Przetarg 11755896 - Przedmiotem zamówienia jest,,Zakup MRI i utworzenie...

   
Analizuj Zamówienie 11755896
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-28
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest,,Zakup MRI i utworzenie pracowni rezonansu magnetycznego w zabudowie kontenerowej w ramach projektu „Opracowanie i realizacja specjalistycznych programów diagnozy
i leczenia zaburzeń psychicznych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.”zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia,stanowiącym Zał.nr 2 do SWZ oraz Zał.nr 2A do SWZ.Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu „Opracowanie i realizacja specjalistycznych programów diagnozy i leczenia zaburzeń psychicznych” i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków EFS Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.Priorytet 4 – Spójność społeczna i Zdrowie,Działanie FERS:04.15 Skuteczny i odporny system ochrony zdrowia.Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy,gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych,najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 m-czny okres gwarancji dla dostarczonego urządzenia MRI wraz z oprogramowaniem i niezbędnym wyposażeniem.Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru Części 1 przedmiotu umowy.Wykonawca udzieli co najmniej 24 m-cznego okresu gwarancji na kontener oraz zrealizowane roboty budowlane/prace adaptacyjne.Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru Części 2 przedmiotu umowy.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części,które Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z postanowieniami umowy oraz SWZ wraz z załącznikami.CZĘŚĆ 1 wykonanie dokumentacji projektowej,niezbędnych robót budowlanych w lokalizacji tymczasowej oraz posadowienie kontenera wraz z MRI w lokalizacji tymczasowej.CZĘŚĆ 2 wykonanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych i posadowienie kontenera wraz MRI w lokalizacji docelowej na terenie Zam.Zam.dopuszcza optymalizację lokalizacji posadowienia kontenera,polegającą m.in. na zmianie rzędnej posadowienia kontenera oraz łącznika,przy zachowaniu koncepcji prostopadłego usytuowania kontenera diagnostycznego–po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym–patrz Zał.nr 2A do SWZ.Odbiór Przedmiotu Zam.zostanie dokonany na podstawie 2 protokołów:Protokół Części 1 (protokół częściowy)–zgodnie z §2 ust.2 umowy.W chwili podpisania protokołu dot.Części 1 i zapłaty wynagrodzenia za tą część–dochodzi do przeniesienia własności urządzenia MRI z Wykonawcy na Zamawiającego.Zamawiający staje się jego właścicielem,lecz obowiązek pieczy nad urządzeniem MRI spoczywa na Wykonawcy do czasu wykonania Części 2 przedmiotu umowy.Protokół dot.Części 2 (protokół końcowy)–zgodnie z § 2 ust.4 umowy.Protokoły odbioru,o których mowa powyżej,sporządzone zostaną w 2 jednobrzmiących egzemplarzach,po jednym dla każdej ze Stron.Zaoferowane urządzenie MRI winno spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.z 2022 r.poz.974 z późn.zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ,tzn.takich,które gwarantują zachowanie tych samych norm,parametrów i standardów),jeżeli z OPZ wynika,że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych,patentów lub pochodzenia,źródła lub szczególnego procesu,który charakteryzuje produkty lub dostawy,usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art.101 ust.4 uPzp.Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minim.parametry jakościowe i cechy użytkowe,jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę,aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,katalogach,stronach internetowych producentów.Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.Zamawiający,wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna,iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego,jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to,jest zobowiązany wykazać,że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Zał.nr 3 do SWZ.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem lub za pośrednictwem kuriera na własny koszt i ryzyko.Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” kontenera dla urządzenia MRI,uzyskanie w imieniu Zam.wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień wynikających oraz wykonanie prac oraz uzyskanie zgód na użytkowanie:Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszystkie uzgodnienia i decyzje wynikające z prawa budowlanego.OPZ kontener-Zał.nr 2A do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Zakup MRI i utworzenie pracowni rezonansu magnetycznego w zabudowie kontenerowej w ramach projektu „Opracowanie i realizacja specjalistycznych programów diagnozy i leczenia zaburzeń psychicznych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027. Przedmiotem zamówienia jest,,Zakup MRI i utworzenie pracowni rezonansu magnetycznego w zabudowie kontenerowej w ramach projektu „Opracowanie i realizacja specjalistycznych programów diagnozy i leczenia zaburzeń psychicznych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.”zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia,stanowiącym Zał.nr 2 do SWZ oraz Zał.nr 2A do SWZ.Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu „Opracowanie i realizacja specjalistycznych programów diagnozy i leczenia zaburzeń psychicznych” i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków EFS Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.Priorytet 4 – Spójność społeczna i Zdrowie,Działanie FERS:04.15 Skuteczny i odporny system ochrony zdrowia.Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy,gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych,najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 m-czny okres gwarancji dla dostarczonego urządzenia MRI wraz z oprogramowaniem i niezbędnym wyposażeniem.Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru Części 1 przedmiotu umowy.Wykonawca udzieli co najmniej 24 m-cznego okresu gwarancji na kontener oraz zrealizowane roboty budowlane/prace adaptacyjne.Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru Części 2 przedmiotu umowy.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części,które Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z postanowieniami umowy oraz SWZ wraz z załącznikami.CZĘŚĆ 1 wykonanie dokumentacji projektowej,niezbędnych robót budowlanych w lokalizacji tymczasowej oraz posadowienie kontenera wraz z MRI w lokalizacji tymczasowej.CZĘŚĆ 2 wykonanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych i posadowienie kontenera wraz MRI w lokalizacji docelowej na terenie Zam.Zam.dopuszcza optymalizację lokalizacji posadowienia kontenera,polegającą m.in. na zmianie rzędnej posadowienia kontenera oraz łącznika,przy zachowaniu koncepcji prostopadłego usytuowania kontenera diagnostycznego–po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym–patrz Zał.nr 2A do SWZ.Odbiór Przedmiotu Zam.zostanie dokonany na podstawie 2 protokołów:Protokół Części 1 (protokół częściowy)–zgodnie z §2 ust.2 umowy.W chwili podpisania protokołu dot.Części 1 i zapłaty wynagrodzenia za tą część–dochodzi do przeniesienia własności urządzenia MRI z Wykonawcy na Zamawiającego.Zamawiający staje się jego właścicielem,lecz obowiązek pieczy nad urządzeniem MRI spoczywa na Wykonawcy do czasu wykonania Części 2 przedmiotu umowy.Protokół dot.Części 2 (protokół końcowy)–zgodnie z § 2 ust.4 umowy.Protokoły odbioru,o których mowa powyżej,sporządzone zostaną w 2 jednobrzmiących egzemplarzach,po jednym dla każdej ze Stron.Zaoferowane urządzenie MRI winno spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.z 2022 r.poz.974 z późn.zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ,tzn.takich,które gwarantują zachowanie tych samych norm,parametrów i standardów),jeżeli z OPZ wynika,że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych,patentów lub pochodzenia,źródła lub szczególnego procesu,który charakteryzuje produkty lub dostawy,usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art.101 ust.4 uPzp.Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minim.parametry jakościowe i cechy użytkowe,jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę,aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,katalogach,stronach internetowych producentów.Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.Zamawiający,wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna,iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego,jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to,jest zobowiązany wykazać,że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Zał.nr 3 do SWZ.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem lub za pośrednictwem kuriera na własny koszt i ryzyko.Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” kontenera dla urządzenia MRI,uzyskanie w imieniu Zam.wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień wynikających oraz wykonanie prac oraz uzyskanie zgód na użytkowanie:Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszystkie uzgodnienia i decyzje wynikające z prawa budowlanego.OPZ kontener-Zał.nr 2A do SWZ.

ZPIZ/PN/D/25/2025
branża Budowlana - obiekty, Medyczna
podbranża obiekty użyteczności publicznej, obiekty małogabarytowe, sprzęt medyczny
kody CPV 33100000, 33113000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , obiekty małogabarytowe , sprzęt medyczny