kryterium musi dołączyć do oferty załącznik w którym wykaże :
- lokalizację poradni specjalistycznych , diagnostycznych itp. w mieście Przemyślu ,
- odległość od węzłów komunikacyjnych ( PKS, PKP)
- czas dojścia z siedziby Zamawiającego na badania do placówki medycznej,
Jeżeli Wykonawca nie umieści ww. informacji w ofercie nie uzyska punktów w tym kryterium.
Oferta w kryterium lokalizacja placówki medycznej (L) może otrzymać maksymalnie 10 punktów.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz uzyska największą sumę punktów w opisanych powyżej kryteriach czyli suma ocen : cena zamówienia brutto (C), Cennik badań (Cb), lokalizacja placówki medycznej (L).
5. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
13. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, w sekretariacie pok. 46 II piętro w terminie do dnia 18.12.2019r.
do godziny 09.00.
2.Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę należy oznaczy pieczątką firmową Wykonawcy , oraz opisać następująco: OFERTA na wykonanie usługi medycznej. Nie otwierać przed dniem 18.12.2019 r. do godziny 09:20”
3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 18.12.2019r. o godzinie 09:20 w Powiatowym Urzędzie Pracy ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, parter pok. 15.
4.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5.Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firm) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny poszczególnych ofert.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, lub w przypadku braków formalnych badanej oferty Zamawiający wzywa Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie , chyba że oferta z innych przesłanek podlega odrzuceniu.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek przewidzianych § 13 Zarządzenia Nr 26/2014 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy na podstawie , którego prowadzone jest niniejsze postępowanie.
8. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek przewidzianych w § 14 Zarządzenia Nr 26/2014 na podstawie , którego prowadzone jest niniejsze postępowanie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
14. Wzór umowy.
UMOWA NR 1/UM/2020
o świadczenie usług medycznych
Zawarta w dniu …………………………….., w Przemyślu, pomiędzy: kompletne

I. Gminą Miejską Przemyśl reprezentowaną przez Prezydenta Miasta Przemyśla w imieniu którego działa upoważniony Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy z siedzibą w Przemyślu ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl:
oraz Główny Księgowy
zwanym dalej „ Zamawiającym ”,
a
II. ………………………………………………………………………
reprezentowanym przez: P.
zwanym dalej „Wykonawcą”,
po przeprowadzeniu postepowania zgodnie z Zarządzeniem Nr 26/2014 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu z dnia 31 lipca 2014r w sprawie zasad udzielania zamówień w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto z późniejszymi zmianami , zawarto umowę następującej treści:

§1
Zadania Gminy Miejskiej Przemyśl w zakresie niniejszej umowy wykonuje Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, NIP 7951057859, REGON 650027464, zgodnie z art. 9 ust.2 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r., o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1482 z późn. zm.).
§2
Przedmiot umowy
1.Na warunkach określonych niniejszą umową Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje zlecenie i zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych na rzecz kierowanych przez Zamawiającego pracowników Powiatowego Urzędu Pracy (PUP), osób bezrobotnych, osób poszukujących pracy, osób poszukujących pracy z orzeczonym stopniem niepełnosprawności i innych osób uprawnionych, w tym w ramach: Funduszu Pracy, Europejskiego Funduszu Społecznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych funduszy.
2. Usługa wykonywana będzie w oparciu o :
a) Ustawę z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
b) Ustawę z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175 z późn. zm.).
c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2067).
d) Ustawę z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (t.j. DZ.U z 2018r, poz.2190 z późn.zm.), w zakresie świadczeń medycznych, które winny być wykonane przez personel lekarski i pielęgniarski posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia,
e) Ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 z późn. zm.). Badania mają na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego do wykonywania pracy lub zawodu , uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz mające na celu określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu; wykonywania badań psychologicznych i lekarskich umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, o których mowa w z art. 38 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy.
d) inne obowiązujące przepisy prawa.
3. Świadczenia będące przedmiotem umowy będą wykonywane z należytą starannością, zgodnie z zasadami najnowszej wiedzy medycznej oraz etyki zawodowej, przez wykwalifikowany personel medyczny posiadający kwalifikacje i uprawnienia.
4. Zamawiający prognozuje skierować na badania lekarskie lub psychologiczne mające na celu stwierdzenie zdolności do wykonania pracy lub zawodu, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz wydanie zaświadczeń/orzeczeń – ogółem ………… osób , w tym :
1) pracowników Powiatowego Urzędu Pracy (PUP) ogółem osób: ………. , w tym:
a) badania wstępne-………...osób,
b) badania okresowych-…… osób,
c) badania kontrolne - ………osób,
2) osoby uprawnione kierowane na staż do PUP, badania wstępne - …….osób,
3) osoby uprawnione kierowane na prace społecznie użyteczne ,badania wstępne –………… osób,
3) osoby bezrobotne i poszukujące pracy - badania lekarskie lub psychologicznych mające na celu stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, oraz mających na celu określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu -…………… osób.
5. Wykonawca przeprowadzi ww. badania na podstawie indywidualnych skierowań wystawionych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia prognozowanej liczby osób objętych zamówieniem do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy wskazanej w § 5 ust.1 umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia prognozowanej liczby osób objętych zamówieniem, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu. Zamawiający zapłaci wówczas Wykonawcy za faktycznie przeprowadzone badania i wydane zaświadczenia/ orzeczenia.
8. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do wykonania badań, o których mowa w niniejszym paragrafie oraz spełnia wszystkie wymogi zarówno kadrowe jak i sprzętowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
9. W przypadku wadliwie przeprowadzonych badań lub wystawienia zaświadczenia o niewłaściwej treści Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić dane badania na własny koszt lub/i wystawić prawidłowe przedmiotowe zaświadczenie/orzeczenie.
10. W przypadku konieczności wykonania badań nie ujętych w cenniku ( załącznik nr 1 do Umowy) , wymagana jest zgoda Zamawiającego.
11. Wykonawca zapewni ciągłość w świadczeniu usług, posiadany personel będzie gwarantował sprawną obsługę osób kierowanych na badania przez Zamawiającego i świadczenie usług bez opóźnień ( płynnie). W razie trwałej lub czasowej nieobecności lekarza wykonującego badania lub innej osoby wykonującej zawód medyczny , wynikającej z przyczyn losowych lub niezależnych od Wykonawcy , Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zastępstwo osoby ( z wymaganymi przepisami prawa uprawnieniami) w celu zapewnienia ciągłości w realizacji przedmiotu zamówienia.
§ 3
Czas trwania umowy, termin i miejsce wykonania badań

1. Rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi od dnia 2 styczeń 2020r. i trwać będzie do dnia 31 grudzień 2020r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel wskazanych w § 5 ust.1 umowy, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
2.Usługi medyczne wykonywane będą w Przychodniach znajdujących się w następujących lokalizacjach:
a) …………………………………………………………
b) ………………………………………………………….
c) …………………………………………………………
d) ………………………………………………………….
3. Usługi medyczne realizowane będą minimum przez 5 dni roboczych w tygodniu, od minimum godz. 7.30 do minimum godz. 10.00, w jednej lokalizacji obejmującej budynek lub kompleks budynków, położonych od siebie w odległości nie większej niż 200 m, przy czym dopuszcza się możliwość wykonywania badań wymagających konsultacji specjalistycznych , w innej lokalizacji znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Przemyśl.
4. Wykonawca zobowiązuje się udzielać usług medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z należytą starannością i ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami rozpoznawania chorób oraz zasadami etyki zawodowej.
5.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji medycznej skierowanych osób zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązuje się zapewnić, że dane zawarte w dokumentacji medycznej objęte są tajemnicą zawodową oraz służbową i mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym z mocy obowiązujących przepisów.
6. Badania zakończone będą niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu ich rozpoczęcia; w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania badania specjalistycznego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby skierowanej termin badań i wydania orzeczenia nie przekroczy 6-ciu dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej przez Zamawiającego.
§ 4
Warunki i zasady wykonywania umowy

1. Wykonawca zobowiązuje się do Wykonania świadczeń stanowiących przedmiot umowy, zgodnie ze złożona ofertą, oraz wymaganiami i warunkami określonymi w Zapytaniu ofertowym wykorzystując wszystkie możliwości logistyczne i organizacyjne w celu maksymalnie szybkiego i sprawnego ich wykonania.
2. Wykonawca oświadcza że:
1) usługi medyczne udzielane będą przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje medyczne i uprawnienia, określone w odrębnych przepisach,
2) usługi medyczne będą świadczone z wykorzystaniem sprzętu medycznego posiadającego wszystkie aktualne atesty i certyfikaty.
3) usługi medyczne będą świadczone z zachowaniem należytej staranności, zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, wszelkimi dostępnymi metodami, respektując prawa pacjenta, zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
3. Wykonawca może powierzać wykonanie umowy podwykonawcom tylko w uzasadnionych przypadkach specyficznych badań diagnostycznych lub specjalistycznych konsultacji lekarskich. Koszt zleconych Podwykonawcom badań i konsultacji ponosi Wykonawca. 4. W przypadkach określonych w ust. 3 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania Podwykonawcy jak za swoje własne. Wykonawca ponosi również całkowitą odpowiedzialność za dotrzymanie przez nich przewidzianych umową terminów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zgłaszania Zamawiającemu zmian w przedłożonym wykazie podwykonawców.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentacji świadczonych usług medycznych.
7. Strony umowy podejmą wszelkie działania techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych, zgodnie z zasadami zawartymi w załączniku nr 2 do niniejszej umowy dot. powierzenia przetwarzania danych osobowych.
8. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów, według obowiązujących przepisów prawa.
9. Wykonawca jest zobowiązany adekwatnie do wskazanego na skierowaniu stanowiska ( grupy zawodowej ) lub szkolenia , dobrać rodzaj badań jakie trzeba przeprowadzić zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego zawodu lub szkolenia przepisami, chyba ,że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia bada dodatkowych na podstawie wywiadu z osobą skierowaną na badania.
10. W przypadku, gdy w wyniku badań okulistycznych Pracownika/ów PUP przeprowadzonych w ramach badań profilaktycznych zaistnieje potrzeba stosowania podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego przez osobę poddaną tym badaniom okularów korygujących wzrok, lekarz okulista przeprowadzający to badanie, wystawi receptę określającą parametry odpowiednich szkieł korygujących wzrok ( jeżeli pracownik PUP wyrazi zgodę na dobór szkieł).
§ 5
Wynagrodzenie i warunki płatności
1. Całkowita wartość umowy nie może przekroczyć kwoty brutto ……………………….. zł.
słownie: …………………………………………………złotych.
2. Usługi świadczone przez Wykonawcę opisane w § 2 umowy będą finansowane przez Zamawiającego na podstawie cennika usług medycznych, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy.
3. Wynagrodzenie umowne zawiera wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia , w szczególności podatek VAT.
4. Ceny usług medycznych z cennika nie ulegają zwiększeniu w czasie trwania umowy.
5. W przypadku , gdy osoba skierowana na badania przedstawi dokumenty świadczące o ważnych badaniach lekarskich Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić te badania , nie obciążając Zamawiającego kosztami.
6. Wykonawca zobowiązany jest wystawić faktury VAT lub rachunki , po zakończeniu każdego miesiąca, w którym przeprowadzone będą badania lekarskie zakończone wydaniem zaświadczenia/orzeczenia. Ww. faktury VAT lub rachunki będą dostarczone do Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług ( liczy się data wpływu do Zamawiającego), wraz z imiennym wykazem przebadanych osób, z podziałem na formy i źródło finansowania ( załącznik nr 3 do umowy). Faktury za wykonanie usługi mają być wystawiane z podziałem na formy i źródło finansowania.
7. Zapłata wynagrodzenia, wynikająca z ww. faktur VAT lub rachunków , nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego kompletu następujących dokumentów : faktury VAT lub rachunku , na dokumencie należy wskazać numer umowy zawartej z Zamawiającym, oraz dołączonym imiennym wykazem przebadanych osób, z podziałem ( oddzielnie) na formy i źródło finansowania ( załącznik nr 3 do umowy).
8. Należność z tytułu wykonania przedmiotu umowy będzie płatna przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy: Nr rachunku …………………………………………………………………
9. Faktura VAT/ rachunek za wykonanie badań lekarskich wystawiona będzie na: Powiatowy Urząd Pracy ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl , NIP 795-10-57-859.
10. W przypadku wystawienia faktury VAT lub rachunku w sposób niezgodny z przepisami prawa lub wymaganiami Zamawiającego , faktura VAT lub rachunek zostanie zwrócony i spowoduje to opóźnienie zapłaty z winy Wykonawcy , aż do czasu przesłania faktury VAT lub rachunku prawidłowo sporządzonego. Za ten okres Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania odsetek ustawowych za zwłokę w zapłacie.
11. Za moment zapłaty strony ustalają datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
12. Zamawiający dopuszcza przekazanie faktury VAT lub rachunku wraz z załącznikami w formie elektronicznej zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). na adres : sekretariat@przemysl.praca.gov.pl. Załącznik zawierający dane osobowe osób bezrobotnych przesłany elektronicznie musi zostać zaszyfrowany przez Wykonawcę poprzez założenia w pliku hasła „ na otwarcie”. Hasło następnie należy przekazać telefonicznie Zamawiającemu.
§ 6
Kary umowne
1. Strony umowy zgodnie ustalają, ze Zamawiający ma prawo do kary umownych.
2.Wykonawca zobowiązuje się zapłacić karę umowną na rzecz Zamawiającego w następujących przypadkach i wysokościach :
1) za odstąpienie lub zerwanie umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 5% kwoty określonej w § 5 ust. 1,
2) w przypadku wykonania usługi wadliwie, a także w razie nieuzasadnionej odmowy wykonania badania lub w przypadku nie wydania błędnego zaświadczenia z przeprowadzonego badania w wysokości 0,1 % kwoty określonej z § 5 ust. 1, za każdy taki przypadek,
3) za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności, jeżeli Wykonawca będzie wykonywał usługę nie zachowując umówionych terminów, o których mowa w § 3 ust. 6 w wysokości
0,05 % kwoty określonej w § 5 ust. 1 , za każdy dzień opóźnienia.
2.W przypadku nienależytego wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a) ograniczania dostępności świadczeń,
b) złej jakości świadczeń,
d) powtarzające się nieterminowe składanie faktur /rachunku z wymaganymi załącznikami,
e) powtarzające się błędy tego samego typu w wystawianych fakturach, i/lub imiennych wykazach przebadanych osób,
f) ujmowanie w wystawianych fakturach i imiennych wykazach osób niekierowanych na badania w ramach niniejszej umowy,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo niezwłocznego rozwiązania niniejszej umowy po uprzednim pisemnym zawiadomieniu dokonanym przez Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i nieprzedstawieniu przez Wykonawcę wyjaśnień (w terminie do 5 dni od dnia zawiadomienia), które Zamawiający uzna za uzasadnione. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn nienależytego wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10 % wartości umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Rozliczenie kar umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie nastąpi przez:
1) potrącenie kar umownych z faktur/rachunków Wykonawcy , i/lub
2) zapłatę przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Wykonawcy żądania zapłaty kar umownych.
4. Możliwe jest dochodzenie przez Zamawiającego na zasadach ogólnych odszkodowań przewyższających kary umowne.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych z tytułu szkody przewyższającej wysokość zastrzeżonych kar umownych.
§ 7
Rozwiązanie umowy

1. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, tj. bez zachowania
okresu wypowiedzenia w razie istotnego naruszenia przez w Wykonawcę postanowień umowy, w szczególności w następujących przypadkach:
1) utraty przez wykonawcę uprawnień niezbędnych do realizacji umowy,
2) świadczenia usług objętych umową przez osoby nieuprawnione i/lub nie posiadające wymaganych kwalifikacji,
3) świadczenia usług objętych umową w sposób i w warunkach nie odpowiadających wymogom określonym w przepisach powszechnie obowiązujących lub umowie,
4) niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za
które ponosi odpowiedzialność,
5)zawieszenia działalności przez Wykonawcę,
6) zgłoszenia wniosku o ogłoszenie upadłości,
7) nieuzasadnionego przerwania wykonywania umowy,
8) w przypadku nienależytego wykonanie zamówienia opisanego w § 6 niniejszej umowy.
2. Umowa może ulec rozwiązaniu przez Zamawiającego lub Wykonawcę za miesięcznym wypowiedzeniem, dokonanym na piśmie, oraz za porozumieniem stron w każdym czasie.
3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:
1) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury zgodnie z § 5 ust. 4, w terminie 1 miesiąca od dnia upływu terminu zapłaty, pod warunkiem dostarczenia na piśmie dodatkowego wezwania do zapłaty,
2) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
4. W przypadkach, o których mowa w ust. 1-3 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi do dnia rozwiązania umowy.
5. Rozwiązanie umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy :
- Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).
– Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175 z późn. zm.).
–Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2067).
2. Wszelkie zmiany treści złożonej oferty i umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu ww. okoliczności w formie pisemnej i wyrażenie zgody na ww. zmiany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
§ 9
Wszelkie spory mogące wyniknąć z niniejszej umowy rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.
§ 11

Integralną częścią umowy są załączniki :
1. Cennik usług (załącznik nr 1)
2. Powierzenie przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 2)
3. Wykaz osób skierowanych (załącznik nr 3).
Wykonawca : Zamawiający :











Załącznik nr 1 do umowy
CENNIK USŁUG -KLIENCI PUP
Lp. Rodzaj badania Cena jednostkowa netto VAT
…………..% Razem
Cena brutto
1. Badanie laboratoryjne – morfologia krwi
2. Badanie laboratoryjne – OB.
3. Badanie laboratoryjne – rozmaz
4. Badanie laboratoryjne - cukier
5. Badanie ogólne moczu
6. Badania audiometryczne
7. Badania spirometryczne
8. Konsultacja specjalistyczna okulisty
9. Konsultacja lekarza neurologa
10. Konsultacja lekarza laryngologa
11. Wydaniem orzeczenia dla celów sanitarno – epidemiologicznych oraz wpis do książeczki zdrowia ( bez wymazu)
12. Komplet badań do książeczki zdrowia z wymazem, z wydaniem orzeczenia i wpisem do książeczki zdrowia
13. RTG płuc z opisem
14. EKG
15. Badanie psychologiczne kierowcy ( wraz z orzeczeniem)
16. Komplet badań kierowcy z wydanie orzeczenia * ( cena maksymalna)
17. Komplet badań kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym * ( cena maksymalna)
18. Pole widzenia
19. Badania wysokościowe pow. 3m
20. Badanie lekarskie końcowe z wydaniem zaświadczenia/orzeczenia lekarskiego**
21. Komplet badań z orzeczeniem kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej
22. Inne***
23. Razem suma cennika netto/brutto w zł X
* Zleceniodawca zapłaci za faktycznie wykonane badania , i wymaga ich rozpisania i wycenienia w załączniku nr 3.
** cena jednolita ( bez względu na ilość wydawanych dokumentów)
*** można dodawać kolejne pozycje cennika.
........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)

CENNIK USŁUG -PRACOWNICY PUP
Lp. Rodzaj badania Cena jednostkowa netto VAT
…………..% Razem
Cena brutto
24. Badanie laboratoryjne - morfologia
25. Badanie laboratoryjne – OB.
26. Badanie laboratoryjne – rozmaz
27. Badanie laboratoryjne - cukier
28. Cholesterol
29. Badanie ogólne moczu
30. EKG
31. ALAT
32. ASPAT
33. Badania audiometryczne
34. Badania spirometryczne
35. Konsultacja specjalistyczna okulisty
36. Konsultacja specjalistyczna okulisty z doborem szkieł
37. Konsultacja lekarza neurologa
38. Konsultacja lekarza laryngologa
39. RTG płuc z opisem
40. Pole widzenia
41. Psychologiczne badania osób kierujących pojazdami w celach służbowych
42. Widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie ( kierowcy)
43. Badania wysokościowe pow. 3m
44. Badanie lekarskie końcowe z wydaniem zaświadczenia/orzeczenia lekarskiego*
45. Inne**
46. Razem suma cennika netto/brutto w zł X
* cena jednolita ( bez względu na ilość wydawanych dokumentów)
** można dodawać kolejne pozycje cennika.


........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)


Załącznik nr 2 do umowy
Załącznik nr 2
do Polityki Bezpieczeństwa
Danych Osobowych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu

Załącznik do umowy nr ……….. z dnia ……………. dotyczący powierzenia przetwarzania danych osobowych

§ 1
Oświadczenia stron

1. Urząd, Zamawiający* (zwany dalej Administratorem) powierza przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, Pracodawcy, Instytucji szkoleniowej* (zwanym dalej Podmiotem przetwarzającym) w trybie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), zwanego dalej „RODO” w zakresie i celu określonych w niniejszym załączniku.
2. Strony postanawiają, że zawarcie niniejszej Umowy stanowi udokumentowane polecenie Administratora, o którym mowa w art. 28, ust. 3, lit a) RODO.

§ 2
Zakres i cel przetwarzania danych osobowych

1. Podmiot przetwarzający może przetwarzać dane osobowe przekazane przez Administratora wyłącznie w zakresie i w celu określonych w niniejszym załączniku.
2. Zakres danych osobowych przekazanych przez Urząd, Zamawiającego*:
- nazwisko i imię
- numer PESEL
- data i miejsce urodzenia
- adres zamieszkania
- numer ewidencyjny w PUP
- numer telefonu
- ………………………………….
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez Podmiot przetwarzający tylko i wyłącznie w celu realizacji umowy nr ………………….
4. Poprzez przetwarzanie danych rozumie się operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie .

§4
Obowiązki i prawa administratora

1. Administrator ma prawo przez cały okres obowiązywania Umowy kontrolować poprawność zabezpieczenia i przetwarzania danych powierzonych Podmiotowi przetwarzającemu. Kontrola może zostać przeprowadzona m.in. w formie bezpośredniej inspekcji polegającej na dopuszczeniu przedstawicieli Administratora do wszystkich obszarów przetwarzania danych osobowych objętych niniejszą Umową we wszystkich lokalizacjach Podmiotu przetwarzającego, w sposób nie utrudniający jego bieżącej działalności. Na pisemne wezwanie Administratora, Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do przedstawienia odpowiednich dokumentów do kontroli.
2. W przypadku, gdy kontrola wykaże niezgodności Administrator ma prawo żądać od Podmiotu przetwarzającego niezwłocznego wdrożenia zaleceń Administratora wynikających z ustaleń pokontrolnych.

