Przetarg 11776740 - Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa aparatury...

   
Analizuj Zamówienie 11776740
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-29
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa aparatury chemicznej na potrzeby Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części:Część nr 1 – Zakup i dostawa suszarki p
różniowej z pompą - 1 szt.,Część nr 2 – Zakup i dostawa pompy próżniowej - 3 szt.,Część nr 3 – Zakup i dostawa wytrząsarki - 1 szt.,Część nr 4 – Zakup i dostawa wyparki próżniowej z wyposażeniem - 1 szt.,Część nr 5 – Zakup i dostawa mieszadła magnetycznego z grzaniem - 1 szt.Opis przedmiotu zamówienia:1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ,2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ,3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ,4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ,5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1 – Zakup i dostawa suszarki próżniowej z pompą - 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest: Zakup i dostawa suszarki próżniowej z pompą - 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2 – Zakup i dostawa pompy próżniowej - 3 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest: Zakup i dostawa pompy próżniowej - 3 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3 – Zakup i dostawa wytrząsarki - 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest: Zakup i dostawa wytrząsarki - 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 4 – Zakup i dostawa wyparki próżniowej z wyposażeniem - 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest: Zakup i dostawa wyparki próżniowej z wyposażeniem - 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 5 – Zakup i dostawa mieszadła magnetycznego z grzaniem - 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest: Zakup i dostawa mieszadła magnetycznego z grzaniem - 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie (odpowiednio do zakresu wskazanego w OPZ – odpowiednio do części).6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00755875-2025 z dnia: 2025-11-14
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 714705-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-12-05 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00774617-2025 z dnia: 2025-11-21
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 755875-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-12-08 10:00
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża sprzęt medyczny, sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38000000, 38436000, 38436200, 38436500, 38500000, 42122450
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12186060 2025-12-15
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup i dostawa do laboratorium GIOŚ mikroskopu prostego z wyposażeniem. Zakup...
12204319 2025-12-16
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania...
12200283 2025-12-16
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa dewarów z systemem automatycznego napełniania do przechowywania...
11811286 2025-12-16
godz. 11:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury medycznej...
12206680 2025-12-16
godz. 14:00
Łódzkie Dostawa systemu endoskopowego.
12204383 2025-12-17
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup w systemie ratalnym aparatu Angio OCT...
12187636 2025-12-17
godz. 10:00
Wielkopolskie PN-91/25 zakup, dostawę i montaż specjalistycznej aparatury medycznej do...
12170170 2025-12-17
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa aparatu PET/CT oraz aparatu SPECT wraz z niezbędną adaptacją...
12196011 2025-12-17
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa ultrasonografów dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie...
11891923 2025-12-17
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety Przedmiotem...