Zlecenie 8411498 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta...

   
Zamówienie 8411498 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-09-22
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej. Asystent zatrudniony będzie w wymiarze
84 godzin/miesiąc w ramach umowy cywilno-prawnej. Zmiana ilości godzin świadczonych usług OzN, nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy. Zapłata wynagrodzenia następować będzie proporcjonalnie do liczby faktycznie wyświadczonych godzin usług zgodnie z harmonogramem przekazywanym wykonawcy. Harmonogram usług będzie przekazywany nie rzadziej niż raz na miesiąc. Zamawiający może po przekazaniu harmonogramu wprowadzać w nim zmiany. Usługi świadczone będą przede wszystkim w miejscu zamieszkania beneficjentów projektu oraz w lokalnym środowisku. Projekt jest realizowany na terenie następujących gmin: M. Białystok, Choroszcz, Czarna Białostocka, Dobrzyniewo Duże, Juchnowiec Kościelny, Łapy, Supraśl, Turośń Kościelna, Wasilków, Zabłudów. Dojazd we własnym zakresie. Zamawiający zapewnia asystentom zwrot kosztów dojazdów do beneficjentów (zwrot kosztów zakupu biletów 75,00 PLN bądź ryczałt za paliwo 156,00 PLN) – w przypadku zmian w powyższym zakresie w projekcie będzie możliwa waloryzacja wartości tej części wynagrodzenia. Wykonywanie usług na rzecz uczestników projektu może być świadczone także w niestandardowych godzinach oraz w weekendy. Świadczenie usług odbywać się będzie w zakresie regulowanym potrzebami uczestników projektu. W ramach realizacji usług osoba zatrudniona w projekcie zobowiązana będzie do dostarczenia wsparcia zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramem oraz wytycznymi zawartymi w zapytaniu i zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Osoby zatrudnione zobowiązane będą do wypełniania dokumentacji projektowej, w tym: karty czasu pracy, karty realizacji usług, i inne. Wzory dokumentów przekaże Zamawiający po podpisaniu umowy. Do zadań asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej należeć będzie objęcie wsparciem osób zakwalifikowanych do projektu poprzez ułatwienie wykonywania czynności dnia codziennego, wykształcenie samodzielności oraz, w części przypadków, stworzenie warunków do samodzielnej rehabilitacji osób z niepełnosprawnością. Usługi w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w: a) wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/ rozrywkowe/społeczne/sportowe); b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji; c) załatwianiu spraw urzędowych; d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy); f) wykonywaniu czynności dnia codziennego. g) pomocy w innych sprawach życiowo ważnych dla osoby niepełnosprawnej Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą a Usługodawcą: − Ilość etatów/osób przewidzianych do zatrudnienia – 1/2 − wymiar czasowy – 84 godzin/miesiąc - czas trwania umowy - do 31.01.2023 r. − zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej – płatność miesięczna na podstawie karty pracy (wg ilości przepracowanych godzin) - płatność na podstawie rachunku/ faktury i zatwierdzonej karty pracy - Wynagrodzenie płatne do 15 dnia następnego miesiąca kalendarzowego za przepracowany miesiąc, przelewem na rachunek bankowy. - w przypadku ewentualnego wydłużenia terminu realizacji projektu Zmawiający będzie mógł wydłużyć termin realizacji usług. Miejsce i sposób składania ofert 1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera, lub osobiście w sekretariacie z dopiskiem: „Oferta na usługę asystenta osoby niepełnosprawnej – Przepis na Samodzielność” na adres przedsiębiorstwa NZOZ „MD CARE” Sp. z o.o., Dworaki Staśki 46, 18-218 Sokoły. Godziny pracy Zamawiającego 9.00 – 16.00. 2. Termin składania ofert: 30.09.2021 r. do godz. 9:00. W przypadku składania ofert pocztą, za pośrednictwem kuriera lub osobiście decyduje termin wpływu oferty do siedziby NZOZ „MD CARE” Sp. z o.o. określonej w pkt. 1. Godziny pracy Zamawiającego 9.00 – 16.00. 3. Oferty doręczone po upływie w/w terminu składania zostaną odrzucone, jako złożone po terminie składania ofert 4. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). 5. Oferta musi być podpisana przez składającą ofertę. 6. Jeżeli osobę składającą ofertę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 7. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert. 8. Umowa zostanie podpisana niezwłocznie od dnia rozstrzygnięcia postepowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu podpisania umowy w szczególnie uzasadnionych wypadkach. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 10. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert lub oferty zawierającej alternatywy spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 11. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego. Oferty nie spełniające wymagań określonych w informacjach o ogłoszeniu zostaną odrzucone. 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 13. Jeżeli oświadczenia lub dokumenty wymienione w treści zapytania ofertowego są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, Zamawiający może wezwać do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może ponadto w razie zaistnienia wątpliwości zażądać przesłania dodatkowych dokumentów. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę ww. oświadczeń lub dokumentów w ww. terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 14. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną (prosimy o przesyłanie pytań e-mailem w formacie edytowalnym) lub pisemnie. 15. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować: adres poczty elektronicznej: nzpo@eljo.pl lub pisemnie: NZOZ „MD CARE” Sp. z o.o. Dworaki Staśki 46 18-218 Sokoły 16. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Konrad Piekarski. 17. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 18. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl RODO Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Justyna Zaleska; 2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w NZOZ „MD CARE” Sp. z o.o. –- e-mail: biuro@jk-m.pl, tel. 511 268 962; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w ofercie) w celu dokonania oceny oferty (np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta) lub ułatwienie kontaktu z oferentem; 4) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, tj. przez okres 5 lat; 6) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych, prawo do sprostowania danych (co nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy), sprzeciwu wobec przetwarzania, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony- Danych Osobowych.
branża Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża usługi opiekuńcze
kody CPV 85311200
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi opiekuńcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381701 2024-04-05
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenckich i/lub opieki wytchnieniowej dla 60 osób (uczestników projektu) w okresie 23 miesięcy przez minimum 12 asystentów/opiekunów;...
10395902 2024-04-08
godz. 15:00
Podkarpackie Prowadzenie zajęć animacyjnych dla dzieci rodziców biorących udział w grupie wsparcia dla rodzin zastępczych - beneficjentów projektu Zwiększenie dostępu do usług wspierających fu...
10427136 2024-04-17
godz. 10:00
Małopolskie Wykonanie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla osób z terenu Gminy Jordanów od m...
10369543 2024-04-17
godz. 15:30
Dolnośląskie Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością.
10429804 2024-04-18
godz. 23:59
Lubelskie Świadczenie usług terapeuty i/lub psychologa w ramach obsługi telefonicznego dyżuru interwencyjnego dla dzieci i młodzieży (Zadanie nr 1 Pogotowie wsparciowe dla dzieci i młodzieży)....
10445144 2024-04-23
godz. 00:00
Małopolskie Usługa całodobowej opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Andrychów świadczona w 2024 roku-w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej Opieka Wytchnieniowa dla J...
10442043 2024-04-23
godz. 09:00
Wielkopolskie Terapeuta zajęciowy w zakresie integracji sensorycznej: Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne, zaświadczenie o ukończeniu lub rozpoczęciu szkolenia z zakresu integracji sensoryczn...
10446076 2024-04-24
godz. 10:00
Wielkopolskie ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIESZKANIU WSPOMAGANYM W GMINIE MIASTECZKO KRAJEŃSKIE Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkałych na terenie...
10462325 2024-04-26
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Jeziora Wielkie
10450810 2024-04-29
godz. 08:30
Wielkopolskie Specjalistyczne usługi opiekuńcze fizjoterapii w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Rokietnica Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoter...