Zlecenie 11641593 - Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej sprężarki...

   
Zamówienie 11641593
źródło Internet
data publikacji 2025-10-24
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej sprężarki śrubowej wraz z wyposażeniem i dostawą – 1 kpl., o następującej specyfikacji:


Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz jego specyfikacji został podany w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Dodatkowo oferta powinna uwzględniać:
- Gwarancję na cały przedmiot zamówienia: min. 24 miesiące
- Transport do Zakładu Produkcyjnego Zamawiającego,
- Uruchomienie urządzenia przez Dostawcę w Zakładzie Produkcyjnym Zamawiającego,
- Zapewnienie przez dostawcę bezpłatnego szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i programowania maszyny – w Zakładzie Produkcyjnym Zamawiającego,
- Dostarczenie kompletnej dokumentacji:
• ogólna instrukcja użytkowania i obsługi w języku polskim;
• dokumentacja dotycząca wszystkich instalacji, wchodzących w skład stanowiska, deklaracja zgodności CE, DTR w języku polskim.
- Oferowane urządzenie musi posiadać rozwiązania uwzględniające ochronę środowiska w postaci zastosowania najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych mających wpływ na wydajność i energochłonność.
- Oferowane urządzenie musi posiadać rozwiązania uwzględniające zasadę uniwersalnego projektowania mających wpływ na bezpieczeństwo i dostępność dla każdego potencjalnego użytkownik (w tym bez wysiłkowa, automatyczna obsługa urządzenia).

UWAGA!
Termin wykonania przedmiotu zamówienia podany w zapytaniu ofertowym jest terminem nie przekraczalnym. W umowie z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zawarty zostanie zapis dotyczący kar umownych o następującej treści:
1. Sprzedający zobowiązuje się do realizacji całości przedmiotu umowy do dnia 30/04/2026 roku.
2. W przypadku opóźnienia w terminie dostawy i odbioru przedmiotu umowy Sprzedający zapłaci Kupującemu za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia karę umowną w wysokości 0,01% wartości umowy, poczynając od drugiego dnia opóźnienia.

WARUNKI WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykluczeni z udziału w postępowaniu zostaną Oferenci, którzy:
1. Nie spełnią wymagań merytorycznych zawartych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz wymagań formalnych, o których mowa w punkcie pt. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
2. Nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Posiadają powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym (zakaz konfliktu interesów). Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Termin składania ofert: do dnia 31.10.2025
2. Oferta powinna zostać złożona tylko i wyłącznie drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (BK2021).
4. Oferta powinna zostać sporządzona na wymaganym formularzu wraz z niezbędnymi załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w Zapytaniu ofertowym.
5. Oferta wraz z załącznikami powinna zostać podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta lub też przez osobę umocowaną przez osobę / osoby uprawnione, a pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
6. Oferta składana w formie elektronicznej musi być skanem podpisanego Załącznika nr 2 i niezbędnych załączników lub dokumentem podpisanym podpisem elektronicznym.
7. Podpis powinien być czytelny tj. sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis elektroniczny lub podpis złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis czytelny z podaniem imienia i nazwiska).
8. Cała komunikacja w ramach przedmiotowego zapytania ofertowego prowadzona w czasie trwania publikacji zapytania na BK2021, w tym składanie ofert, wymiana informacji między oferentem, a zamawiającym (pytania i odpowiedzi) oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń musi odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą BK2021.
9. Po zakończeniu terminu składania ofert, komunikacja między zamawiającym, a oferentem odbywać się będzie drogą mailową. Zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się do oferenta z prośbą o złożenie niezbędnych wyjaśnień do złożonej oferty poprzez ten kanał komunikacji z uwagi na fakt, iż BK2021 nie posiada odpowiedniej funkcjonalności do wymiany informacji pomiędzy stronami po upływie terminu składania ofert.

