Przetarg 11525348 - Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących...
Analizuj | Zamówienie 11525348 |
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2025-10-01 |
przedmiot ogłoszenia | Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: zaprojektowanie i wykonanie robót pn. Odcinek C – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Gdańsk Osowa – Gdynia Główna w ramach projektu „Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia”. Realizacja zadania pn. Odcinek C – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Gdańsk Osowa – Gdynia Główna w ramach projektu „Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia, prowadzona będzie w systemie „Optymalizuj i buduj” i dla zadania A („projektuj i buduj” branże srk i teletechnika); „Projektuj i buduj” dla zadania B i C; Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie robót dla dwutorowej linii kolejowej nr 201 na odcinku od km 191731 (191629 projektowany) do km 205200 oraz dwutorowej linii kolejowej nr 202 na odcinku od km 16900 do km 21500, która obejmuje przebudowę linii kolejowych nr 201 wraz z budową trzeciego toru (linia kolejowa nr 794) i nr 202 dla branży torowej (w tym wzmocnienia podtorza i podłoża), drogowej, sterowanie ruchem kolejowym, trakcyjnej, elektroenergetycznej, teletechnicznej, obiekty inżynieryjne, kubaturowej, peronowej, sanitarnej, ochrony środowiska, wycinka drzew, rozbiórki obiektów kubaturowych, linii potrzeb nietrakcyjnych, hydrologia, fazowania, organizacji ruchu itd. Zamówienie składa się z następujących zakresów stanowiących zakres podstawowy zamówienia i obejmuje wykonanie:1)dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a także aktualizacji pozyskanych już dla przedmiotowej inwestycji opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń, dokonanie uzgodnień przez Wykonawcę z SKM Trójmiasto w zakresie możliwym do realizacji inwestycji;2)wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych prawem;3)przeprowadzenie oceny zgodności każdego podsystemu strukturalnego objętego zakresem zamówienia na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu).Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zakresu torowego (w tym wzmocnień podtorza i podłoża), drogowego, sterowania ruchem kolejowym, inżynieryjnego, trakcyjnego, elektroenergetycznego, teletechnicznego, kubaturowego, peronowego, sanitarnego, ochrony środowiska, wycinki drzew, rozbiórki obiektów kubaturowych, linii potrzeb nietrakcyjnych, hydrologicznego, fazowania i organizacji ruchu w podsystemach Infrastruktura, Sterowanie i Energia.Ponadto, Zamawiający przewidział również zamówienia opcjonalne:1)Prawo opcji 1: Aktualizacja systemu ETCS poziom L2;2)Prawo opcji 2: Przystanek osobowy o roboczej nazwie Gdynia Źródło Marii – realizowane w formule projektuj i buduj na podstawie przekazanej przez Zamawiającego koncepcji stacji Gdynia Wielki Kack; 3)Prawo opcji 3: Przystanek osobowy o roboczej nazwie Gdynia Mały Kack – realizowane w formule projektuj i buduj na podstawie przekazanej przez Zamawiającego DZ (w miejscu rezerwy terenowej);4)Prawo opcji 4: Opcja na interfejs.Okres realizacji Zamówienia podstawowego: 69 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z § 4 Warunków Umowy, znajdujących się w Tomie II SWZ, w tym:1)zakończenie wszystkich Robót (z zastrzeżeniem punktu poniżej oraz z wyłączeniem Opcji na Interfejs), stwierdzone dokonaniem przez Zamawiającego Ostatniego Odbioru Końcowego, w tym przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz, dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów związanych z procesem certyfikacji 61 miesięcy od daty zawarcia Umowy,2)dostarczenie Zamawiającemu zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji podsystemów strukturalnych, zgodnie z Ustawą o transporcie kolejowym – nie dłużej niż w ciągu 8 miesięcy od daty dokonania przez Zamawiającego Ostatniego Odbioru Końcowego. 3)prawo opcji 1: Aktualizacja systemu ETCS poziom L2 – realizacja nie później niż w terminie 12 miesięcy od uruchomienia Prawa Opcji, z zastrzeżeniem, że uruchomienie Prawa Opcji oznacza jego realizację w terminie do końca Zakresu Podstawowego. Zamawiający będzie miał prawo do uruchomienia Opcji na ETCS w okresie realizacji takim, aby realizacja Opcji nie nastąpiła później niż w Zakresie Podstawowym.4)prawo opcji 2: Gdynia Źródło Marii – realizacja nie później niż w terminie 42 miesięcy od uruchomienia Prawa Opcji, z zastrzeżeniem, że wskazany przez Zamawiającego termin realizacji nie będzie dłuższy niż 61 miesięcy od dnia zawarcia Umowy (w przypadku, jeżeli termin ten będzie dłuższy). Zamawiający będzie miał