Zlecenie 7767826 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii...

   
Zamówienie 7767826 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-21
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie i w social media w ramach projektu pn. „Esportfield -
Platforma analityczno-społecznościowa dla graczy e-sportowych”którego celem jest rozwój działalności biznesowej spółki MJ Technologies Sp. z o. o. przez wprowadzenie na rynek platformy usługi Esportfield. Szczegółowy zakres usługi. Przeprowadzenie kampanii internetowej google z wykorzystaniem google ads oraz w social mediach z wykorzystaniem facebook ads dla platformy esportfield i powiązanego sklepu internetowego z asortymentem gamingowym zgodnie z poniższymi założeniami: a) Warunki ogólne  Typy kampanii: - w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe), - produktowe, - displayowe (graficzne) z możliwością reklamy remarketingowej, - konfiguracja Google Analytics,  działania będą prowadzone na 2-óch platformach: Google i Facebook,  monitorowanie zachowań użytkowników poprzez mapy ciepła i nagrania sesji,  reklamy Displayowe (Graficzne) powinny wyświetlać się na portalach tematycznych, blogach oraz na platformie YouTube,  reklamy produktowe przekierowujące na zakup produktu,  przeprowadzenie analityki skuteczności i zachowań użytkowników na stronie zamawiającego, co umożliwi optymalizowanie kampanii Google,  monitorowanie zachowania użytkowników poprzez mapy ciepła,  wyświetlanie reklamy w głównej wyszukiwarce gogle,  wyświetlanie reklamy/baneru kierującego ruch na firmową stronę i sklep internetowy,  targetowanie reklamy lokalizacyjnie, w pierwszych 8 miesiącach na rynek Polski, w kolejnych do zakończenia projektu na przynajmniej dwóch rynkach zagranicznych oprócz Polski,  tworzenie skryptów do wyciągania feedów produktowych,  targetowanie reklamy ze względu grupę docelową płeć i wiek: mężczyźni, wiek 16-35, obecni i potencjalni użytkownicy,  targetowanie reklamy ze względu na zainteresowania: tematyka esportowa, gaming, sprzęt gamingowy,  przed emisją wymagana jest akceptacja planu przez Zamawiającego,  przygotowanie raportu po kampanii. b) Oczekiwane wyniki: - Zasieg 5 000 0000 - 6 500 000 wyświetleń. - Liczba kliknięć 100 000 – 120 000 - Konwersja 0.6% - 1.5% c) Wykonawca powinienem posiadać narzędzia pozwalające obniżać koszty kliknięć np. własną porównywarkę cenową. d) Wykonawca w ciągu maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia niewłaściwego wyświetlania się reklamy skontaktuje się z zamawiającym w celu usunięcia wady. e) W trakcie realizacji działań promocyjnych (okresu obowiązywania umowy), Wykonawca, wraz z zespołem odpowiedzialnym za realizację Zamówienia, będzie zobowiązany do uczestnictwa w spotkaniach co najmniej 2 razy w miesiącu z Zamawiającym, w celu koordynacji i akceptacji kolejnych działań. Spotkania odbywać się będą zdalnie za pośrednictwem narzędzi Skype, Microsoft Teams lub w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie. f) Wykonawca uwzględni wszystkie ewentualne uwagi Zamawiającego pojawiające się w trakcie realizacji kampanii. g) Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport portalu z realizacji usługi zawierający statystyki, między innymi: Zasięg, liczba odsłon strony, liczba kliknięć w reklamy, wskaźnik ROI (return on investment), wskaźnik ROAS (return on ad spend). h) Wykonawca wykona w porozumieniu z Zamawiającym i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu strategie reklamową i wydatkowania budżetu w poszczególnych miesiącach Strategia powinna zawierać: - audyt dotychczasowych działań Zamawiającego (jeśli były) w serwisach facebook, google - analizę działań konkurencji - opis proponowanych działań ukierunkowanych na zwiększenie świadomości wśród grupy docelowej - proponowany budżet reklamowy w poszczególnych miesiącach uwzględniający sezonowość sprzedaży niektórych produktów oraz stopień zaawansowania platformy - opis i sposób dotarcia do wskazanych grup docelowych ze wskazaniem głównym obszarów wyróżniających produkt ( Personalizacja składu, skuteczność działania, wygoda stosowania). i) W ramach przygotowania i realizacji strategii Wykonawca zobowiązuje się do zakupu reklam w mediach społecznościowych (np. facebook ads lub równoważnym) wspierających zasięg publikowanych treści w kwocie minimalnie 80% całości wartości zamówienia – w porozumieniu i konsultacji z Zamawiającym. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć 20% całości budżetu. Oferta powinna zawierać całkowitą cenę netto + VAT usługi w której w skład wchodzi: - Wynagrodzenie wykonawcy - Budżet przeznaczony na kampanię Wykonawca w ciągu maksymalnie 2 godzin od zgłoszenia niewłaściwego wyświetlania się reklamy skontaktuje się z Zamawiającym w celu usunięcia wady. W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia – mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy.
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79341400
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcje promocyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10330753 2024-04-08
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu strategicznego „Marketing Terytorialny – Małopolska 2030”, będącego strategią promocji oraz marki wraz ze strategią komunikacj...
10410812 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Realizacja kampanii społeczno-edukacyjnej nt. wspierania dialogu i przeciwdziałania mowie nienawiści w debacie akademickiej Uniwersytetu Warszawskiego Kampania
10427326 2024-04-15
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie Usługa polegająca na promocji Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas Finału Pucharu Europy w tenisie stołowym mężczyzn, który odbędzie się 27.04.2024 r. w Działdowie.
10325533 2024-04-16
godz. 15:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów na 6 misji gospodarczych oraz 17 targów jako wystawcy dla 14 przedsiębiorców uczestników projektu w ramach Mazowieckiego Klastra ICT - ...
10445035 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie (w celu zapoznania się z pełną treścią Zapytania należy kliknąć łączę "Pokaż więcej" poniżej) Szanowni Państwo, W imieniu ORLEN Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający) z siedzi...
10416249 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Zapewnienie usług w związku z organizacją misji gospodarczej oraz wizyty na targach Computex 2024 Przedmiotem zamówienia jest: a) zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląski...
10447577 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Montaż i transport wystawy 100-lecie Banku Polskiego. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z prezentowaniem Wystawy*, które obejmować będą:1.1. odbiór Wysta...
10484808 2024-05-06
godz. 08:30
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest: Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zosta...
10487782 2024-05-08
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: usługa przygotowania oraz przeprowadzenia kampanii promocyjnej w sieci Internet na potrzeby realizacji Projektu, zgodnie z poniższym opisem: Zamawiający wyma...
10497390 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie Realizacja założonego projektu zakładającego realizacje projektu Zboża na szlakach kulinarnych i w piekarniach rzemieślniczych