Zlecenie 8465595 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń...

   
Zamówienie 8465595 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-15
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych Prowadzenie obsługi biura, mających na celu podniesienie, uzupełnie
nie, uzyskanie lub zmianę kwalifikacji dla 2 Uczestników Projektu, osób pracujących, znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy w wieku 18-29 lat, zamieszkujących lub pracujących na terenie województwa mazowieckiego. Cena szkoleń powinna obejmować: wynagrodzenie trenerów prowadzących szkolenia, ewentualne koszty dojazdu i wyżywienia trenera, wynajem w pełni wyposażonych sal szkoleniowych dostępnych dla osób niepełnosprawnych, materiały szkoleniowe (autorskie trenerów, podręczniki, ewentualne tłumaczenia materiałów na potrzeby osób z niepełnosprawnościami), zapewnienie sprzętu niezbędnego do realizacji szkolenia, przeprowadzenie niezbędnego egzaminu zewnętrznego (teoretycznego oraz gdy jest wymagane również i praktycznego – w formie adekwatnej do tematyki danego szkolenia) oraz wydanie odpowiedniego dokumentu (certyfikatu/dyplomu itp.) potwierdzającego nabycie kompetencji/kwalifikacji zawodowych, poczęstunek dla Uczestników Projektu. Szkolenie trwać będzie średnio 15 dni, średnio po 8 godzin dziennie, łącznie 120 godzin dydaktycznych na osobę (przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut, 1 h = 45minut). Po każdych 2 godzinach dydaktycznych zajęć zapewnia się 15 min. przerwy, przy czym długość przerw może zostać ustalona w sposób elastyczny, preferowany układ: 90 minut zajęć i 15 minut przerwy (do czasu zajęć nie wlicza się przerw). W przypadku realizacji zajęć powyżej 6 godzin dydaktycznych dziennie należy zapewnić uczestnikowi szkolenia serwis kawowy składający się z kawy (min. 250ml/os./dzień), herbaty (min. 250 ml/os./dzień), wody (min. 0,5 litra/os./dzień), śmietanki do kawy (min.2 szt./os./dzień), cukru, 3 rodzajów suchych ciastek po min. 10 sztuk/os./dzień oraz jednodaniowego obiadu składającego się co najmniej z: ziemniaków/ryżu/makaronu/frytek – 150g/os./dzień, mięso/ryba – 150g/os./dzień, surówka – 150g/os/dzień, napój/sok – 250 ml/os/dzień. Wykonawca przekaże Uczestnikowi kursu przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych wyczerpujące materiały szkoleniowe, w tym materiały dydaktyczne (co najmniej literaturę wspomagającą tematykę szkolenia np. podręcznik, skrypt), oraz zeszyt/brulion min. 30 kartkowy w formacie nie mniejszym niż A5 oraz długopis. Wykonawca będzie zobowiązany wskazać Zamawiającemu jakiego rodzaju materiały dydaktyczne zostały przekazane Uczestnikowi szkolenia. Materiały dydaktyczne powinny być napisane w języku prostym zrozumiałym dla odbiorców o różnych potrzebach. Zajęcia będą organizowane głównie w weekendy w godzinach od 08:00 – 16:00 z uwagi na fakt, iż Uczestnicy Projektu to osoby pracujące. Zajęcia dla uczestników mogą również odbywać się w dni powszednie w godzinach od 14:00 – 20:00 ( w zależności od indywidualnej sytuacji uczestników/uczestniczek). Cena zawarta w ofercie powinna dotyczyć przeprowadzenia szkolenia dla jednej osoby. Zamówienie udzielane jest w ramach Projektu: „Nowe kwalifikacje to lepsze zatrudnienie!” nr POWR.01.02.01-14-0075/19 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020: Oś Priorytetowa: I. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych na regionalnym rynku pracy – projekty konkursowe Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoleniem objęty zostanie każdy Uczestnik Projektu zgodnie z kierunkiem kształcenia i intensywnością wsparcia określoną na etapie realizacji projektu, w Indywidualnym Planie Działania. Szkolenia w wymiarze 120h – średnio 8h/dzień, średnio 15 dni . Szkolenia realizowane będą przez podmioty posiadające wpis do RIS. Planuje się organizację szkoleń zamkniętych. Program i metodyka szkoleń uzależnione są od wyników IPD. Efektem każdego szkolenia ma być uzyskanie kwalifikacji/kompetencji zawodowych. Wiedza Uczestników Projektu zostanie poddana ocenie (kompetencje)/walidacji (kwalifikacje) a szkolenie zostanie zakończone egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez akredytowany podmiot (kwalifikacje)/wykonawcę szkolenia (kompetencje), potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji/kompetencji zawodowych i wydaniem certyfikatu lub innego dokumentu potwierdzającego nabycie/podwyższenie kompetencji. Szkolenie Prowadzenie obsługi biura zakończone zostanie egzaminem zewnętrznym nadającym kwalifikacje zawodowe do wykonywania zawodu Prowadzenie obsługi biura. Prowadzenie obsługi biura - potwierdza wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne osób pracujących na stanowiskach biurowych w wielu branżach, zarówno w przedsiębiorstwach, instytucjach publicznych czy organizacjach pozarządowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Obieg dokumentów: a. rodzaje dokumentów występujących w organizacji, b. źródła zasad obiegu dokumentów 2. Obsługa maszyn i sprzętów biurowych: a. podstawowe funkcje urządzeń (bindownica, niszczarka, dziurkacz, laminarka, zszywacz, rozszywacz, faks), b. wymiana materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach biurowych, c. użycie sprzętów biurowych, d. naprawa sprzętów biurowych z perspektywy użytkownika. 3. Korespondencja tradycyjna: a. rodzaje korespondencji, b. ewidencjonowania przesyłek przychodzących i wychodzących, c. zasady dystrybucji korespondencji wynikające z instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w danej organizacji, d. przygotowanie przesyłki do nadania wraz z wymianą informacji umożliwiających jej nadanie. 4. Redakcja tekstów: a. przygotowanie treści dokumentów biurowych na podstawie wytycznych, b. rodzaje wypowiedzi pisemnych wykorzystywanych w pracy biurowej, c. dostosowanie stylu, układu i formy tekstu do odbiorców i celu, 5. Otoczenie formalno-prawne organizacji: a. pojęcia misji organizacji, struktury i kultury organizacyjnej, b. główni interesariusze organizacji, w tym klienci wewnętrzni i zewnętrzni, kontrahenci, instytucje otoczenia biznesu oraz omówienie ich znaczenie dla organizacji, c. charakteryzowanie formy prawnej przedsiębiorstw i instytucji oraz ich głównych organów, d. zasady pozyskiwania informacji i dokumentów w instytucjach zewnętrznych, e. druki wymagane przez instytucje publiczne do wydania zaświadczeń, f. bazy danych instytucji publicznych, g. zasady ochrony danych osobowych w pracy biurowej, w szczególności ochrona dokumentów i plików zawierających dane osobowe, RODO, itp. 6. Zasady doboru typu ubioru służbowego do okoliczności: a. typy ubioru służbowego, w tym business formal, business casual, smart casual, b. zasady dotyczące odpowiedniego dopasowania ubioru do okazji, c. typ ubioru stosownie do okoliczności. 7. Rozmowa bezpośrednia z interesantem: a. rodzaje komunikacji (w tym formalna, nieformalna, werbalna, niewerbalna), b. zasady savoir-vivre’u, w tym zasady tytulatury, pierwszeństwa, stosowania zwrotów grzecznościowych, c. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej, d. techniki aktywnego słuchania, e. rozmowy z interesantem z zastosowaniem zasady savoir-vivre’u, zgodnie z zasadami komunikacji. 8. Rozmowa telefoniczna: a. oficjalne formy powitania i pożegnania podczas rozmowy telefonicznej, b. techniki aktywnego słuchania podczas rozmowy telefonicznej, c. uzyskanie informacji o rozmówcach i celu rozmowy, d. udzielanie informacji zgodnie z kompetencjami i zakresem obowiązków lub przekazywanie rozmowy do odpowiednich osób/działów według ich kompetencji. 