Przetarg 12177901 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę...

   
Analizuj Zamówienie 12177901
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-26
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wymienionych niżej usług:1. Usługi wsparcia utrzymania dla strony internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
zus.pl wraz z Portalem Statystycznym, Biuletynem Informacji Publicznej (BIP), stroną językową oraz podsystemem do zarządzania treścią (CMS) zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 3 Opisu przedmiotu zamówienia;2. Usług dodatkowych dla Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Termin wykonania zamówienia: 48 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania środków, w tym:1. Usługa wsparcia utrzymania Systemu, o której mowa w pkt1 będzie świadczona od dnia następnego po zawarciu umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 14.12.2026 roku lub od dnia następnego po wygaśnięciu aktualnie obowiązującej umowy na rozwój i utrzymanie Portalu Klienta oraz Szyny Usług (ESB) w ramach Platformy Usług Elektronicznych ZUS w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi wcześniej, do czasu zakończenia obowiązywania umowy;2. Usługi dodatkowe dla Systemu, o których mowa w pkt 2 będą świadczone przez cały okres świadczenia usługi wsparcia utrzymania Systemu.
Część zamówienia: LOT-0001 Zakup usługi wsparcia utrzymania strony internetowej zus.pl Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wymienionych niżej usług:1. Usługi wsparcia utrzymania dla strony internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zus.pl wraz z Portalem Statystycznym, Biuletynem Informacji Publicznej (BIP), stroną językową oraz podsystemem do zarządzania treścią (CMS) zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 3 Opisu przedmiotu zamówienia;2. Usług dodatkowych dla Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Termin wykonania zamówienia: 48 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania środków, w tym:1. Usługa wsparcia utrzymania Systemu, o której mowa w pkt1 będzie świadczona od dnia następnego po zawarciu umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 14.12.2026 roku lub od dnia następnego po wygaśnięciu aktualnie obowiązującej umowy na rozwój i utrzymanie Portalu Klienta oraz Szyny Usług (ESB) w ramach Platformy Usług Elektronicznych ZUS w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi wcześniej, do czasu zakończenia obowiązywania umowy;2. Usługi dodatkowe dla Systemu, o których mowa w pkt 2 będą świadczone przez cały okres świadczenia usługi wsparcia utrzymania Systemu.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72253200, 72260000, 72263000, 72514200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe