Przetarg 11511511 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest Dostawa składanych...

   
Analizuj Zamówienie 11511511
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-24
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest Dostawa składanych nastawek robotycznych.Postępowanie prowadzone jest dla potrzeb realizowanego projektu pn. „RaP STEAM – robotyka i programowanie w s
zkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” zwany dalej Projektem, w latach 2023-2029, zgodnie z założeniami programu regionalnego - Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał Ludzki gotowy do zmian, działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania (Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny Plus).Przedmiot zamówienie stanowi dostawa składanych nastawek robotycznych w ilości: 797 szt., w tym:zamówienie podstawowe - 786 sztuk,prawo opcji - 11 sztuk.Składane nastawki robotyczne do wykorzystania podczas zajęć z robotyki, służące jako przestrzeń robocza do planowania i wykonywania różnorodnych zadań z robotami.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie nowego i w pełni sprawnego asortymentu zgodnego z wymaganiami określonymi dokumentami postępowania w miejsca wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku do SWZ.Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy p.z.p, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.Przedmiotowe środki dowodoweDokumentacja techniczna (opisy / katalogi / foldery/specyfkacje) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w Załączniku do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.Dokument potwierdzający posiadanie znaku CE na składane nastawki robotyczne. Dokument ten musi potwierdzać, że oferowane produkty zostały zbadane przez producenta i uznane za zgodne z wymaganiami UE dotyczącymi zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz spełniają odpowiednie dyrektywy. Deklaracja zgodności musi zawierać co najmniej następujące elementy:-pełne dane producenta lub upoważnionego przedstawiciela;-dokładne dane identyfikujące wyrób (nazwa, typ, podtyp, model);-odniesienie do przepisów zasadniczych;-odniesienie do przepisów szczegółowych;-oświadczenie zgodności;-podpis osoby upoważnionej (z reguły właściciel lub osoby odpowiedzialne za reprezentację).Certyfikaty Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć certyfikaty potwierdzające zgodność z normami:EN 71-1:2014 A1:2018 – Bezpieczeństwo zabawek – Właściwości mechaniczne i fizyczne.EN 71-2:2020 – Bezpieczeństwo zabawek – Palność.EN 71-3:2019A1:2021 – Bezpieczeństwo zabawek – Migracja niektórych pierwiastków.ISO 8124-1:2022 – Bezpieczeństwo zabawek – Aspekty bezpieczeństwa związane z właściwościami mechanicznymi i fizycznymi.ISO 8124-2:2023 – Bezpieczeństwo zabawek – Palność.ISO 8124-3:2020/Amd.1:2023 – Bezpieczeństwo zabawek – Migracja niektórych pierwiastków. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy.Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500 000,00 złotychzdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto, które obejmowały swym zakresem dostawę pomocy dydaktycznychZamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć, odpowiednio wraz z ofertą albo na wezwanie Zamawiającego, dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz JEDZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa składanych nastawek robotycznych w ramach projektu RaP STEAM – robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 p.z.p.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:-pieniądzu,-gwarancjach bankowych,-gwarancjach ubezpieczeniowych,-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie Santander Bank nr rachunku: 58 1090 2750 0000 0001 5934 3931 Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację postępowania oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.261.2.38.2025.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 p.z.p. Komunikacja z gwarantem następuje wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w treści gwarancji lub poręczenia, a w przypadku braku adresu e-mail, na adres wskazany na stronie internetowej gwaranta.Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały dydaktyczne
kody CPV 39162100, 39162110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały dydaktyczne