Przetarg 11540781 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:...

   
Analizuj Zamówienie 11540781
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-08
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Przebudowa ul. Modrzewiowej i ul. Topolowej w Skowarczu”.Roboty w ul. Modrzewiowej należy wykonać zgodnie za załączoną dokumentacją projektow
ą: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej wraz z sieciami od ul. Polnej do ul. Topolowej w Skowarczu”.Roboty w ul. Topolowej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową: „Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych na terenie Gminy Pszczółki” wyłącznie w zakresie dotyczącym ul. Topolowej (od ul. Spacerowej km 0000,00 do ul. Pod Jałowcem km 0484,20) oraz należy uwzględnić prace w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Jaśminowej, aż do włączenia w ul. Spacerowej, w celu zapewnienia łączności sieci kanalizacji deszczowej. Należy odtworzyć nawierzchnię ul. Jaśminowej z płyt betonowych wraz z wszystkim warstwami konstrukcyjnymi drogi. Prace w zakresie skrzyżowania ul. Topolowej z ul. Modrzewiową należy skalkulować i wykonać zgodnie z dokumentacją dla ul. Modrzewiowej. W ul. Topolowej należy wykonać dodatkowo obustronne, utwardzone pobocza, o szerokości do 0,75 m, w granicach pasa drogowego. W zakres zadania, w ul. Topolowej nie wchodzi budowa oświetlenia drogowego.Zadania dodatkowe do wykonania w ramach realizacji zamówienia:1) w ramach zadania, należy dodatkowo wykonać i zamontować 3 szt. tablic informacyjnych o wymiarach: 180 cm x 120 cm, wykonanych z trwałego materiału, np. blachy ocynkowanej, z kolorowym nadrukiem zabezpieczonym folią z filtrem UV, zamontowanej na dwóch słupkach stalowych, ocynkowanych każda. Dolna krawędź tablicy na wysokości około 130 cm nad poziomem terenu. Wzór tablicy informacyjnej oraz lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym;2) tereny zielone w granicach działek pasa drogowego, po wykonaniu prac, należy umocnić poprzez humusowanie i obsianie trawą - grubość warstwy humusu po zagęszczeniu - 10 cm (zakup i dostawa humusu na koszt Wykonawcy);3) należy wyregulować napotkane istniejące urządzenia - obudowy zaworów, wpustów, hydrantów, zasuw wodociągowych oraz włazów studni, zarówno tych znajdujących się w nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów, jak i w poboczach oraz terenach zielonych, będących w zakresie niniejszego opracowania.Nie wyklucza się występowania dodatkowej sieci uzbrojenia terenu, niezinwentaryzowanej na mapie oraz nie wyklucza się usytuowania istniejących sieci w innym miejscu niż jest to pokazane na mapie (lokalne przesunięcia). W przypadku uszkodzenia istniejącej sieci należy natychmiast przerwać prace, opuścić strefę robót oraz wezwać gestora sieci i inne służby (w zależności od sytuacji);4) należy dostosować wysokościowo projektowane nawierzchnie z nawierzchnią istniejących jezdni, zjazdów, parkingów, chodników i dojść do furtek – zabezpieczyć przed spływem wód opadowych z drogi na posesje prywatne i z posesji prywatnych na drogę;5) wody opadowe i roztopowe z projektowanych powierzchni odprowadzić, poprzez system wpustów deszczowych i przykanalików oraz studni kanalizacyjnych, do sieci kanalizacji deszczowej;6) wykopy pod kanały i studnie wykonać w pełnym umocnieniu szalunkami - wykopy ogrodzić, oznakować oraz zastosować kładki dla pieszych;7) wywieźć grunt z wykopu oraz zasypać nowym zagęszczalnym materiałem (pospółką) - pełna wymiana gruntu pod roboty kanalizacji deszczowej wraz z zagęszczeniem warstwami do 30 cm;8) istniejące elementy odwodnienia, przeznaczone do demontażu, należy rozebrać i wywieźć oraz zutylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami;9) niesprawne zasuwy wodociągowe i hydranty należy wymienić na nowe, po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru;10) po zakończeniu robót należy wykonać czyszczenie studni, rurociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej przebudowywanych ulic oraz inspekcję TV kamerą z czujnikiem pomiaru spadków. Po oczyszczeniu sieci protokół z wykonanej inspekcji TV, wraz z płytą CD należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej;11) płyty betonowe, pochodzące z rozebranej nawierzchni ulic, nadające się do wykorzystania, należy złożyć zesztaplowane, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejsce składowania będzie zlokalizowane w odległości do 3 km od miejsca realizacji inwestycji. Stan płyt nadających się do ponownego wykorzystania należy uzgodnić z inspektorem nadzoru. Uszkodzone, nienadające się do powtórnego wbudowania, płyty betonowe należy zutylizować w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami;12) Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w podbudowie zasadniczej zjazdów, chodników i parkingów oraz w podbudowie pomocniczej konstrukcji jezdni kruszyw innych niż opisane w dokumentacji projektowej – kruszywa łamane SM uzyskane w wyniku przekruszenia skał litych. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku, posiadających certyfikaty oraz badania, zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym;13) podczas prowadzenia robót należy (w miarę możliwości) zapewnić dojazd do wszystkich nieruchomości w obrębie prowadzonych robót, w szczególności dla pojazdów komunalnych i służb ratunkowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SWZ.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i budowlanej.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.Wykonawca będzie występował z upoważnienia Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia.

ZPZ.271.1.22.2025.EK/KR


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00477085/01 z dnia: 2025-10-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej: 6.000.000,00 zł;
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:
- min. 2 zadania budowy/przebudowy dróg, z których każde polegało na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 oraz;
- min. 2 zadania polegające na budowie oświetlenia drogowego z lampami LED każde.
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do:
- kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy) bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej;
- kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót) bez ograniczeń w specjalności elektrycznej;
- kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót) bez ograniczeń w specjalności sanitarnej.
Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418, 1080) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 619);
uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej: 6.000.000,00 zł;
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:
- min. 2 zadania budowy/przebudowy dróg, z których każde polegało na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej i/lub kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 oraz;
- min. 2 zadania polegające na budowie oświetlenia drogowego z lampami LED każde.
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do:
- kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy) bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej;
- kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót) bez ograniczeń w specjalności elektrycznej;
- kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót) bez ograniczeń w specjalności sanitarnej.
Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418, 1080) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 619);
uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111200, 45111291, 45231400, 45232130, 45233142
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11546399 2025-10-29
godz. 09:00
Małopolskie Naprawa nawierzchni ulic i chodników po usuniętych awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie oblodzeń spowodowanych awariami sieci wodociągowej w mieście Krakowie, w tym: I...
11552668 2025-10-29
godz. 09:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Łobzie, w tym:a) dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tj.:- wykonanie nawierzchni piaskowej,- dostawa i...
11560279 2025-10-30
godz. 09:00
Małopolskie Zaprojektowanie i wykonanie parkingu przy Komisariacie Policji w Krzeszowicach
11549941 2025-10-30
godz. 09:30
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej, ul. Leśnej, w miejscowości Stegna, gmina Stegna”.2. Opis przedmiotu zamówienia:1)...
11553873 2025-10-30
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4108W ul. Poniatowskiego na odc. o dł. ok. 400mb. w m. Błonie, gm. Błonie:1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów...
11320260 2025-10-30
godz. 11:00
Łódzkie Całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi wraz ze wszystkimi elementami na drogach...
11552647 2025-10-30
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Remont ulicy 11 Listopada w Świnoujściu poprzez wykonanie nakładki bitumicznej 1. Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na ulicy 11 Listopada...
11558755 2025-10-31
godz. 09:30
Podkarpackie Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 887 polegająca na budowie chodnika w km 5+080 do km 5+451 w m. Jasionów . Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa drogi...
11557868 2025-10-31
godz. 10:00
Mazowieckie Zaprojektowanie i wykonanie budowy drogi gminnej nr 360508W na odcinku od drogi powiatowej nr 3615W w miejscowości Czołomyje o długości 1,74 km do mostu na działce 591 obręb Stok Ruski 1....
11555648 2025-10-31
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Modernizacja chodnika w ciągu ulicy Fryderyka Chopina i Józefa Nowakowskiego w Stargardzie Wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z modernizacją chodnika w ciągu ulicy Fryderyka...