Przetarg 10425428 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...

   
Analizuj Zamówienie 10425428 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-10
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w Pęchowie” - wraz z uzyskaniem pozwoleni
a na użytkowanie. 1. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV):45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262310-7 Zbrojenie45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne45000000-7 Roboty budowlane45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian45262520-2 Roboty murowe45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych45431000-7 Kładzenie płytek45321000-3 Izolacja cieplna45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe45410000-4 Tynkowanie45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów45300000-5 Roboty instalacyjne w budynkach2. Przedmiotowe zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu użyteczności publicznej o funkcji świetlicy wiejskiej, która znajdować się będzie w miejscowości Pęchowo, działka numer 98/2, gm. Złotniki Kujawskie.Wykonawca przystępując do prac budowlanych zobowiązany jest wykonać badanie gruntu aby zdobyć informacje, czy charakter gruntu odpowiada wykonaniu posadowieniu obiektu. W przypadkach, gdy warunki eksploatacyjne budowli będą tego wymagać, grunt w skarpach i w dnie wykopu należy zagęścić, a jeżeli uzyskanie wymaganego stopnia zagęszczenia będzie niemożliwe grunt należy wymienić. W sytuacji gdy w wyniku prac budowlanych dojdzie do uszkodzenia istniejącego trawnika należy go odtworzyć. Ponadto w momencie kiedy konieczne będzie uzupełnienie brakującej ziemi w miarę możliwości należy wykorzystać ziemię urodzajną zdjętą z pasa realizacyjnego robót, natomiast w momencie niedoboru ziemi urodzajnej należy ją dostarczyć i odpowiednio zagospodarować w miejscu inwestycji, a następnie obsiać trawą. Nadmiar ziemi, który nie zostanie wykorzystany przy realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest zutylizować. W nowopowstałej świetlicy znajdować się będzie sala wielofunkcyjna ze sceną i magazynem oraz zaplecze socjalno-sanitarne z kuchnią, pomieszczeniem gospodarczym i sanitariami. Pomiędzy gankiem wejściowym a zasadniczą częścią budynku przewidziano wiatrołap, natomiast od strony północno-wschodniej wykonany zostanie taras naziemny z widokiem na sportowo-rekreacyjne zagospodarowanie terenu, tj. boisko z placem zabaw i wiatą rekreacyjną.Budynek zostanie wykonany w zabudowie wolnostojącej, jako obiekt o jednej kondygnacji nadziemnej, bez podpiwniczenia, zabudowany w planie prostokąta, z płaskim stropodachem krytym attyką ze wszystkich stron. Ściany zewnętrzne zostaną otynkowane w kolorze białym, na cokole i słupkach przewiduje się tynk szary, natomiast wnęki tarasu i ganku mają być tynkowane z efektem drewna. Pokrycie dachu stanowić będzie papa termozgrzewalna, natomiast rury spustowe i opierzenia należy wykonać z blachy tytan-cynk.Inwestycja obejmuje także wykonanie powierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej, tj. dojście do budynku jak i wykonanie opaski wokół całego budynku.Z myślą o osobach niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich, na terenie całej inwestycji należy nie wykonywać progów uniemożliwiających korzystanie z ciągów komunikacyjnych i dostępu do projektowanego budynku, w którym wykonana zostanie toaleta dla niepełnosprawnych, wraz z niezbędnym wyposażeniem.W związku, z tym iż budynek wyposażony zostanie w instalację fotowoltaiczną Wykonawca zobowiązany jest do zakupu, dostawy oraz montażu instalacji fotowoltaicznej, a także do załatwienia wszelkich spraw związanych z prądem, tj. m.in. składania wszelkich wniosków, dokumentów, wyjaśnień oraz zawierania umów, a także do dokonania zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest także do załatwienia wszystkich niezbędnych spraw związanych z przyłączem wody oraz kanalizacji.

271.1.5.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00288324/01 z dnia: 2024-04-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, polegających na: zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
3. Nie dopuszcza się istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
4. Zmiana harmonogramu terminowo – rzeczowo – finansowego nieskutkująca zmianą terminów realizacji przedmiotu umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
5. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w szczególności: W zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadkach określonych w art. 436 pkt 4 lit. b Pzp., tj. w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług lub/i podatku akcyzowego, w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwoce brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę(Dz.U.2020 r. poz.2207 )
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości opłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U.2024 poz. 427 ze zm).
jeżeli zmiany, o których mowa 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
6. Na zasadach i w sposób określony w ust. 7-22 niniejszego paragrafu, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Zmieniona wysokość wynagrodzenia będzie obowiązywać nie wcześniej niż po dacie wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 5. Kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej Umowy.
7. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany elementów wyszczególnionych
w ust. 5, zwanych dalej składnikami kosztotwórczymi. Wynagrodzenie ulegnie zmianie
o różnicę jaka powstanie pomiędzy tymi składnikami kosztotwórczymi przyjętymi przez Wykonawcę do wyliczenia wynagrodzenia w dniu podpisania Umowy, a zmienionymi składnikami kosztotwórczymi na podstawie odrębnych przepisów.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów I usług lub podatku akcyzowego.
9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Pozostałe zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy załącznik nr 7 do SWZ
Po zmianie:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, polegających na: zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
3. Nie dopuszcza się istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
4. Zmiana harmonogramu terminowo – rzeczowo – finansowego nieskutkująca zmianą terminów realizacji przedmiotu umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
5. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w szczególności:
1) W przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w terminie 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.
2) W przypadku aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
3) Odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niewynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania antyterrorystyczne, strajk powszechny, stan zagrożenia epidemicznego, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechanie działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu umowy, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody
w wykonania przedmiotu umowy,
4) wykonania robót zamiennych, lub dodatkowych nieskutkujących zmianą wartości umowy. Przez roboty zamienne rozumie się roboty ujęte w dokumentacji projektowej, a zmiany wymaga sposób ich wykonania, lub rodzaj zastosowanych materiałów czy rozwiązań technicznych. Zastosowanie robót zamiennych nie może prowadzić do zmiany charakteru zawartej umowy. Przez roboty dodatkowe rozumie się roboty nieprzewidziane
w dokumentacji projektowej i ofercie Wykonawcy, których potrzeba lub konieczność wykonania pojawiła się w trakcie realizacji robót objętych umową
5) zmiana wartości umowy w związku z wykonaniem robót zamiennych lub dodatkowych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, oraz ofercie Wykonawcy. W przypadku takiej zmiany Wykonawca zobowiązany jest przygotować kosztorys robót zamiennych. Natomiast w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych ich łączna wartość nie może przekroczyć 15 % wartości wynagrodzenia określonego w § 12 ust. 2 niniejszej umowy. W związku z powyższym Wykonawca przy Udziale Zamawiającego, sporządzi protokół konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych wraz
z zestawieniem wartości tych robót, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia aneksu
6) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
7) zmiany osób pełniących funkcję kierownika budowy, w takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed dokonaniem w/w zmiany Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego
8) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego
Pozostałe zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy załącznik nr 7 do SWZ
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401049 2024-04-29
godz. 11:00
Pomorskie 2024.16 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, termomodernizacji i rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sopocie, o obserwatorium astronomiczne 1. Przedmiot zam...
10416551 2024-05-02
godz. 10:00
Małopolskie Budowa pracowni modułowej Rezonansu Magnetycznego (RM) dla potrzeb Szpitala, w tym opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w celu przygotowania infra...
10444980 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest:„Budowa gminnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Szydłówek I, gmina Szydłowiec”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja p...
10434106 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie „ Modernizacja CUWJO (Poznań)” PPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie podstawowym obejmującychmodernizację pomieszczeń piwnicy oraz remont elewacji bu...
10386293 2024-05-07
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"zadania pn.:" POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI WRAZ Z PODNIESIENIEM BEZPIECZEŃSTWA, UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ PRZEZ SOR W GIŻYCKU POPRZEZ PRZEBUDO...
10479521 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie BUDOWA PROSEKTORIUM WRAZ Z ELEMENTAMI MODERNIZACJI CZĘŚCI OBECNEJ W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU URUCHOMIENIA KIERUNKU LEKARSKIEGO NA UAM W POZNANIU – I ETAP 1) Przedmiot zamówienia obej...
10398856 2024-05-08
godz. 10:00
Podkarpackie Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Miodowa 6 wraz z zagospodarowaniem terenu i remontem budynku dydaktycznego – etap I w formule „zaprojektuj i wybuduj” Prz...
10482901 2024-05-10
godz. 08:00
Wielkopolskie Remont korytarza szkolnego i wejścia na parterze budynku Szkoły Podstawowej w Stęszewie ul. Poznańska 25. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ...
10345170 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Remont wybranych pomieszczeń na parterze budynku Centralnego Szpitala Weteranów przy Placu Hallera 1 w Łodzi w formule „zaprojektuj i wybuduj” - w ramach projektu .... 3.1 Przedmiote...
10490192 2024-05-14
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap Część 1: Wykonane dotychczas prace zrealizowane zostały na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę nr...