Zlecenie 12243524 - Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli/wyposażenia w...

   
Analizuj Zamówienie 12243524
źródło Internet
data publikacji 2025-12-23
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli/wyposażenia w ramach projektu pt. „STEAM-owa Wioska Edukacyjna dla Małopolski Zachodniej w
Campus Bemke.” nr wniosku o dofinansowanie FEMP.06.28-IP.01-1587/24; Nr konkursu: FEMP.06.28-IP.01-075/24, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027; Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego; Działanie 6.28 Nauka i innowacja w małopolskich szkołach; Typ projektu: A. Tworzenie oferty edukacyjnej dla szkół i placówek oświatowych przez małopolskie instytucje popularyzujące naukę i innowacje (np. typu fablab, centra popularyzujące wiedzę i naukę). 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. MEBLE I WYPOSAŻENIE PRACOWNI STEAM 1.2. ZESTAWY EDUKACYJNE Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III - ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2025-62653-255449 2. Minimalna gwarancja - 12 miesięcy 3. Termin realizacji zamówienia: 15.02.2026 r. 4. Dostawca w cenie zapewnia wszelkie niezbędne świadczenia do prawidłowego

Powstaje w kontekście projektu
FEMP.06.28-IZ.00-1587/24 - „STEAM-owa Wioska Edukacyjna dla Małopolski Zachodniej w Campus Bemke.” nr wniosku o dofinansowanie FEMP.06.28-IP.01-1587/24; Nr konkursu: FEMP.06.28-IP.01-075/24
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, meble i akcesoria, materiały dydaktyczne
kody CPV 30231320, 37524100, 39150000, 39160000, 39162100, 39180000, 43329000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , meble i akcesoria , materiały dydaktyczne