prawo do uruchomienia Opcji Gdynia Źródło Marii w okresie takim, aby Etap związany z realizacją wszystkich robót potwierdzony odbiorami technicznymi przez Inżyniera, nie mógł wykraczać poza termin dla tego etapu w Zadaniu B. 5)prawo opcji 3: Gdynia Mały Kack – realizacja nie później niż w terminie 42 miesięcy od uruchomienia Prawa Opcji, z zastrzeżeniem, że wskazany przez Zamawiającego termin realizacji nie będzie dłuższy niż 61 miesięcy od dnia zawarcia Umowy (w przypadku, jeżeli termin ten będzie dłuższy). Zamawiający będzie miał prawo do uruchomienia Opcji Gdynia Mały Kack w okresie takim, aby Etap związany z realizacją wszystkich robót potwierdzony odbiorami technicznymi przez Inżyniera, nie mógł wykraczać poza termin dla tego etapu w Zadaniu C. 6)prawo opcji 4: Interfejs – nie mniej niż 6 miesięcy, z zastrzeżeniem, że wskazany przez Zamawiającego termin realizacji nie będzie dłuższy niż 4 lata od dnia uruchomienia Opcji na interfejs. Zamawiający będzie miał prawo do uruchomienia Opcji na interfejs w całym okresie realizacji Robót oraz okresie gwarancji Robót, nie później niż przed upływem okresu gwarancji dla zakresu Robót dotyczących urządzeń SRK i ETCS. Część zamówienia: LOT-0001 Zaprojektowanie i wykonanie robót pn. Odcinek C – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Gdańsk Osowa – Gdynia Główna w ramach projektu „Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia” Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: zaprojektowanie i wykonanie robót pn. Odcinek C – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Gdańsk Osowa – Gdynia Główna w ramach projektu „Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia”Realizacja zadania pn. Odcinek C – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Gdańsk Osowa – Gdynia Główna w ramach projektu „Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia, prowadzona będzie w systemie „Optymalizuj i buduj” i dla zadania A („projektuj i buduj” branże srk i teletechnika); „Projektuj i buduj” dla zadania B i C;Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie robót dla dwutorowej linii kolejowej nr 201 na odcinku od km 191731 (191629 projektowany) do km 205200 oraz dwutorowej linii kolejowej nr 202 na odcinku od km 16900 do km 21500, która obejmuje przebudowę linii kolejowych nr 201 wraz z budową trzeciego toru (linia kolejowa nr 794) i nr 202 dla branży torowej (w tym wzmocnienia podtorza i podłoża), drogowej, sterowanie ruchem kolejowym, trakcyjnej, elektroenergetycznej, teletechnicznej, obiekty inżynieryjne, kubaturowej, peronowej, sanitarnej, ochrony środowiska, wycinka drzew, rozbiórki obiektów kubaturowych, linii potrzeb nietrakcyjnych, hydrologia, fazowania, organizacji ruchu itd. Zamówienie składa się z następujących zakresów stanowiących zakres podstawowy zamówienia i obejmuje wykonanie:1) dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a także aktualizacji pozyskanych już dla przedmiotowej inwestycji opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń, dokonanie uzgodnień przez Wykonawcę z SKM Trójmiasto w zakresie możliwym do realizacji inwestycji;2) wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych prawem;3) przeprowadzenie oceny zgodności każdego podsystemu strukturalnego objętego zakresem zamówienia na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu).Ponadto, Zamawiający przewidział również zamówienia opcjonalne:1) Prawo opcji 1: Aktualizacja systemu ETCS poziom L2;2) Prawo opcji 2: Przystanek osobowy o roboczej nazwie Gdynia Źródło Marii – realizowane w formule projektuj i buduj na podstawie przekazanej przez Zamawiającego koncepcji stacji Gdynia Wielki Kack; 3) Prawo opcji 3: Przystanek osobowy o roboczej nazwie Gdynia Mały Kack – realizowane w formule projektuj i buduj na podstawie przekazanej przez Zamawiającego DZ (w miejscu rezerwy terenowej);4) Prawo opcji 4: Opcja na interfejs.Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zakresu torowego (w tym wzmocnień podtorza i podłoża), drogowego, sterowania ruchem kolejowym, inżynieryjnego, trakcyjnego, elektroenergetycznego, teletechnicznego, kubaturowego, peronowego, sanitarnego, ochrony środowiska, wycinki drzew, rozbiórki obiektów kubaturowych, linii potrzeb nietrakcyjnych, hydrologicznego, fazowania i organizacji ruchu w podsystemach Infrastruktura, Sterowanie i Energia. |
branża | Drogownictwo, Projektowanie |
podbranża | linie kolejowe, tramwajowe, projekt linii kolejowej, tramwajowej |
kody CPV | 45000000, 45200000, 45230000, 45231400, 45234000, 45234100, 45234113, 45234115, 45234116, 71322000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Mazowieckie |