Przetarg 11522794 - Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa aparatury na...

   
Analizuj Zamówienie 11522794
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-30
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa aparatury na potrzeby Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części:Część nr 1 – Zakup i dostawa autoklawu – 1 szt.,Cz
ęść nr 2 – Zakup i dostawa stacjonarnej lampy analitycznej UV – 1 szt.,Część nr 3 – Zakup i dostawa stacjonarnych suszarek laboratoryjnych – 3 szt.Część nr 4 – Zakup i dostawa suszarki/dehydratora – 1 szt.Część nr 5 – Zakup i dostawa sonifikatora – 1 szt.Część nr 6 – Zakup i dostawa inkubatora CO2 – 1 szt.Opis przedmiotu zamówienia:1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SWZ,2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SWZ,3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SWZ.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SWZ.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SWZ.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1 – Zakup i dostawa autoklawu – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest: Zakup i dostawa autoklawu – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.A do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2 – Zakup i dostawa stacjonarnej lampy analitycznej UV – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest: Zakup i dostawa stacjonarnej lampy analitycznej UV – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3 –Zakup i dostawa stacjonarnych suszarek laboratoryjnych – 3 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest: Zakup i dostawa stacjonarnych suszarek laboratoryjnych – 3 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 4 – Zakup i dostawa suszarki/dehydratora – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest: Zakup i dostawa suszarki/dehydratora – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 5 – Zakup i dostawa sonifikatora – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest: Zakup i dostawa sonifikatora – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 6 – Zakup i dostawa inkubatora CO2 – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 6 jest: Zakup i dostawa inkubatora CO2 – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża sprzęt medyczny, sprzęt laboratoryjny
kody CPV 33191110, 38430000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , sprzęt laboratoryjny