Przetarg 11404701 - Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji kampanii...

   
Analizuj Zamówienie 11404701
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-28
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji kampanii komunikacyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich dla Wielkopolski, w której skład wchodzą następujące zadania:1) Kompleksowe prowadzenie
mediów społecznościowych: Facebook, portal X, YouTube, Instagram, Linkedin;2) Prowadzenie kampanii płatnych w ramach mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, portal X, YouTube, Linkedin oraz w ramach działań online;3) Produkcja podcastów (o długości ok. 10-15 minut, łącznie 24 odcinki);4) Produkcja filmowa (2 spoty i 1 film);5) Prowadzenie kampanii płatnych online spotów promocyjnych;6) Produkcja i publikacja serialu o Funduszach Europejskich;7) Organizacja eventu „Jak wiele nas łączy”;8) Przygotowanie i publikacja artykułów prasowych i online;9) Przygotowanie materiałów graficznych;10) Kampania outdoorowa;11) Zapewnienie Ambasadorów kampanii/Twórców internetowych12) Emisja dwóch spotów w telewizji13) Emisja serialu o Funduszach w telewizji;14) Produkcja dwóch 30 – sekundowych reklam video do emisji w środkach komunikacji zbiorowej; 15) Emisja dwóch 30 – sekundowych reklam video w środkach komunikacji zbiorowej;16) Zdjęcia i video/fotografia reportażowa;17) Dodatkowe działanie promocyjne – zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Realizacja kampanii komunikacyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich dla Wielkopolski (druga odsłona). 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji kampanii komunikacyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich dla Wielkopolski, w której skład wchodzą następujące zadania:1) Kompleksowe prowadzenie mediów społecznościowych: Facebook, portal X, YouTube, Instagram, Linkedin;2) Prowadzenie kampanii płatnych w ramach mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, portal X, YouTube, Linkedin oraz w ramach działań online;3) Produkcja podcastów (o długości ok. 10-15 minut, łącznie 24 odcinki);4) Produkcja filmowa (2 spoty i 1 film);5) Prowadzenie kampanii płatnych online spotów promocyjnych;6) Produkcja i publikacja serialu o Funduszach Europejskich;7) Organizacja eventu „Jak wiele nas łączy”;8) Przygotowanie i publikacja artykułów prasowych i online;9) Przygotowanie materiałów graficznych;10) Kampania outdoorowa;11) Zapewnienie Ambasadorów kampanii/Twórców internetowych12) Emisja dwóch spotów w telewizji13) Emisja serialu o Funduszach w telewizji;14) Produkcja dwóch 30 – sekundowych reklam video do emisji w środkach komunikacji zbiorowej; 15) Emisja dwóch 30 – sekundowych reklam video w środkach komunikacji zbiorowej;16) Zdjęcia i video/fotografia reportażowa;17) Dodatkowe działanie promocyjne – zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00542305-2025 z dnia: 2025-08-20
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 491971-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana na skutek wyjaśnienia treści SWZ 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu składania ofert z dnia 03.09.2025 r. do godz. 10:00 na dzień 05.09.2025 r. do godz. 10:00 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu otwarcia ofert z dnia 03.09.2025 r. godz. 10:30 na dzień 05.09.2025 r. do godz. 10:30 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-05 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00560391-2025 z dnia: 2025-08-28
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 542305-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Modyfikacja treści SWZ 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : w pkt. 5.1.9 „Kryteria kwalifikacji” ppkt. 1) w części dotyczącej Opisu treść: „1) Doświadczenie Wykonawcy - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: 2 usługi, polegające na realizacji kompleksowych kampanii komunikacyjnych/promocyjnych, przy czym każda o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto, z których każda obejmowała łącznie minimum niżej wymienione elementy: a) przygotowanie koncepcji/strategii kampanii, b) prowadzenie co najmniej 3 oficjalnych kont w mediach społecznościowych (w tym co najmniej Facebook i Youtube) zawierających kampanie płatne, c) produkcję co najmniej 2 spotów promocyjnych, d) organizację co najmniej 1 wydarzenia/eventu, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto.” została zmieniona na: „1) Doświadczenie Wykonawcy - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi, polegające na realizacji kompleksowych kampanii komunikacyjnych/promocyjnych, przy czym każda o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto, z których każda obejmowała co najmniej trzy (3) z poniższych elementów: a) przygotowanie koncepcji/strategii kampanii, b) prowadzenie co najmniej 2 oficjalnych kont w mediach społecznościowych (np. Facebook, Youtube) zawierających kampanie płatne, c) produkcję co najmniej 2 spotów promocyjnych, d) organizację co najmniej 1 wydarzenia/eventu (np. konferencji, koncertu, gali, spotkania), w którym wzięło udział co najmniej 80 osób,e) organizację co najmniej 1 kampanii OOH.Realizacja kompleksowych kampanii komunikacyjnych lub promocyjnych - działania prowadzone na rzecz jednego Zamawiającego, które obejmowały realizację co najmniej trzy z elementów wskazanych w lit. a) – e) pkt 2.1. SWZ oraz dotyczyły tego samego przedsięwzięcia komunikacyjnego lub promocyjnego i spełniają pozostałe warunki wskazane w pkt. 2.1. SWZ. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu składania ofert z dnia 05.09.2025 r. do godz. 10:00 na dzień 08.09.2025 r. do godz. 10:00 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu otwarcia ofert z dnia 05.09.2025 r. godz. 10:30 na dzień 08.09.2025 r. godz. 10:30 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-08 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00581777-2025 z dnia: 2025-09-05
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 560391-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Modyfikacja treści SWZ 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu składania ofert z dnia 08.09.2025 r. do godz. 10:00 na dzień 10.09.2025 r. do godz. 10:00 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu otwarcia ofert z dnia 08.09.2025 r. godz. 10:30 na dzień 10.09.2025 r. godz. 10:30 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-10 10:00
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport, Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne, reklamy, imprezy masowe
kody CPV 79340000, 79341400, 79952000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się