Przetarg 12156810 - Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz...

   
Analizuj Zamówienie 12156810
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-24
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12. W ramach przedmiotu zamówienia wyodrębniono 8 części. Przedmiotem zamówienia dla części od 1 do
4 jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie luźnej.Przedmiotem zamówienia dla części od 5 do 8 jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 100x100x75 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 350-550 kg.
Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -luzy (część 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie luźnej. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 4 900 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 3000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym przesłanym mailem do godziny 14:00 w piątek poprzedzający tydzień odbiorów do przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą kart przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia naczepy tira typu ruchoma podłoga o pojemności od 90 do 100 m3 na zgłoszenie Zamawiającego (maksymalnie 60 razy w trakcie obowiązywania Umowy) w celu dokonania załadunku pre rdf-u. Zgłoszenie zapotrzebowania na dostarczenie naczepy do zakładu Zamawiającego odbywać się będzie z jednodniowym wyprzedzeniem. Zgłoszenie będzie dokonywane przez Zamawiającego mailowo. Podstawienie naczepy odbywać się będzie od godziny 17:00 do godziny 18:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Odbiór załadowanej naczepy nastąpi kolejnego dnia od godziny 07:00 do godziny 09:00. Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca.2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Część zamówienia: LOT-0002 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -luzy (część 2) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie luźnej. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 4 900 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 3000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym przesłanym mailem do godziny 14:00 w piątek poprzedzający tydzień odbiorów do przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą kart przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia naczepy tira typu ruchoma podłoga o pojemności od 90 do 100 m3 na zgłoszenie Zamawiającego (maksymalnie 60 razy w trakcie obowiązywania Umowy) w celu dokonania załadunku pre rdf-u. Zgłoszenie zapotrzebowania na dostarczenie naczepy do zakładu Zamawiającego odbywać się będzie z jednodniowym wyprzedzeniem. Zgłoszenie będzie dokonywane przez Zamawiającego mailowo. Podstawienie naczepy odbywać się będzie od godziny 17:00 do godziny 18:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Odbiór załadowanej naczepy nastąpi kolejnego dnia od godziny 07:00 do godziny 09:00. Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca.2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Część zamówienia: LOT-0003 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -luzy (część 3) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie luźnej. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 4 900 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 3000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym przesłanym mailem do godziny 14:00 w piątek poprzedzający tydzień odbiorów do przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą kart przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia naczepy tira typu ruchoma podłoga o pojemności od 90 do 100 m3 na zgłoszenie Zamawiającego (maksymalnie 60 razy w trakcie obowiązywania Umowy) w celu dokonania załadunku pre rdf-u. Zgłoszenie zapotrzebowania na dostarczenie naczepy do zakładu Zamawiającego odbywać się będzie z jednodniowym wyprzedzeniem. Zgłoszenie będzie dokonywane przez Zamawiającego mailowo. Podstawienie naczepy odbywać się będzie od godziny 17:00 do godziny 18:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Odbiór załadowanej naczepy nastąpi kolejnego dnia od godziny 07:00 do godziny 09:00. Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca.2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Część zamówienia: LOT-0004 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -luzy (część 4) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie luźnej. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 4 900 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 3000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym przesłanym mailem do godziny 14:00 w piątek poprzedzający tydzień odbiorów do przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą kart przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia naczepy tira typu ruchoma podłoga o pojemności od 90 do 100 m3 na zgłoszenie Zamawiającego (maksymalnie 60 razy w trakcie obowiązywania Umowy) w celu dokonania załadunku pre rdf-u. Zgłoszenie zapotrzebowania na dostarczenie naczepy do zakładu Zamawiającego odbywać się będzie z jednodniowym wyprzedzeniem. Zgłoszenie będzie dokonywane przez Zamawiającego mailowo. Podstawienie naczepy odbywać się będzie od godziny 17:00 do godziny 18:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Odbiór załadowanej naczepy nastąpi kolejnego dnia od godziny 07:00 do godziny 09:00. Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca 2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Część zamówienia: LOT-0005 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -kostka (część 5) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 100x100x75 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 350-550 kg. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 800 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 400 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym, przesłanym mailem do przedstawiciela Wykonawcy do godziny 14:00 do piątku poprzedzającego tydzień odbiorów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą karty przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca 2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Część zamówienia: LOT-0006 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -kostka (część 6) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 100x100x75 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 350-550 kg. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 1 200 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 600 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym, przesłanym mailem do przedstawiciela Wykonawcy do godziny 14:00 do piątku poprzedzającego tydzień odbiorów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą karty przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca 2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Część zamówienia: LOT-0007 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -kostka (część 7) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 100x100x75 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 350-550 kg. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 1 200 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 600 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym, przesłanym mailem do przedstawiciela Wykonawcy do godziny 14:00 do piątku poprzedzającego tydzień odbiorów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą karty przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca 2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Część zamówienia: LOT-0008 Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 -kostka (część 8) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11. Odpad przygotowany do odbioru będzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 100x100x75 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 350-550 kg. Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, wyniesie maksymalnie do 1 200 Mg, a minimalna ilość odebranych odpadów wyniesie 600 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej frakcji nadsitowej > 80 mm, (separator magnetyczny oraz optopneumatyczny) z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej przez Zamawiającego w harmonogramie tygodniowym, przesłanym mailem do przedstawiciela Wykonawcy do godziny 14:00 do piątku poprzedzającego tydzień odbiorów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości odpadów do odbioru w danym dniu określonym w harmonogramie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Odpad magazynowany na placu, bez zadaszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga podstawienia pod załadunek naczepy typu ruchoma podłoga o pojemności 90-100m3.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów każdorazowo będzie potwierdzane w systemie BDO za pomocą karty przekazania odpadów i kwitu wagowego. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.Wykonawca po przetworzeniu odpadów przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informacje na temat: nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz na temat nazwy i adresu instalacji, w której odpady zostały poddane ostatecznemu procesowi ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem tego procesu. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 lipca 2026 roku za I półrocze oraz do 10 stycznia 2027 roku za II półrocze 2026 roku. Zamawiający nie posiada aktualnych badań laboratoryjnych w/w odpadu. W załączeniu zdjęcia poglądowe.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90512000, 90513000, 90514000, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska