Przetarg 11987284 - Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ratownicze na...

   
Analizuj Zamówienie 11987284
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-13
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ratownicze na obiektach MOSiR Mielec w 2026 r.:Część 1 – Zabezpieczenie ratownicze na basenach w hali sportowej MOSiR Mielec przy ul. Solskiego.Czę
ść 2 – Zabezpieczenie ratownicze na pływalni „Smoczka” MOSiR Mielec przy ul. Powstańców Warszawy.Część 3 – Zabezpieczenie ratownicze na basenach odkrytych MOSiR Mielec przy ul. Kusocińskiego.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 – Zabezpieczenie ratownicze na basenach w hali sportowej MOSiR Mielec przy ul. Solskiego. 1) Zabezpieczenie ratownicze poprzez dyżury 4 ratowników od poniedziałku do piątku oraz 4 ratowników w soboty, niedziele i święta w okresie 2 stycznia – 31 grudnia 2026 r.:a) poniedziałek – piątek w godz. 7:00 – 23:00b) soboty, niedziela i święta w godz. 7:00 – 23:00c) planowana przerwa technologiczna w dniach 01.08 – 31.08.2026 r.2) Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – około 16 962.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dyżuru lub odwołania dyżuru, z powodów na które Zamawiający nie miał wpływu w szczególności z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeń gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.4) W skład zespołu basenów wchodzi:a) basen pływacki o wymiarach 25x20 m,b) basen szkoleniowy o wymiarach 20x8 m,c) basen rekreacyjny z brodzikiem i wannami z hydromasażem /kształt nieregularny/ o pow. 167m2.5) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie hali basenowej,b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia basenów,c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających basenów stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 350 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,d) przestrzeganie analizy zagrożeń dla basenów,e) egzekwowania zapisów regulaminu obiektu,f) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania regulaminu basenów,g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania,h) wyposażeniu ratowników w jednolite stroje – w przypadku braku wymaganego stroju niedopuszczenie ratownika do pełnienia dyżuru,i) prowadzenia podstawowej dokumentacji, w tym „Dziennika pracy ratowników”, poprzez czytelne wpisy dotyczące obsady dyżurów, dokonanych przeglądów i stanu technicznego urządzeń, przeprowadzonych akcji, incydentów zaistniałych w czasie dyżuru,j) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli i nadzoru,k) sporządzanie i przedstawianie comiesięcznego harmonogramu dyżurów wraz z wyznaczeniem osoby pełniącej funkcję kierownika zmiany w przypadku nieobecności ratownika MOSiR,l) zorganizowanie i przeprowadzenie co najmniej jednego doskonalenia zawodowego dla wszystkich ratowników pełniących dyżury na pływalni i sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego doskonalenia zawodowego,m) egzekwowania zakazu posiadania i używania na stanowisku ratowniczym telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych (w tym słuchawek) oraz czytania książek, gazet, czasopism itp.6) Szczegółowy zakres obowiązków ratownika wodnego określa ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych / t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi /.7) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania osób wykonujących przedmiot zamówienia z analizą zagrożeń dla basenów w haki MOSIR Mielec przy ul. Solskiego i zobowiązania ich do jego przestrzegania.8) Uwaga! Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, iż dane osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, nie są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z wymogami art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. 2020. 152.). Nieprzedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 – Zabezpieczenie ratownicze na pływalni „Smoczka” MOSiR Mielec przy ul. Powstańców Warszawy. 1) Zabezpieczenie ratownicze poprzez dyżury 3 ratowników od poniedziałku do piątku oraz 3 ratowników w soboty, niedziele i święta w okresie 2 stycznia – 31 grudnia 2026 r.:a) poniedziałek – piątek w godz. 6:00 – 22:00b) sobota, niedziela i święta w godz. 8:00 – 22:00c) planowana przerwa technologiczna w dniach 01.07 – 31.07.2026 r.2) Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – około 12 720.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dyżuru lub odwołania dyżuru, z powodów na które Zamawiający nie miał wpływu w szczególności z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeń gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.4) W skład zespołu basenów wchodzi:a) niecka sportowa o wymiarach 25x12,5 m,b) niecka rekreacyjna z trzema torami do nauki pływania.5) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na obiekcie pływalni „Smoczka” MOSIR przy ul. Powstańców Warszawy w Mielcu,b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu,c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi,d) przestrzeganie „Audyt Bezpieczeństwa Pływalni rekreacyjnej „Smoczka” MOSIR w Mielcu”,e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni regulaminu obiektu,f) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania,g) wyposażeniu ratowników w jednolite stroje – w przypadku braku wymaganego stroju niedopuszczenie ratownika do pełnienia dyżuru,h) prowadzenia podstawowej dokumentacji, w tym „Dziennika pracy ratowników”, poprzez czytelne wpisy dotyczące obsady dyżurów, dokonanych przeglądów i stanu technicznego urządzeń, przeprowadzonych akcji, incydentów zaistniałych w czasie dyżuru,i) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli i nadzoru,j) sporządzanie i przedstawianie comiesięcznego harmonogramu dyżurów wraz z wyznaczeniem osoby pełniącej funkcję kierownika zmiany w przypadku nieobecności ratownika MOSiR,k) zorganizowanie i przeprowadzenie co najmniej jednego doskonalenia zawodowego dla wszystkich ratowników pełniących dyżury na pływalni i sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego doskonalenia zawodowego,l) egzekwowania zakazu posiadania i używania na stanowisku ratowniczym telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych (w tym słuchawek) oraz czytania książek, gazet, czasopism itp.6) Szczegółowy zakres obowiązków ratownika wodnego określa ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych / t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi /.7) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania osób wykonujących przedmiot zamówienia z zarządzeniem nr 2/2020 z dnia 17.01.2020 Dyrektora MOSIR Mielec w sprawie zasad bezpieczeństwa na pływalni w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mielcu przy ul. Powstańców Warszawy 2, stanowiącego Załącznik nr 1 i 2 i zobowiązania ich do jego przestrzegania.8) Uwaga! Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, iż dane osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, nie są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z wymogami art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. 2020. 152.). Nieprzedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 – Zabezpieczenie ratownicze na basenach odkrytych MOSiR Mielec przy ul. Kusocińskiego. 1) Zabezpieczenie ratownicze poprzez dyżury 7 ratowników w okresie 14 czerwca – 14 września 2026 r.:a) poniedziałek – piątek w godz. 10:00 – 19:00b) soboty, niedziela i święta w godz. 9:00 – 19:002) Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – około 6 048.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dyżuru lub odwołania dyżuru, z powodów na które Zamawiający nie miał wpływu w szczególności z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeń gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.4) W skład zespołu basenów wchodzi:a) basen pływacki o wymiarach 50x20 m,b) basen szkoleniowy o wymiarach 20x8 m ze zjeżdżalnią,c) basen rekreacyjny /kształt owalny/ o pow. 180m2,d) basen rekreacyjny /kształt nieregularny/ o pow. 450m2 z 3 zjeżdżalniami,e) brodzik dla dzieci o wymiarach 12x7 m.5) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie „Basenów odkrytych” MOSIR przy ul. Kusocińskiego w Mielcu,b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia „Basenów odkrytych”,c) wyposażenie obiektu w sprzęt medyczny i apteczkę zgodna z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (dz. U. z dnia 27 lutego 2012r., poz 261 z póż. zmianami),d) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z „Basenów odkrytych” stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 350 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,e) przestrzeganie „Analizy zagrożeń Kąpielisko letnie Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu ”,f) egzekwowania zapisów regulaminu obiektu,g) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z „Basenów odkrytych” regulaminu basenów,h) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania,i) wyposażenia ratowników w jednolite stroje (kolor wyróżniający się inny niż czerwony) – w przypadku braku wymaganego stroju niedopuszczenie ratownika do pełnienia dyżuru,j) prowadzenia podstawowej dokumentacji, w tym „Dziennika pracy ratowników”, poprzez czytelne wpisy dotyczące obsady dyżurów, dokonanych przeglądów i stanu technicznego urządzeń, przeprowadzonych akcji, incydentów zaistniałych w czasie dyżuru,k) zapewnienie środków łączności bezprzewodowej do komunikacji ratowników – krótkofalówki,l) zorganizowanie i przeprowadzenie co najmniej jednego doskonalenia zawodowego dla wszystkich ratowników pełniących dyżury na basenach odkrytych i sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego doskonalenia zawodowego,m) egzekwowania zakazu posiadania i używania na stanowisku ratowniczym telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych (w tym słuchawek) oraz czytania książek, gazet, czasopism itp.6) Szczegółowy zakres obowiązków ratownika wodnego określa ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych / t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi /.7) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania osób wykonujących przedmiot zamówienia z zarządzeniem nr 16/2020 z dnia 04.06.2020 Dyrektora MOSIR Mielec w sprawie zasad bezpieczeństwa na basenach odkrytych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mielcu przy ul. Kusocińskiego, stanowiącego Załącznik nr 1 i 2 i zobowiązania ich do jego przestrzegania.8) Uwaga! Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, iż dane osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, nie są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z wymogami art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. 2020. 152.). Nieprzedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 75252000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych