Przetarg 10380559 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych...

   
Analizuj Zamówienie 10380559 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-28
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwes
tycyjnego „Poprawa infrastruktury drogowej w msc. Trzciane, gmina Suwałki”.Przedmiot zamówienia obejmuje poprawę (przebudowę i rozbudowę) infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 102023B w msc. Trzciane, oraz drogi wewnętrznej, o łącznej długości ok. 1,9 km. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Stadia.1) Stadium I DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w oparciu na obowiązujące przepisy prawne oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych2) Kompletna dokumentacja projektowa składa się z następujących elementów:a) projektu zagospodarowania działki lub terenu,b) projektu architektoniczno-budowlanego,c) załączników: opinii, uzgodnień, informacji BIOZ, badań gruntu,d) projektu technicznego,e) projektu tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli dotyczy),f) projektu stałej organizacji ruchu,g) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),h) przedmiarów robót wraz kosztorysem ofertowym,i) ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.Wynagrodzenie Wykonawcy za Stadium I nie może przekroczyć 2% sumy wynagrodzenia brutto Wykonawcy za Stadium I i II. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach Stadium I obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich oraz udzielenie zezwoleń na wykonanie praw zależnych określonych w Projekcie umowy do niniejszej SWZ oraz pełnienie nadzoru autorskiego.4) Stadium II ROBOTY BUDOWLANE obejmuje:a) dokonanie stosownych zgłoszeń do właściwych organów, w tym do właściwego miejscowo organu nadzoru budowlanego w sprawie rozpoczęcia robót budowlanych,b) przygotowanie wniosku i wystąpienie w imieniu Zamawiającego do Ministra właściwego, o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego;c) zrealizowanie inwestycji i wykonanie robót budowlanych, na podstawie uzyskanej przez Wykonawcę decyzji ZRiD w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany oraz wytyczne opisane w SWZ i Programie Funkcjonalno – Użytkowym, jednakże bez wybudowania zaprojektowanego przez Wykonawcę kanału technologicznegod) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz mapą inwetaryzacyjną,e) udzielenie gwarancji i rękojmi na dokumentację projektową oraz gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przepustów pod zjazdami o średnicy Fi 30cm.Zgodnie z art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) – obiekt należy wykonać z zachowaniem minimalnych wymagań służących zaspokojeniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Obiekt ma zostać dostosowany do osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowane dojścia i przejazdy bez barier architektonicznych.Zamawiający dysponuje „Wstępną promesą dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja6PGR/2023/2255/PolskiLad z dnia 28 lipca 2023 r. na kwotę 1 749 280,00 zł (słownie: jeden milion siedemset czterdzieści dziewięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych zero groszy). Udział własny wynosi 2% wartości Zadania inwestycyjnego, z czego wartość Zadania inwestycyjnego stanowi sumę kwot Dofinansowania z Programu i udziału własnego. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i załącznikach do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) b) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ,c) projekcie Umowy.Jeżeli dokumentacja postępowania w tym PFU wraz z załącznikami, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne.Mając na uwadze treść art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.Jeżeli do oferty Wykonawcy nie zostanie załączony wykaz proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urządzeń lub materiałów.Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 240 z późn. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę - takie jak:a) przygotowaniu terenu pod budowę,b) wykonywaniu robót drogowych,c) operowaniu maszynami i urządzeniami,d) wykonywaniu prostych prac fizycznych w budownictwie m.in.: przenoszenie materiałów budowlanych, ręczne wykopy, sprzątanie terenu budowy. Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Wymóg nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, wykonujących czynności związane z projektowaniem itp. Wyjątkiem od powyższej zasady będzie osobiste wykonanie zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcę prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą lub przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i następnych ustawy Prawo budowlane, w przypadku których nie będzie miał zastosowania wymóg określony w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

ZP.271.7.2024.EW
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt drogowy
kody CPV 45000000, 45111200, 45111291, 45112210, 45112730, 45233123, 45233290, 71220000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , projekt drogowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10490553 2024-05-10
godz. 11:00
Podlaskie „Przebudowa dróg gminnych po PGR” Część 1: Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Klonownica - Strękowizna w km 0+000 – 0+999, długość odcinka 0,999 k...
10487021 2024-05-10
godz. 11:00
Śląskie Budowa systemu dystrybucji i retencjonowania ścieków sanitarnych w rejonie mostu "Mnichowego" w Szczyrku Skalite 1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:”Budowa systemu...
10492342 2024-05-13
godz. 08:00
Małopolskie Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn.: Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska nr 3807 w ciągu drogi powiatowej nr 2084K w miejscowości Sobolów w km 0+23...
10492320 2024-05-13
godz. 11:00
Małopolskie Modernizacja drogi wewnętrznej oś. Malce - Majerany w Mszanie Górnej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi do osiedla Malce i Majera...
10402218 2024-05-14
godz. 09:00
Lubuskie Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 5B 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg i skrzyżowań, tj.: 1) mo...
10486443 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 104208E w miejscowości Janowice, Gmina Piątek.”W obecnej chwili droga posiada nawierzchnie bitumiczną ...
10490557 2024-05-15
godz. 08:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa drogi gminnej na odcinku Przyborzyce – Świątkowo”. W związku tym, że przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowani...
10485831 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Marklowicach Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ul. Wiśniowej.Obecnie przedmiotowy odcinek ul. Wiśniowej ma nawierzchnię asfaltowa o szer...
10428667 2024-05-15
godz. 10:00
Lubelskie Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zadania pn.: „Rowerowe Roztocze. Drogi pieszo – rowerowe w obszarach miejskich” – Miasto Goraj Przedmiotem zamówienia jest usługa ...
10490531 2024-05-16
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań, związanych z realizacją inwestycji pn.: „Budowa kanalizacji deszczowej, wodociągu w drodze gminnej ul. Rybackiej w miejscowości Jantar...