KRYTERIA OCENY OFERT
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Oferentów. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1. CENA – Cena netto przedmiotu zamówienia – waga kryterium 70%;
2. GWARANCJA – Dodatkowa gwarancja na cały przedmiot zamówienia, udzielona Zamawiającemu przez Dostawcę w miesiącach, powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji tj. 24 miesięcy (liczona w miesiącach) - waga kryterium 15%;
3. SERWIS - Czas dotarcia serwisu od zgłoszenia awarii przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji - waga kryterium 15%;

OPIS SPOSOBU PRZYZNANIA PUNKTACJI ORAZ WAGI PUNKTOWE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW
Oferty, spełniające wszystkie wymogi przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym, zostaną uszeregowane od najmniej korzystnej do najbardziej korzystnej w ramach poszczególnych kryteriów. Następnie ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z metodologią przyznawania punktów opisaną poniżej. W postępowaniu ofertowym zwycięży oferent, który zdobędzie najwyższą liczbę punktów.

1 CENA - Cena netto przedmiotu zamówienia 70% Algorytm oceny kryterium cena netto przedmiotu zamówienia:
Cena minimalna
C = ---------------------------------- x 70 pkt.
Cena oferty badanej
gdzie:
Cena minimalna – najniższa cena netto w PLN spośród wszystkich ocenianych ofert.
Cena oferty badanej – cena netto w PLN badanej oferty.
Ceny wpisane do oferty muszą obejmować wszystkie koszty wskazane w zapytaniu ofertowym, transport, zobowiązania publicznoprawne, cło jak i zastosowane rabaty i upusty finansowe. Ceny powinny zostać podane w wartościach netto.
UWAGA:
Przeliczenie waluty obcej na PLN, celem dokonania porównania ofert będzie następowało wg kursu średniego NBP ustalonego na dzień ostatecznego terminu składania ofert.

2 GWARANCJA – dodatkowa gwarancja na cały przedmiot zamówienia, udzielona Zamawiającemu przez Dostawcę w miesiącach, powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji tj. 24 miesięcy (liczona w miesiącach) 15% Algorytm oceny kryterium dodatkowa gwarancja na cały przedmiot zamówienia:

Gwarancja oferty badanej
G = ------------------------------------------ x 15 pkt.
Gwarancja maksymalna
gdzie:
Gwarancja oferty badanej – okres dodatkowej gwarancji badanej oferty liczony w miesiącach powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji w postaci 24 miesięcy,
Gwarancja maksymalna – okres dodatkowej gwarancji w ramach oferty w której zaoferowano najdłuższy okres dodatkowej gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert, liczony w miesiącach powyżej wymagalnego minimalnego okresu gwarancji w postaci 24 miesięcy.
Okres udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia powinien zostać podany w miesiącach (pkt. II i III formularza ofertowego).
Przykład: Oferent w ramach kryterium Gwarancja wskazał okres równy 2 miesiące (pkt. II formularza ofertowego). Oznacza to, iż udziela on gwarancji na cały przedmiot zamówienia łącznie na okres 26 miesięcy (pkt. III formularza ofertowego).

3 SERWIS – Czas dotarcia serwisu od zgłoszenia awarii przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji (liczony w godzinach) 15% Algorytm oceny kryterium czas dotarcia serwisu:
Serwis minimalny
S = ------------------------------------- x 15 pkt.
Serwis oferty badanej
gdzie:
Serwis minimalny – czas dotarcia serwisu wskazany w ofercie w której zaoferowano najszybszy czas dotarcia w godzinach spośród wszystkich ocenianych ofert.
Serwis badanej oferty – czas dotarcia serwisu badanej oferty w godzinach.
Czas dotarcia serwisu od zgłoszenia awarii przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji powinien zostać podany w godzinach.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 60 dni liczonych od ostatniego dnia terminu składania ofert.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny oraz sposób składania ofert zostały podane w załączonym zapytaniu ofertowym.

Powstaje w kontekście projektu
FEPD.01.05-IZ.00-0012/23 - Rozwój przedsiębiorstwa TOMASZ KOLADA PPHUIE poprzez dywersyfikację oferty oraz wzrost zatrudnienia.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42123400
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne