Przetarg 11558401 - Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora...

   
Analizuj Zamówienie 11558401
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania projektów oraz realizacji robót – wg. zasad i obowiązków wynikających postanowień art.
25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U.z 2025 r. poz. 418) oraz zapisami niniejszej SWZ, a w szczególności załączonego wzoru umowy, w tym: 1. Kontrola i pisemne opiniowanie każdego etapu dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową oraz kontrola nad wnoszeniem uzgodnionych poprawek. 2. Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wytycznych wynikających z „Podręcznika wdrażania projektu. Wytyczne do realizacji zadań i obiektów małej retencji i przeciwdziałaniu erozji wodnej”.3. Dokonanie w formie protokólarnej przekazania placu budowy kierownikowi budowy.4. Zapoznanie się z umową na roboty budowlane i kontrola jej przestrzegania.5. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 6. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane; 7. Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itp. dotyczących materiałów i urządzeń zastosowanych przez wykonawcę robót budowlanych.8. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających z wykonaniem dokumentacji fotograficznej; 9. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;10. Udział w organizowanych spotkaniach Rady Budowy związanych z realizacją inwestycji;11. Weryfikacja i uzgadnianie dokumentów przygotowanych do odbioru robót budowlanych opracowanych przez Wykonawcę oraz prowadzenie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorowych; sporządzenie protokołu odbioru robót budowlanych.12. Podjęcie czynności odbioru w nieprzekraczalnym terminie:a) robót zanikających w terminie 3 dni od wpisu w dzienniku budowy,b) odbioru częściowego w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia,c) odbioru końcowego w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia,d) odbioru gwarancyjnego i pogwarancyjnego – w terminie 14 dni od otrzymania powiadomienia.13. Gromadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją zadania i po jego zakończeniu przekazanie Zamawiającemu.14. Każdorazowa analiza zasadności zgłaszanych przez Wykonawcę prac dodatkowych i zamiennych.15. Uzyskanie w uzgodnieniu z projektantem akceptacji Zamawiającego na roboty dodatkowe lub zamienne w przypadku rezygnacji z określonych robót, które stanowią odstępstwo od zatwierdzonego projektu i od umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót. Na roboty dodatkowe i nieprzewidziane lub zamienne należy sporządzić protokół konieczności i kosztorys, które należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji. 16. Stała konsultacja i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego.17. Współpraca z nadzorem autorskim, w tym konsultacje w przypadku uzupełnienia dokumentacji wykonawczej.18. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o jakichkolwiek problemach związanych z realizacją inwestycji.19. Uczestniczenie w obowiązkowych przeglądach gwarancyjnych.
Część zamówienia: LOT-0001 „Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad sporządzeniem projektu i pracami budowlanymi w Nadleśnictwie Brynek w ramach projektu pn. Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych - kontynuacja (MRN3).“ Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania projektów oraz realizacji robót – wg. zasad i obowiązków wynikających postanowień art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U.z 2025 r. poz. 418) oraz zapisami niniejszej SWZ, a w szczególności załączonego wzoru umowy, w tym: 1. Kontrola i pisemne opiniowanie każdego etapu dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową oraz kontrola nad wnoszeniem uzgodnionych poprawek. 2. Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wytycznych wynikających z „Podręcznika wdrażania projektu. Wytyczne do realizacji zadań i obiektów małej retencji i przeciwdziałaniu erozji wodnej”.3. Dokonanie w formie protokólarnej przekazania placu budowy kierownikowi budowy.4. Zapoznanie się z umową na roboty budowlane i kontrola jej przestrzegania.5. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 6. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane; 7. Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itp. dotyczących materiałów i urządzeń zastosowanych przez wykonawcę robót budowlanych.8. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających z wykonaniem dokumentacji fotograficznej; 9. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;10. Udział w organizowanych spotkaniach Rady Budowy związanych z realizacją inwestycji;11. Weryfikacja i uzgadnianie dokumentów przygotowanych do odbioru robót budowlanych opracowanych przez Wykonawcę oraz prowadzenie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorowych; sporządzenie protokołu odbioru robót budowlanych.12. Podjęcie czynności odbioru w nieprzekraczalnym terminie:a) robót zanikających w terminie 3 dni od wpisu w dzienniku budowy,b) odbioru częściowego w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia,c) odbioru końcowego w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia,d) odbioru gwarancyjnego i pogwarancyjnego – w terminie 14 dni od otrzymania powiadomienia.13. Gromadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją zadania i po jego zakończeniu przekazanie Zamawiającemu.14. Każdorazowa analiza zasadności zgłaszanych przez Wykonawcę prac dodatkowych i zamiennych.15. Uzyskanie w uzgodnieniu z projektantem akceptacji Zamawiającego na roboty dodatkowe lub zamienne w przypadku rezygnacji z określonych robót, które stanowią odstępstwo od zatwierdzonego projektu i od umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót. Na roboty dodatkowe i nieprzewidziane lub zamienne należy sporządzić protokół konieczności i kosztorys, które należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji. 16. Stała konsultacja i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego.17. Współpraca z nadzorem autorskim, w tym konsultacje w przypadku uzupełnienia dokumentacji wykonawczej.18. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o jakichkolwiek problemach związanych z realizacją inwestycji.19. Uczestniczenie w obowiązkowych przeglądach gwarancyjnych.OPIS PLANOWANYCH ROBÓT OBJĘTYCH PROJEKTEMa. Numer zadania 02-03-1.2.-01— Przywracanie funkcji obszarom mokradłowym w leśnictwie Krywałd - budowa dwóch zastawek piętrzących na rowach leśnych o szerokości dna około 1m, wysokość piętrzenia około 0,5m oraz jednego przepustu.Lokalizacja: leśnictwo Krywałd, adres leśny: 02-03-1-01-7-c; 02-03-1-01-7-f, gmina Tworóg, obręb ewidencyjny Koty, działka nr 173/171.b. Numer zadania 02-03-1.2.-02 — budowa zastawki w leśnictwie Księży Las – budowa zastawki na rowie melioracyjnym, umocnienie skarp oraz dna rowu przed i za zastawką narzutem kamiennym.Lokalizacja: leśnictwo Księży Las, adres leśny 02-03-1-07-520-˜c, gmina Zbrosławice, obręb ewidencyjny Kamieniec, działka: 343.c. Numer zadania 02-03-1.2.-03 — budowa zastawki w leśnictwie Nowa Wieś – budowa zastawki na rowie melioracyjnym, umocnienie skarp oraz dna rowu przed i za zastawką narzutem kamiennym.Lokalizacja: leśnictwo Nowa Wieś, adres leśny 02-03-1-04-213-c, gmina Tworóg, obręb ewidencyjny: Nowa Wieś Tworoska, działka: 214/211.d. Numer zadania 02-03-2.1-01 — przebudowa dwóch przepustów w leśnictwie Księży Las – przebudowa przepustów okularowych na cieku Kanar na niekołowe wykonane z blachy falistej wraz z naprawą odcinków drogi po 25 mb z każdej strony przepustu, ścianki czołowe przepustu żelbetowe, skarpy w obrębie przepustu umocnione narzutem kamiennym i palisady z kołków drewnianych. Na ściankach czołowych zamontowanie barierek stalowych. Nawierzchnia na przepuście z tłucznia kamiennego.Lokalizacja: leśnictwo Księży Las, adres leśny 02-03-1-07-418-˜c, 02-03-1-07-480-˜a gmina Tworóg, obręb ewidencyjny Połomia, działki: 277, 206/24.Numer zadania 02-03-2.1.-02 — przebudowa brodu na cieku naturalnym w leśnictwie Strzybnica – przebudowa istniejącego brodu
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71000000, 71247000, 71248000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd