Przetarg 12181328 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów...

   
Analizuj Zamówienie 12181328
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-27
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów pędnych i smarów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. z podziałem na zadania:Zadanie 1 – Zakup i
dostawa olejów silnikowych,Zadanie 2 – Zakup i dostawa olejów hydraulicznych, przekładniowych, mineralnych oraz transformatorowych,Zadanie 3 – Zakup i dostawa smarów,Zadanie 4 – Zakup i dostawa płynów chłodzących, płynów hamulcowych, płynów do spryskiwaczy, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie 1 – Zakup i dostawa olejów silnikowych 1. Umowy będą realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia ich zawarcia w oparciu o ceny jednostkowe, zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawców, wynikające z realizacji umów (każdej odrębnie) nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Umowy zostaną podpisane na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania - kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, obejmującą zakres łącznie zamówienia podstawowego i zakres zamówienia w ramach prawa opcji określony dla Zadania 1 w Tabeli 1 Opisu przedmiotu zamówienia. Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu.2. Dla każdego z zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy w razie wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia przeznaczonego na realizację zamówienia, natomiast w przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy przeznaczone środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 4 miesiące.3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziba jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m. st. Warszawy).4. W związku z faktem, iż Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i wyspecyfikować pełnego asortymentu przedmiotu zamówienia, którego zakup będzie konieczny w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówień także produktów niewyszczególnionych w wykazach (tabelach). W przypadku konieczności zamówienia produktu niewyszczególnionego w złożonej ofercie Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z zapytaniem o dostępność danego produktu. Wartość zamówień, o których mowa w pkt. 4 powyżej wyniesie dla każdego z zadań maksymalnie 25% wartości oferty netto. 5. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy. Dla przedmiotu zamówienia, dla którego producent określa dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela takiego samego okresu gwarancji licząc od dnia w którym dokonano weryfikacji zgodności dostawy z zamówieniem.6. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w tabeli opisu przedmiotu zamówienia oraz posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego (o ile jest wymagana dla danego produktu). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się Części II SWZ - OPZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie 2 – Zakup i dostawa olejów hydraulicznych, przekładniowych, mineralnych oraz transformatorowych 1. Umowy będą realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia ich zawarcia w oparciu o ceny jednostkowe, zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawców, wynikające z realizacji umów (każdej odrębnie) nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Umowy zostaną podpisane na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania - kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, obejmującą zakres łącznie zamówienia podstawowego i zakres zamówienia w ramach prawa opcji określony dla Zadania 2 w Tabeli 2 Opisu przedmiotu zamówienia. Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu.2. Dla każdego z zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy w razie wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia przeznaczonego na realizację zamówienia, natomiast w przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy przeznaczone środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 4 miesiące.3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziba jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m. st. Warszawy).4. W związku z faktem, iż Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i wyspecyfikować pełnego asortymentu przedmiotu zamówienia, którego zakup będzie konieczny w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówień także produktów niewyszczególnionych w wykazach (tabelach). W przypadku konieczności zamówienia produktu niewyszczególnionego w złożonej ofercie Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z zapytaniem o dostępność danego produktu. Wartość zamówień, o których mowa w pkt. 4 powyżej wyniesie dla każdego z zadań maksymalnie 25% wartości oferty netto. 5. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy. Dla przedmiotu zamówienia, dla którego producent określa dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela takiego samego okresu gwarancji licząc od dnia w którym dokonano weryfikacji zgodności dostawy z zamówieniem.6. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w tabeli opisu przedmiotu zamówienia oraz posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego (o ile jest wymagana dla danego produktu). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się Części II SWZ - OPZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Zadanie 3 – Zakup i dostawa smarów 1. Umowy będą realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia ich zawarcia w oparciu o ceny jednostkowe, zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawców, wynikające z realizacji umów (każdej odrębnie) nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Umowy zostaną podpisane na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania - kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, obejmującą zakres łącznie zamówienia podstawowego i zakres zamówienia w ramach prawa opcji określony dla Zadania 3 w Tabeli 3 Opisu przedmiotu zamówienia. Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu.2. Dla każdego z zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy w razie wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia przeznaczonego na realizację zamówienia, natomiast w przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy przeznaczone środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 4 miesiące.3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziba jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m. st. Warszawy).4. W związku z faktem, iż Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i wyspecyfikować pełnego asortymentu przedmiotu zamówienia, którego zakup będzie konieczny w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówień także produktów niewyszczególnionych w wykazach (tabelach). W przypadku konieczności zamówienia produktu niewyszczególnionego w złożonej ofercie Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z zapytaniem o dostępność danego produktu. Wartość zamówień, o których mowa w pkt. 4 powyżej wyniesie dla każdego z zadań maksymalnie 25% wartości oferty netto. 5. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy. Dla przedmiotu zamówienia, dla którego producent określa dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela takiego samego okresu gwarancji licząc od dnia w którym dokonano weryfikacji zgodności dostawy z zamówieniem.6. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w tabeli opisu przedmiotu zamówienia oraz posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego (o ile jest wymagana dla danego produktu). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się Części II SWZ - OPZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Zadanie 4 – Zakup i dostawa płynów chłodzących, płynów hamulcowych, płynów do spryskiwaczy 1. Umowy będą realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia ich zawarcia w oparciu o ceny jednostkowe, zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawców, wynikające z realizacji umów (każdej odrębnie) nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Umowy zostaną podpisane na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania - kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, obejmującą zakres łącznie zamówienia podstawowego i zakres zamówienia w ramach prawa opcji określony dla Zadania 4 w Tabeli 4 Opisu przedmiotu zamówienia. Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu.2. Dla każdego z zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy w razie wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia przeznaczonego na realizację zamówienia, natomiast w przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy przeznaczone środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 4 miesiące.3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziba jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m. st. Warszawy).4. W związku z faktem, iż Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i wyspecyfikować pełnego asortymentu przedmiotu zamówienia, którego zakup będzie konieczny w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówień także produktów niewyszczególnionych w wykazach (tabelach). W przypadku konieczności zamówienia produktu niewyszczególnionego w złożonej ofercie Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z zapytaniem o dostępność danego produktu. Wartość zamówień, o których mowa w pkt. 4 powyżej wyniesie dla każdego z zadań maksymalnie 25% wartości oferty netto. 5. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy. Dla przedmiotu zamówienia, dla którego producent określa dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela takiego samego okresu gwarancji licząc od dnia w którym dokonano weryfikacji zgodności dostawy z zamówieniem.6. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w tabeli opisu przedmiotu zamówienia oraz posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego (o ile jest wymagana dla danego produktu). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się Części II SWZ - OPZ.
branża Motoryzacja, Surowce, paliwa, oleje
podbranża akcesoria, płyny, smary, oleje
kody CPV 9211000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcesoria, płyny , smary, oleje