Przetarg 12187662 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi technicznej...
| Analizuj | Zamówienie 12187662 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
| data publikacji | 2025-12-01 |
| przedmiot ogłoszenia | Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi technicznej piątego poziomu utrzymania (P5), pięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 32WEa o numerach 32WEa – 001 (serii EN77-001), 32WEa – 002 (serii EN77-002), 32WEa – 003 (serii EN77-003), 32WEa – 004 (serii EN77-004), 32WEa – 005 (serii EN77-005) według zatwierdzonej przez Zamawiającego „Dokumentacji Systemu Utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 32WEa” oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia. Zakres i sposób wykonania wszystkich prac, o których mowa powyżej, zawiera się lub wynika z DSU, jak również z Dokumentacji Techniczno-Ruchowej. W ramach Prac Podstawowych Wykonawca wykona wszelkie prace i usługi, o których mowa w pkt 6 OPZ. Przedmiotem zamówienia może być także wykonanie prac dodatkowych, związanych z obsługą techniczną poziomu P5 poszczególnych lub wszystkich Pojazdów, wykraczających poza zakres prac przewidzianych w DSU, o których mowa w pkt 7 OPZ. Zlecenie wykonania prac, o których mowa w niniejszym ustępie, może nastąpić w ramach realizacji przez Zamawiającego prawa opcji, wskazanego w § 10 Projektowanych Postanowień Umowy. Szczegółowy opis Prac Podstawowych oraz Prac Dodatkowych Opcjonalnych zawarty jest w OPZ. Wykonawca wykona przedmiotowe prace zgodnie z faktycznym stanem Pojazdów na dzień ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie Zamawiającemu wszelkiego nowego bądź podlegającego modernizacji oprogramowania instalowanego podczas lub w związku z realizacją P5 wraz z wszelkimi uwierzytelnieniami administracyjnymi (do systemów operacyjnych, baz danych, firmware, etc.) celem zapewnienia Zamawiającemu zdolności samodzielnych napraw Pojazdów oraz dokonywania przeglądów P1-P5, w tym korzystania z Pojazdów i oprogramowania zgodnie z ich przeznaczeniem, w szczególności eksploatowania, serwisowania oraz modyfikowania Pojazdów. Przez oprogramowanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Strony rozumieją wszelkie oprogramowanie, jakie w ramach P5 zostanie zainstalowane na danym Pojeździe w zakresie jego systemów, jak i oprogramowanie zainstalowane (wbudowane) w poszczególne elementy lub komponenty lub systemy znajdujące się w danym Pojeździe, o ile podlega ono zmianom. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeniesienie na Zamawiającego praw własności intelektualnej i/lub udzielenie licencji na Oprogramowanie zgodnie z PPU. W celu uniknięcia wątpliwości interpretacyjnych Strony wskazują, że z obowiązku udzielenia licencji/zawarcia umowy licencji na Oprogramowanie wyłączone jest oprogramowanie, które było dotychczas używane na Pojazdach przez Zamawiającego, a które nie zostanie przez Wykonawcę zmienione w ramach przedmiotu zamówienia oraz inne oprogramowanie, o ile jest ono powszechnie dostępne do pobrania i używania bez konieczności uzyskania dodatkowej licencji (np. Linux, Android, itp.). Wszelkie otrzymane przez Zamawiającego licencje zostaną udzielone na zasadach określonych w § 20 PPU. Zamawiający wymaga przekazania Oprogramowania na zewnętrznym nośniku pamięci w formie instalacyjnej wraz ze wszystkimi ustawieniami konfiguracyjnymi oraz instrukcją instalacji oraz konfiguracji tego Oprogramowania na komponentach (urządzeniach, sterownikach) Pojazdu lub jego częściach. Jeżeli w celu przeprowadzenia instalacji Oprogramowania sterującego potrzebne jest Oprogramowanie narzędziowe/komunikacyjne dedykowane do urządzenia, sterownika Pojazdu, jego części lub komponentów, Wykonawca ma obowiązek przekazać to Oprogramowanie w wersji instalacyjnej wraz ze szczegółową instrukcją instalacji i konfiguracji oraz przekazać niezbędne okablowanie umożliwiające połączenie z urządzeniem, sterownikiem, częścią lub komponentem Pojazdu. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia, zobowiązuje się do przeprowadzenia, na koszt własny, stosownych szkoleń pracowników Zamawiającego w miejscu realizacji P5, przy czym maksymalna zakładana liczba osób do przeszkolenia to 15 osób, w tym do 10 pracowników utrzymania taboru oraz do 5 maszynistów. Szczegółowe wymagania dotyczące szkoleń, ujętych w niniejszym ustępie, określa pkt 11 OPZ. Ostateczny zakres szkoleń zostanie ustalony pomiędzy Stronami w trybie roboczym, z uwzględnieniem zakresu zleconych ewentualnie Prac Dodatkowych Opcjonalnych. Część zamówienia: LOT-0001 Wykonanie usługi przeglądu piątego poziomu utrzymania (P5) pięciu pojazdów typu 32WEa wraz z pracami dodatkowymi Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi technicznej piątego poziomu utrzymania (P5), pięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 32WEa o numerach 32WEa – 001 (serii EN77-001), 32WEa – 002 (serii EN77-002), 32WEa – 003 (serii EN77-003), 32WEa – 004 (serii EN77-004), 32WEa – 005 (serii EN77-005) według zatwierdzonej przez Zamawiającego „Dokumentacji Systemu Utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 32WEa” oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia. Zakres i sposób wykonania wszystkich prac, o których mowa powyżej, zawiera się lub wynika z DSU, jak również z Dokumentacji Techniczno-Ruchowej. W ramach Prac Podstawowych Wykonawca wykona wszelkie prace i usługi, o których mowa w pkt 6 OPZ. Przedmiotem zamówienia może być także wykonanie prac dodatkowych, związanych z obsługą techniczną poziomu P5 poszczególnych lub wszystkich Pojazdów, wykraczających poza zakres prac przewidzianych w DSU, o których mowa w pkt 7 OPZ. Zlecenie wykonania prac, o których mowa w niniejszym ustępie, może nastąpić w ramach realizacji przez Zamawiającego prawa opcji, wskazanego w § 10 Projektowanych Postanowień Umowy. Szczegółowy opis Prac Podstawowych oraz Prac Dodatkowych Opcjonalnych zawarty jest w OPZ. Wykonawca wykona przedmiotowe prace zgodnie z faktycznym stanem Pojazdów na dzień ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie Zamawiającemu wszelkiego nowego bądź podlegającego modernizacji oprogramowania instalowanego podczas lub w związku z realizacją P5 wraz z wszelkimi uwierzytelnieniami administracyjnymi (do systemów operacyjnych, baz danych, firmware, etc.) celem zapewnienia Zamawiającemu zdolności samodzielnych napraw Pojazdów oraz dokonywania przeglądów P1-P5, w tym korzystania z Pojazdów i oprogramowania zgodnie z ich przeznaczeniem, w szczególności eksploatowania, serwisowania oraz modyfikowania Pojazdów. Przez oprogramowanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Strony rozumieją wszelkie oprogramowanie, jakie w ramach P5 zostanie zainstalowane na danym Pojeździe w zakresie jego systemów, jak i oprogramowanie zainstalowane (wbudowane) w poszczególne elementy lub komponenty lub systemy znajdujące się w danym Pojeździe, o ile podlega ono zmianom. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeniesienie na Zamawiającego praw własności intelektualnej i/lub udzielenie licencji na Oprogramowanie zgodnie z PPU. W celu uniknięcia wątpliwości interpretacyjnych Strony wskazują, że z obowiązku udzielenia licencji/zawarcia umowy licencji na Oprogramowanie wyłączone jest oprogramowanie, które było dotychczas używane na Pojazdach przez Zamawiającego, a które nie zostanie przez Wykonawcę zmienione w ramach przedmiotu zamówienia oraz inne oprogramowanie, o ile jest ono powszechnie dostępne do pobrania i używania bez konieczności uzyskania dodatkowej licencji (np. Linux, Android, itp.). Wszelkie otrzymane przez Zamawiającego licencje zostaną udzielone na zasadach określonych w § 20 PPU. Zamawiający wymaga przekazania Oprogramowania na zewnętrznym nośniku pamięci w formie instalacyjnej wraz ze wszystkimi ustawieniami konfiguracyjnymi oraz instrukcją instalacji oraz konfiguracji tego Oprogramowania na komponentach (urządzeniach, sterownikach) Pojazdu lub jego częściach. Jeżeli w celu przeprowadzenia instalacji Oprogramowania sterującego potrzebne jest Oprogramowanie narzędziowe/komunikacyjne dedykowane do urządzenia, sterownika Pojazdu, jego części lub komponentów, Wykonawca ma obowiązek przekazać to Oprogramowanie w wersji instalacyjnej wraz ze szczegółową instrukcją instalacji i konfiguracji oraz przekazać niezbędne okablowanie umożliwiające połączenie z urządzeniem, sterownikiem, częścią lub komponentem Pojazdu. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia, zobowiązuje się do przeprowadzenia, na koszt własny, stosownych szkoleń pracowników Zamawiającego w miejscu realizacji P5, przy czym maksymalna zakładana liczba osób do przeszkolenia to 15 osób, w tym do 10 pracowników utrzymania taboru oraz do 5 maszynistów. Szczegółowe wymagania dotyczące szkoleń, ujętych w niniejszym ustępie, określa pkt 11 OPZ. Ostateczny zakres szkoleń zostanie ustalony pomiędzy Stronami w trybie roboczym, z uwzględnieniem zakresu zleconych ewentualnie Prac Dodatkowych Opcjonalnych. |
| branża | Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia |
| podbranża | maszyny i sprzęty inne |
| kody CPV | 50222000 |
| forma | przetarg nieograniczony |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | Małopolskie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | Małopolskie |