Przetarg 12241025 - Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie,...

   
Analizuj Zamówienie 12241025
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-22
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie, uruchomienie i przeprowadzenie wstępnej eksploatacji Instalacji do fermentacji metanowej odpadów oraz budowa kompostowni w części pr
zeznaczonej do stabilizacji frakcji podsitowej (0-80 mm) oraz dostaw sprzętu mobilnego i wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. w Łężycach. Przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie istniejącego Zakładu przy al. Parku Krajobrazowego 99 w Łężycach, 84-207 Koleczkowo. W zakres Przedsięwzięcia wchodzi m.in.: zaprojektowanie, wybudowanie, uruchomienie instalacji suchej fermentacji Bioodpadów o przepustowości min. 30 000 Mg/rok oraz instalacji kompostowni odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej, z zewnętrznymi sieciami uzbrojenia, a także przeprowadzenie Rozruchów technologicznych i udział we Wstępnej eksploatacji oraz Dostawy sprzętu. W zakresie Przedsięwzięcia jest także uzyskanie lub zmiana w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji Kontraktu, tj. zaprojektowania, budowy, przeprowadzenia Rozruchów oraz Wstępnej eksploatacji oraz oddaniu do użytkowania/eksploatacji Instalacji. Przedmiot Umowy należy realizować w następujących Etapach:ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu technologicznego, projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja projektowa musi spełniać wszelkie wymagania określone przez wszystkie wydane i uzyskane w ramach przedmiotowego Przedsięwzięcia decyzje, opinie, uzgodnienia i pozwolenia; Strony są zgodne, że PFU zawiera opis wytycznych i zakładanych funkcjonalności, dostaw, niezbędnych do realizacji Instalacji jako jedno przedsięwzięcie, obejmujące swym zakresem:a) zaprojektowanie kompostowni bioodpadów wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury , b) zaprojektowanie instalacji suchej fermentacji oraz współpracujących z nią instalacji technologicznych związanych z przygotowaniem wsadu do procesu, odwadnianiem pofermentu, magazynowaniem powstających w procesie biogazu oraz nawozu płynnego, instalacji energetycznego wykorzystania biogazu oraz niezbędnych elementów infrastruktury (instalacją zewnętrzną: wodociągową, kanalizacji ścieków deszczowych i technologicznych, instalacją zewnętrzną elektroenergetyczną, teletechniczną oraz innymi niezbędnymi dla właściwego funkcjonowania i eksploatacji instalacjami).ETAP II – obejmuje :A) wykonanie dokumentacji projektowej dla projektu technicznego zawierającego projektowaną technologię oraz dokumentacji wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i kosztorysów - w zakresie określonym w PFU, B) wykonanie robót budowlanych, w tym rozbiórkowych, w zakresie wynikającym z dokumentacji opracowanych w ramach Etapu I i II, wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz sprawowanie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji tych robót budowlanych, C) modernizację instalacji i urządzeń energetycznych istniejącej elektrowni biogazowej, D) dostawa/y maszyn i urządzeń niezbędnych do właściwej eksploatacji instalacji w części przetwarzającej Bioodpady,E) dostawę urządzeń i sprzętu mobilnego zgodnie z poniższym wykazem:a) Samochód ciężarowy – hakowy – 1 szt,b) Koparka kołowa z chwytakiem pięciopalczastym (maszyna załadunkowa) – 1 szt.c) Ładowarka kołowa czołowo - przegubowa min 190 Kw – 1 szt.d) Ładowarka kołowa min 170 Kw – 1 szt.e) Mobilny rozdrabniacz szybkoobrotowy – 1 szt.f) Mobilny separator pneumatyczny – 1 szt. g) Wózek widłowy – 1 szt.h) Zamiatarka - 1 szt.i) Kontener hakowy 36 m3 – 2 szt.j) Kontener hakowy 21 m3 – 2 szt.k) Samochód asenizacyjny WUKO (beczkowóz z pompą) 15 m3 – 1 szt. spełniających parametry określone w 4.2.18 PFU,F) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji, oraz obsługi Sprzętu mobilnego,G) przeprowadzenie Rozruchów: mechanicznego („na sucho”) oraz technologicznego („na odpadach”) instalacji H) uzyskanie lub zmianę wszelkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i innych dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów prawa regulujących eksploatację w/w instalacji w ramach Zakładu (z wyjątkiem uzyskania Pozwolenia Zintegrowanego, dla którego Wykonawca opracuje stosowny wniosek); I) wykonanie badań pofermentatu stałego i płynnego, jako przyszłych produktów, uzyskanie decyzji o nadaniu numeru weterynaryjnego oraz przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na wprowadzenie produktów do obrotu handlowego, jako działań umożliwiających Zamawiającemu wprowadzenie do obrotu handlowego wytwarzanych produktów tj. nawozów bądź środków wspomagających uprawę roślin,ETAP III - Wstępna Eksploatacja przy udziale Wykonawcy (Asysta technologiczna), w warunkach normalnej eksploatacji Instalacji. ETAP IV – Serwis i konserwacja elementów Przedmiotu Umowy wg wymagań określonych w PFU w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie: a) 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego Etapu II dla budynków, budowli, sieci i instalacji,b) 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego Etapu II dla dostarczonego Sprzętu mobilnego, maszyn i urządzeń zgodnie z DTR sprzętu podlegającego serwisowi.Wykonawca na własny koszt, w okresie realizacji Umowy ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia (lub spowoduje taki stan) na podane poniżej ryzyka:a) ubezpieczenie wszelkich ryzyk budowy /montażu (CAR/EAR),b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz posiadania i użytkowania mienia (OC dedykowane),c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej projektanta (OC zawodowa),d) ubezpieczenie mienia podczas transportu (CARGO).zgodnie z terminami, warunkami oraz w wysokościach określonymi w załączniku nr 3 do wzoru umowy, stanowiącym jego integralna część.
Część zamówienia: LOT-0001 (24) Budowa instalacji do fermentacji metanowej odpadów oraz budowa kompostowni w części przeznaczonej do stabilizacji frakcji podsitowej (0-80 mm) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. w Łężycach Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie, uruchomienie i przeprowadzenie wstępnej eksploatacji Instalacji do fermentacji metanowej odpadów oraz budowa kompostowni w części przeznaczonej do stabilizacji frakcji podsitowej (0-80 mm) oraz dostaw sprzętu mobilnego i wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. w Łężycach. Przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie istniejącego Zakładu przy al. Parku Krajobrazowego 99 w Łężycach, 84-207 Koleczkowo. W zakres Przedsięwzięcia wchodzi m.in.: zaprojektowanie, wybudowanie, uruchomienie instalacji suchej fermentacji Bioodpadów o przepustowości min. 30 000 Mg/rok oraz instalacji kompostowni odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej, z zewnętrznymi sieciami uzbrojenia, a także przeprowadzenie Rozruchów technologicznych i udział we Wstępnej eksploatacji oraz Dostawy sprzętu. W zakresie Przedsięwzięcia jest także uzyskanie lub zmiana w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji Kontraktu, tj. zaprojektowania, budowy, przeprowadzenia Rozruchów oraz Wstępnej eksploatacji oraz oddaniu do użytkowania/eksploatacji Instalacji. Przedmiot Umowy należy realizować w następujących Etapach:ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu technologicznego, projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja projektowa musi spełniać wszelkie wymagania określone przez wszystkie wydane i uzyskane w ramach przedmiotowego Przedsięwzięcia decyzje, opinie, uzgodnienia i pozwolenia; Strony są zgodne, że PFU zawiera opis wytycznych i zakładanych funkcjonalności, dostaw, niezbędnych do realizacji Instalacji jako jedno przedsięwzięcie, obejmujące swym zakresem:a) zaprojektowanie kompostowni bioodpadów wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury , b) zaprojektowanie instalacji suchej fermentacji oraz współpracujących z nią instalacji technologicznych związanych z przygotowaniem wsadu do procesu, odwadnianiem pofermentu, magazynowaniem powstających w procesie biogazu oraz nawozu płynnego, instalacji energetycznego wykorzystania biogazu oraz niezbędnych elementów infrastruktury (instalacją zewnętrzną: wodociągową, kanalizacji ścieków deszczowych i technologicznych, instalacją zewnętrzną elektroenergetyczną, teletechniczną oraz innymi niezbędnymi dla właściwego funkcjonowania i eksploatacji instalacjami).ETAP II – obejmuje :A) wykonanie dokumentacji projektowej dla projektu technicznego zawierającego projektowaną technologię oraz dokumentacji wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i kosztorysów - w zakresie określonym w PFU, B) wykonanie robót budowlanych, w tym rozbiórkowych, w zakresie wynikającym z dokumentacji opracowanych w ramach Etapu I i II, wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz sprawowanie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji tych robót budowlanych, C) modernizację instalacji i urządzeń energetycznych istniejącej elektrowni biogazowej, D) dostawa/y maszyn i urządzeń niezbędnych do właściwej eksploatacji instalacji w części przetwarzającej Bioodpady,E) dostawę urządzeń i sprzętu mobilnego zgodnie z poniższym wykazem:a) Samochód ciężarowy – hakowy – 1 szt,b) Koparka kołowa z chwytakiem pięciopalczastym (maszyna załadunkowa) – 1 szt.c) Ładowarka kołowa czołowo - przegubowa min 190 Kw – 1 szt.d) Ładowarka kołowa min 170 Kw – 1 szt.e) Mobilny rozdrabniacz szybkoobrotowy – 1 szt.f) Mobilny separator pneumatyczny – 1 szt. g) Wózek widłowy – 1 szt.h) Zamiatarka - 1 szt.i) Kontener hakowy 36 m3 – 2 szt.j) Kontener hakowy 21 m3 – 2 szt.k) Samochód asenizacyjny WUKO (beczkowóz z pompą) 15 m3 – 1 szt. spełniających parametry określone w 4.2.18 PFU,F) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji, oraz obsługi Sprzętu mobilnego,G) przeprowadzenie Rozruchów: mechanicznego („na sucho”) oraz technologicznego („na odpadach”) instalacji H) uzyskanie lub zmianę wszelkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i innych dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów prawa regulujących eksploatację w/w instalacji w ramach Zakładu (z wyjątkiem uzyskania Pozwolenia Zintegrowanego, dla którego Wykonawca opracuje stosowny wniosek); I) wykonanie badań pofermentatu stałego i płynnego, jako przyszłych produktów, uzyskanie decyzji o nadaniu numeru weterynaryjnego oraz przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na wprowadzenie produktów do obrotu handlowego, jako działań umożliwiających Zamawiającemu wprowadzenie do obrotu handlowego wytwarzanych produktów tj. nawozów bądź środków wspomagających uprawę roślin,ETAP III - Wstępna Eksploatacja przy udziale Wykonawcy (Asysta technologiczna), w warunkach normalnej eksploatacji Instalacji. ETAP IV – Serwis i konserwacja elementów Przedmiotu Umowy wg wymagań określonych w PFU w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie: a) 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego Etapu II dla budynków, budowli, sieci i instalacji,b) 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego Etapu II dla dostarczonego Sprzętu mobilnego, maszyn i urządzeń zgodnie z DTR sprzętu podlegającego serwisowi.Wykonawca na własny koszt, w okresie realizacji Umowy ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia (lub spowoduje taki stan) na podane poniżej ryzyka:a) ubezpieczenie wszelkich ryzyk budowy /montażu (CAR/EAR),b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz posiadania i użytkowania mienia (OC dedykowane),c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej projektanta (OC zawodowa),d) ubezpieczenie mienia podczas transportu (CARGO).zgodnie z terminami, warunkami oraz w wysokościach określonymi w załączniku nr 3 do wzoru umowy, stanowiącym jego integralna część.
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie, Ekologia, środowisko
podbranża magazyny, zakłady produkcyjne, projekt budowlany, ochrona środowiska
kody CPV 45000000, 45100000, 45111200, 45111291, 45112710, 45113000, 45200000, 45220000, 45222000, 45231300, 45232130, 45232410, 45233120, 45233140, 45233200, 45233220, 45233226, 45233250, 45251143, 45252000, 45262300, 45310000, 45311000, 45315100, 45315300, 45317200, 45320000, 45330000, 45331000, 45332200, 45332300, 45400000, 45500000, 71220000, 71221000, 71242000, 79421000, 79421200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: magazyny, zakłady produkcyjne , projekt budowlany , ochrona środowiska