§5
Obowiązki i prawa Podmiotu przetwarzającego

1. Podmiot przetwarzający przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych zobowiązuje się:
a) wdrożyć odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, by przetwarzanie przez niego powierzonych mu danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia o ochronie danych osobowych i chroniło prawa osób, których dane dotyczą, w tym środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzania, o którym mowa w art. 32 RODO.
b) umożliwiać Administratorowi, dokonania przeglądu stosowanych przez Podmiot przetwarzający środków technicznych i organizacyjnych, aby przetwarzanie toczyło się zgodnie z prawem, a także uaktualniać te środki, aby zapewnić zgodne z prawem przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszej Umowie,
c) współpracować i wspierać Administratora w wywiązywaniu się z obowiązków określonych w art. 32-36 RODO,
d) w miarę możliwości pomagać administratorowi poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w wywiązywaniu się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania ich praw określonych w art. 15-22 RODO. W przypadku, w którym podmiot danych osobowych zwróci się bezpośrednio do Podmiotu przetwarzającego, Podmiot przetwarzający przekaże niezwłocznie taki wniosek Administratorowi, wraz z żądanymi we wniosku informacjami, jeżeli są one w posiadaniu Podmiotu przetwarzającego. W celu uniknięcia wątpliwości Strony przyjmują, że informacji, o które zwracają się podmioty danych osobowych, nie przekazuje tym podmiotom Podmiot przetwarzający.
2. Jeżeli powierzone dane osobowe są przetwarzane w formie elektronicznej na serwerach i nośnikach danych Podmiotu przetwarzającego, serwery i nośniki te nie mogą znajdować się poza obszarem Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
3. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych bez naruszenia ich Integralności.
4. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do każdorazowego, niezwłocznego informowania Administratora o przypadkach naruszenia przepisów prawa dotyczących ochrony powierzonych danych osobowych zaistniałych w okresie obowiązywania Umowy.
5. Podmiot przetwarzający jest zobowiązany powiadomić Administratora o każdej kontroli organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli ma ona związek z przetwarzaniem powierzonych danych osobowych oraz o każdym piśmie organu nadzorczego dotyczącym składania wyjaśnień w zakresie powierzonych danych osobowych objętych Umową, chyba że zawiadomienie takie będzie niedozwolone.
6. Podmiot przetwarzający oświadcza, że w przypadku kontroli organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) prowadzonej u Podmiotu przetwarzającego, dotyczącej przetwarzania powierzonych danych osobowych, będzie przekazywał Administratorowi wszelkie informacje i wyjaśnienia.
7. Jeżeli w wyniku zawinionego niewłaściwego przetwarzania danych osobowych przez Podmiot przetwarzający, Administrator danych zostanie prawomocnym orzeczeniem zobowiązany do wypłaty odszkodowania, zadośćuczynienia lub zostanie ukarany grzywną, Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zrekompensować Administratorowi udokumentowane straty z tego tytułu do wysokości poniesionego prawomocnie zasądzonego odszkodowania, zadośćuczynienia lub grzywny.
Zobowiązanie Podmiotu przetwarzającego, o którym mowa powyżej, powstanie pod warunkiem pisemnego powiadomienia go o każdym przypadku wystąpienia z roszczeniem wobec Administratora i jego podstawach prawnych i faktycznych, w terminie nie później niż 3 dni od dnia otrzymania takiego roszczenia, w celu umożliwienia Podmiotowi przetwarzającemu zajęcia stanowiska, odniesienia się do podstaw takiej odpowiedzialności i ewentualnego wstąpienia do sprawy na etapie sądowym.
8. Podmiot przetwarzający jest zwolniony z odpowiedzialności za szkody spowodowane przetwarzaniem naruszającym przepisy prawa, jeżeli nie ponosi winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.
9. Podmiot przetwarzający zapewnia, że dane osobowe nie będą udostępniane jego pracownikom przed podpisaniem przez nich oświadczeń lub umów o zachowaniu poufności. Zachowanie poufności nie ustaje po zakończeniu stosunku pracy.
10. Administrator upoważnia Podmiot przetwarzający do wydawania pracownikom Podmiotu przetwarzającego imiennych upoważnień do przetwarzania danych osobowych w przypadkach konieczności powierzenia danych osobowych do przetwarzania w ramach niniejszej Umowy.
11. Strony będą aktywnie współpracować przez cały okres realizacji Umowy, która to współpraca w szczególności polegać będzie na tym, iż Podmiot przetwarzający biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, w miarę możliwości będzie pomagał Administratorowi wywiązywać się z obowiązków względem osób, których dane dotyczą oraz, uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, będzie pomagał Administratorowi wywiązywać się z obowiązków w zakresie zagwarantowania bezpieczeństwa danych osobowych.
12. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do monitorowania i stosowania przepisów prawa oraz powszechnie dostępnych wskazówek i zaleceń organu nadzorczego oraz unijnych organów doradczych zajmujących się ochroną danych osobowych w zakresie przetwarzania powierzonych danych, po uprzednim uzgodnieniu ich wpływu na przetwarzanie z Administratorem.

§ 6
Podpowierzenie danych

1. Podmiot przetwarzający nie może podpowierzać przetwarzania powierzonych mu danych osobowych objętych Umową innym podmiotom bez uprzedniej zgody Administratora.

§ 7
Poufność
1. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, informacji i materiałów przekazanych lub udostępnionych mu, lub o których wiedzę powziął w związku z realizacją Umowy, a także powstałych w wyniku jej wykonania informacji i materiałów w formie pisemnej, graficznej lub jakiejkolwiek innej formie. Informacje i materiały są objęte tajemnicą nie mogą być bez uprzedniej zgody Administratora udostępniane jakiejkolwiek osobie trzeciej, ani też ujawnione w inny sposób, chyba że w dniu ich ujawnienia były powszechnie znane albo muszą być ujawnione zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, orzeczeniem sądów lub upoważnionych organów państwowych.
2. Podmiot przetwarzający zapewnia, że osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych będą obowiązane zachować w tajemnicy te dane osobowe oraz sposoby ich zabezpieczenia.
3. Obowiązek zachowania tajemnicy nie ustaje po zaprzestaniu przetwarzania danych.
4. Po rozwiązaniu niniejszej Umowy Podmiot przetwarzający jest zobowiązany do trwałego usunięcia lub zwrotu wszelkich powierzonych mu danych osobowych oraz usunięcia wszelkich ich istniejących kopii, chyba że obowiązujące przepisy prawa nakazują przechowywanie tych danych osobowych lub ich części.
5. Podmiot przetwarzający nie ma prawa do wykorzystania zgromadzonych danych osobowych w jakimkolwiek celu po rozwiązaniu niniejszej Umowy.



*- niepotrzebne skreślić

Załącznik nr 3 do umowy
……………………………………….
Pieczęć wykonawcy
Wykaz osób skierowanych na badania w miesiącu …………………..2020 rok*
na badania lekarskie w związku z …………………………………………………………………..** , źródło finansowania………………………….***
Lp Nazwisko i imię PESEL Data zgłoszenia się osoby skierowanej Data
wydania zaświadczenia Łączny koszt
osoby
lp Rodzaj przeprowadzonych badań Koszt

1 1
2
3
5 Orzeczenie / zaświadczenie lekarskie

2 1
2
3
4 Orzeczenie / zaświadczenie lekarskie

3 1
2
3 Orzeczenie / zaświadczenie lekarskie
*niepotrzebne skreślić , ** wpisać odpowiednio: ustalenie zdolności do wykonywania pracy, propozycją odbycia stażu u pracodawcy, propozycją odbycia przygotowania zawodowego dorosłych, z propozycją szkolenia, propozycją prac społeczno-użytecznych, bonem szkoleniowym, bonem stażowym itp.*** źródło finansowania : budżet PUP( budżet Powiatowego Funduszu Pracy), FP ( Fundusz Pracy) , EFS ( Europejski Fundusz Społeczny), PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
……………………………………….
Podpis i pieczęć osoby upoważnionej
15. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE PRZEDMIOTOWEGO ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze umowę po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty (wzór umowy ).
2.Wykonawca, dostarczy przed podpisaniem umowy:
1) pisemny wykaz dni i godzin przyjmowania osób skierowanych przez PUP na badania,
2) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (przykładowo: pełnomocnictwo, wypis z rejestru, wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG).







………………………..……… ………………………
(data) ZATWIERDZAM


Wyrażam zgodę na umieszczenie na stronie internetowej Urzędu.









FORMULARZ OFERTY

ZAMAWIAJACY- Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5,
ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl
1. Nazwa(Firma)Wykonawcy……………………………………..………….……………………..
…………………………………………………………………………..………………………………
Województwo:……………………………………………………………….…………………………. Miasto:………..……………………..…………………………………..………………….……….……
Kod pocztowy:……………………..….. Ulica ………………………………… nr:……………………
Nr telefonu:………………….…..…nr faxu:……..……………….. e- mail:……………..……………
REGON………………………..…………………………….…NIP………………………………
PKD 2007………..………
Osoba upoważniona do podpisania umowy:…….………………………………….……………
Nazwa banku i nr rachunku bankowego:………………………………..………………

W związku z zaproszeniem do złożenia oferty, którego przedmiotem jest świadczenie usług medycznych składając ofertę :
1) Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto:


CENA OFERTY BRUTTO ……………………………………………….zł brutto.

(słownie: ............................................................................złotych).

2) oświadczam(y), że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia.
3) oferujemy termin płatności wynoszący do 30 dni liczony od dnia doręczenia faktury zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie,
4) oświadczam(y), że spełniamy warunki udziału w postępowaniu.
5) oświadczam(y), że, badania wykonywane będą przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z posiadaną wiedzą diagnostyczną, obowiązującymi wymogami i standardami na zasadach wynikających z ustawy o działalności leczniczej.
6) Oświadczam/my*, że całość zamówienia wykonam/my własnymi siłami*
(jeżeli nie, poniżej Wykonawca wskazuje zakres zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom)
powierzę/powierzymy Podwykonawcom wykonanie zamówienia w zakresie*:
Lp. Nazwa podwykonawcy Adres podwykonawcy Zakres zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

1.

2.

3.

**

** można dodawać kolejne wiersze i zapisy tabeli
7) Oświadczam(y), że:
Miejsce świadczenia usług medycznych będzie w miasto Przemyśl pod następującym adresem:

RODZAJ ŚWIADCZENIA USŁUG
DOKŁADNY ADRES
GABINET LEKARSKI
MEDYCYNY PRACY
GABINET LEKARSKI OKULISTYCZNY
GABINET LEKARSKI PSYCHOLOGICZNY
umożliwiający wykonanie badań psychotechnicznych
MEDYCZNE LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNE
BADANIA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH
GABINET LEKARSKI
………………….
**
** można dodawać kolejne wiersze i zapisy w tabeli
8) Do kontaktów z Zamawiającym w zakresie związanym z niniejszym zamówieniem upoważniam(y) następującą osobę:
....................................................................................
tel. .....................................fax.....................................
e- mail...........................................................................
9)W przypadku uzyskania zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego,
10) oferta liczy ........................ kolejno ponumerowanych kartek,
11) załącznikami do niniejszego formularza oferty są:
załącznik nr 1 – oświadczenie Wykonawcy,
załącznik nr 2- ……………………………………….,
załącznik nr 3……………………………………………
załącznik nr4 ……………………………………………
załącznik nr 5……………………………………………
……………………………………
Miejscowość .................................................. dnia ........................................... 2020 roku.





........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
* niepotrzebne skreślić


Załącznik nr 1 do formularza oferty
...............................................
(pieczęć Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE

Świadoma/y odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego, który brzmi: „Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8”oświadczam, że:
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2. posiadam wiedzę i doświadczenie;
3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. jestem w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie zamówienia,
5. Składając ofertę w prowadzonym postępowaniu oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.119.1 z 04.05.2016). wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu*."
*W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Oświadczam, że dane zawarte w niniejszej ofercie są zgodne z prawdą, co potwierdzam własnoręcznym podpisem.


Miejscowość .................................................. dnia ........................................... 2020 roku.



........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
branża Medyczna
podbranża usługi medyczne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10487944 2024-04-30
godz. 23:59
Lubuskie Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia Konkurs ofert rehabilitacja lecznicza kwiecień 2024 REHABILITACJA LECZNICZA REHABILITACJA NEUROLOGI...
10455681 2024-05-02
godz. 00:00
Podlaskie Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju: opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień obszaru Nazwa obszaru Kod zakresu świadczeń Nazwa zakresu świadczeń Liczba jednostek roz...
10478695 2024-05-06
godz. 13:00
Mazowieckie udzielanie całodobowych świadczeń zdrowotnych w zakresie chirurgii ogólnej w Klinicznym Oddziale chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową oraz w Oddziale chirurgii naczyn...
10464521 2024-05-09
godz. 11:30
Łódzkie Udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu pielęgniarstwa - instrumentowanie do zabiegów operacyjnych, badań endoskopowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa ...
10482945 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przyjęcie obowiązków udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach umowy cywilnoprawnej Przedmiot konkursu: Przedmiotem konkursu jest zabezpieczenie całodobowych świadczeń zdrowotnych w ...
10486930 2024-05-10
godz. 16:00
Małopolskie Zakup specjalistycznych usług opiekuńczych - rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu - pomoc rehabilitanta w miejscowości Niegoszowice, dla osoby dorosłej w w...
10487777 2024-05-20
godz. 12:00
Śląskie Udzielanie pielęgniarskich świadczeń zdrowotnych w Oddziałach Katowickiego Centrum Onkologii. Oferta skierowana jest do podmiotu wykonującego działalność leczniczą, lub osoby legity...
10401604 2024-05-22
godz. 09:00
Wielkopolskie Lekarskie świadczenia zdrowotne jako lekarz transfuzjolog- odpowiedzialny za gospodarkę krwią
10484176 2024-05-23
godz. 00:00
Śląskie Udzielania świadczeń zdrowotnych - przez lekarzy w zakresie Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych (REPTY - Tarnowskie Góry), przez okres 24 miesięcy. 1. Wykonywanie w/w świadczeń zd...
10159978 2024-12-31
godz. 00:00
Świętokrzyskie przeprowadzenie zalecanych szczepień ochronnych, o których mowa w art. 19 ust. 2a ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz ...