Zlecenie 12242097 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia –...

   
Analizuj Zamówienie 12242097
źródło Internet
data publikacji 2025-12-22
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia – Relacje z klientem i cyfrowe narzędzia. Zakres zamówienia obejmuje przeprowadze
nie szkolenia w wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych dla 9 osób, w zakresie tematycznym umożliwiającym nabycie wymaganych kompetencji. Program szkolenia obejmuje m.in.: - Standardy profesjonalnej komunikacji telefonicznej. - Prowadzenie rozmów z klientami w różnych sytuacjach. - Mówienie językiem korzyści – model CZK. - Bezpieczeństwo i praca w sieci – pojęcia związane z komunikacją, używanie poczty elektronicznej. - Przetwarzanie tekstów – praca z aplikacją, tworzenie dokumentów, formatowanie tekstu, obiekty, korespondencja seryjna, przygotowywanie wydruków. - Komunikacja z klientem w mediach społecznościowych – zasady i podstawy budowania relacji. - Warsztat wideo (smartfon) – techniczne aspekty nagrywania i przygotowywania materiałów. - Arkusze kalkulacyjne – użycie aplikacji, komórki, zarządzanie arkuszami, reguły i funkcje, formatowanie arkusza, wy

Powstaje w kontekście projektu
FELB.06.02-IP.01-0029/24 - Akademia Pracy!
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne, szkolenia zawodowe, kursy informatyczne
kody CPV 80000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , szkolenia zawodowe , kursy informatyczne