9. Arkusze kalkulacyjne: a. programy służące do projektowania i wykonywania obliczeń, b. nowy arkusz, c. format danych liczbowych, d. wprowadzanie formuł (w tym suma, średnia, zliczanie) e. sortowanie i filtrowanie danych, f. tworzenie wykresów, g. zapisywanie dokumentu w różnych formatach i jego wydruk. 10. Edytor tekstu: a. programy do edycji tekstu, b. nowy dokument i wprowadzanie tekstu, c. wstawianie i formatowanie obiektów, d. edycja tekstu, e. korespondencja seryjna, f. zapisywanie dokumentu w różnych formatach i jego wydruk. 11. Poczta elektroniczna: a. programy służące do obsługi poczty elektronicznej, b. rodzaje adresatów korespondencji elektronicznej (w tym adresaci „do wiadomości” i „do ukrytej wiadomości”), c. nowy e-mail, d. wprowadzanie i formatowanie tekstu, e. dodawanie załączników, f. wysyłka poczty elektronicznej (w tym ustawianie potwierdzenia odbioru, priorytet oraz kategorii wiadomości), g. wskazanie odbiorców lub działy w organizacji, do których należy skierować określoną korespondencję elektroniczną, h. przekazywanie korespondencji elektronicznej do odpowiednich osób/działów według ich kompetencji, i. kalendarz spotkań, w tym wysyłanie zaproszeń na spotkanie i odpowiadanie na zaproszenia. 12. Przeglądarki i wyszukiwarki internetowe: a. przeglądarki służące do pozyskiwania informacji z Internetu, b. funkcje przeglądarek internetowych, c. wyszukiwanie informacji, stosując metody wyszukiwania informacji w Internecie, d. tworzenie baz danych, pozyskując i selekcjonując informacje z Internetu, e. czyszczenie historii wyszukiwania przeglądarki internetowej. 13. Prezentacje multimedialne: a. programy służące do tworzenia prezentacji multimedialnych, b. nowa prezentacja według wytycznych, c. wprowadzanie i formatowanie tekstu, d. wstawianie i formatowanie obiektu (w tym obraz, tabela, wykres), e. dobór szablonu do celu prezentacji, f. zapis dokumentu w różnych formatach i druk gotowej prezentacji
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia zawodowe
kody CPV 80000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428946 2024-04-16
godz. 14:00
Łódzkie Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych dla 1 osoby bezrobotnej w ramach środków Funduszu Pracy.
10446623 2024-04-18
godz. 00:00
Śląskie Przeprowadzenie szkolenia kwalifikacja wstępna przyspieszona dotyczgca przewozu drogowego osób dla osoby zarejestrowanej w Powiatowy Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej.
10432565 2024-04-18
godz. 00:00
Dolnośląskie Szkolenie Opiekun osoby starszej dla 5 osób bezrobotnych z możliwością zwiększenia do 7 osób bezrobotnych w formie stacjonarnej z praktyką
10425779 2024-04-18
godz. 08:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia zawodowego „Pracownik administracyjnobiurowy z elementami zielonej i białej gospodarki” dla 12 Uczestników Projektu "Skuteczni w dzia...
10429433 2024-04-19
godz. 10:00
Podkarpackie Szkolenie: Kurs barberski od podstaw
10439524 2024-04-23
godz. 23:59
Podkarpackie Przeprowadzenie kursu zawodowego wraz z zapewnieniem przeprowadzenia egzaminów dających możliwość otrzymania certyfikatu, zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego nabycie k...
10462852 2024-04-25
godz. 00:00
Wielkopolskie przeprowadzenie szkolenia: Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz ...
10454951 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Przeprowadzenie szkolenia o nazwie Operator koparki kl. III, wskazanego przez osobę uprawnioną-dla jednej osoby bezrobotnej, finansowanego ze środków Funduszu Pracy.
10464616 2024-04-28
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w terminie do dnia 30.11.2024r szkolenia indywidualnego w zakresie „Operator wózków jezdniowych – z mechanicznym napędem podnoszenia z wys...
10490901 2024-05-07
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Kurs kosmetyczny Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Kursu kosmetycznego – dla 6 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w I...