Przetarg 12187589 - Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących...
| Analizuj | Zamówienie 12187589 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
| data publikacji | 2025-12-01 |
| przedmiot ogłoszenia | Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Zabudowa systemu ETCS poziom 2 na linii nr 351 odcinek Poznań – Szczecin”. Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących elementów:1) Dokumentacji projektowej, w tym:a) projektu budowlanego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego,b) uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych,c) opracowanie projektu wykonawczego,d) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,2) i robót w zakresach:a) urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk),b) urządzenia i systemy telekomunikacyjne,c) urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV,d) przejścia i przejazdy,e) geologia.3) przeprowadzenie procesu oceny zgodności podsystemów strukturalnych w zakresie objętym zamówieniem na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu) i przekazanie odpowiednich deklaracji weryfikacji WE i certyfikatów weryfikacji WE dla podsystemów. Zakres podstawowy: zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla dostosowania do wymaganych parametrów sieci TEN-T dwutorowej linii kolejowej nr 351 na odcinku od km 14,117 do km 82,176 (w zakresie sterowania z poziomu LCS Poznań Główny III) oraz od km 84,737 do km 195,246 (w zakresie sterowania z poziomu LCS Stargard) poprzez zabudowę systemu ERTMS/ETCS poziomu 2, a także na odcinku od km 82,176 do km 84,737 poprzez zabudowę systemu ERTMS/ETCS poziomu 1 (stacja Krzyż);Prawo opcji 1: w zakresie Prawa opcji 1 przewiduje się możliwość zabudowy systemu ETCS poziomu 2 na stacji Krzyż po przeprowadzeniu na niej przyszłych prac modernizacyjnych;Prawo opcji 2: w zakresie Prawa opcji 2 przewiduje się możliwość dostosowania robót ETCS poziomu 2 na stacji Szamotuły po przeprowadzeniu na niej przyszłych prac związanych z rewitalizacją linii kolejowej nr 368 Międzychód – Szamotuły;Opcja na Interfejs (Opcja 3): w ramach Opcji 3 przewiduje się kilka niezależnych od siebie zamówień opcjonalnych, dotyczących realizacji zmian w urządzeniach ETCS w zakresie powiązania na warunkach określonych w pkt nr 5 PFU pn.: „Przewidywane zmiany w zakresie interfejsów”;Prawo opcji 4: w zakresie Prawa opcji 4 przewiduje się zabudowę systemu ETCS poziomu 2 na odc. Poznań Główny PoD – Kiekrz wraz ze st. Kiekrz od km 2,453 do km 14,867. Prawo opcji uwzględniać powinno planowaną w ramach odrębnego zadania rozbudowę układu torowego na odc. Poznań Główny PoD – Poznań Wola (wraz ze st. Poznań Wola) do układu czterotorowego (od km 2,453 do km 8,708);Prawo opcji 5: w zakresie Prawa opcji 5 przewiduje się możliwość dostosowania robót ETCS poziomu 2 na stacji Kiekrz po przeprowadzeniu na niej planowanych zmian układu torowego zgodnie z załącznikiem nr 19 do PFU;Prawo opcji 6: w zakresie Prawa opcji 6 przewiduje się możliwość dostosowania robót ETCS poziomu 2 do zmian na st. Rokietnica polegających na zabudowie dodatkowego rozjazdu umożliwiającego połączenie toru nr 2 linii kolejowej nr 351 z torem linii kolejowej nr 363 w celu umożliwienia wjazdu na tę linię.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Tom III SWZ. Część zamówienia: LOT-0001 Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Zabudowa systemu ETCS poziom 2 na linii nr 351 odcinek Poznań – Szczecin” w ramach projektu pn.: „Zabudowa systemu ERTMS” Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Zabudowa systemu ETCS poziom 2 na linii nr 351 odcinek Poznań – Szczecin”. Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących elementów:1) Dokumentacji projektowej, w tym:a) projektu budowlanego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego,b) uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych,c) opracowanie projektu wykonawczego,d) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,2) i robót w zakresach:a) urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk),b) urządzenia i systemy telekomunikacyjne,c) urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV,d) przejścia i przejazdy,e) geologia.3) przeprowadzenie procesu oceny zgodności podsystemów strukturalnych w zakresie objętym zamówieniem na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu) i przekazanie odpowiednich deklaracji weryfikacji WE i certyfikatów weryfikacji WE dla podsystemów. Zakres podstawowy: zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla dostosowania do wymaganych parametrów sieci TEN-T dwutorowej linii kolejowej nr 351 na odcinku od km 14,117 do km 82,176 (w zakresie sterowania z poziomu LCS Poznań Główny III) oraz od km 84,737 do km 195,246 (w zakresie sterowania z poziomu LCS Stargard) poprzez zabudowę systemu ERTMS/ETCS poziomu 2, a także na odcinku od km 82,176 do km 84,737 poprzez zabudowę systemu ERTMS/ETCS poziomu 1 (stacja Krzyż);Prawo opcji 1: w zakresie Prawa opcji 1 przewiduje się możliwość zabudowy systemu ETCS poziomu 2 na stacji Krzyż po przeprowadzeniu na niej przyszłych prac modernizacyjnych;Prawo opcji 2: w zakresie Prawa opcji 2 przewiduje się możliwość dostosowania robót ETCS poziomu 2 na stacji Szamotuły po przeprowadzeniu na niej przyszłych prac związanych z rewitalizacją linii kolejowej nr 368 Międzychód – Szamotuły;Opcja na Interfejs (Opcja 3): w ramach Opcji 3 przewiduje się kilka niezależnych od siebie zamówień opcjonalnych, dotyczących realizacji zmian w urządzeniach ETCS w zakresie powiązania na warunkach określonych w pkt nr 5 PFU pn.: „Przewidywane zmiany w zakresie interfejsów”;Prawo opcji 4: w zakresie Prawa opcji 4 przewiduje się zabudowę systemu ETCS poziomu 2 na odc. Poznań Główny PoD – Kiekrz wraz ze st. Kiekrz od km 2,453 do km 14,867. Prawo opcji uwzględniać powinno planowaną w ramach odrębnego zadania rozbudowę układu torowego na odc. Poznań Główny PoD – Poznań Wola (wraz ze st. Poznań Wola) do układu czterotorowego (od km 2,453 do km 8,708);Prawo opcji 5: w zakresie Prawa opcji 5 przewiduje się możliwość dostosowania robót ETCS poziomu 2 na stacji Kiekrz po przeprowadzeniu na niej planowanych zmian układu torowego zgodnie z załącznikiem nr 19 do PFU;Prawo opcji 6: w zakresie Prawa opcji 6 przewiduje się możliwość dostosowania robót ETCS poziomu 2 do zmian na st. Rokietnica polegających na zabudowie dodatkowego rozjazdu umożliwiającego połączenie toru nr 2 linii kolejowej nr 351 z torem linii kolejowej nr 363 w celu umożliwienia wjazdu na tę linię.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Tom III SWZ. 9090/IREZA5/05708/05306/25/ |
| branża | Drogownictwo, Projektowanie |
| podbranża | linie kolejowe, tramwajowe, projekt linii kolejowej, tramwajowej |
| kody CPV | 45000000, 45200000, 45230000, 45231400, 45234000, 45234100, 45234115, 71322000 |
| forma | przetarg nieograniczony |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | Lubuskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | Mazowieckie |