Przetarg 11450814 - Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku dydaktyki...

   
Analizuj Zamówienie 11450814
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-22
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku dydaktyki zawodowej ZSŁ w Gliwicach oraz budowa windy dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia - zaprojektuj i wybuduj. W ramach
projektu 10.14., poprzez wykonanie prac remontowych istniejących pomieszczeń budynku placówki.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych oraz zgód/uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych (jeśli będą wymagane),b) wykonanie w oparciu o sporządzoną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową robót budowlanych,c) pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zadanie dofinansowane jest z Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)UWAGA NR 1:W Programie Funkcjonalno-Projektowym (załącznik nr 8 do SWZ) - plik pfu_ZSL.pdf - znajduje się zapis Projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne zgodnie z wykonanym projektem przez: biuro projektowe EL39 Tomasz Mania w sierpniu 2022r. Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły..Zamawiający informuje, że w załączniku nr 8 do SWZ znajduje się folder o nazwie Instalacje elektryczne i teletechniczne, który zawiera projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne (projekt techniczny).W związku z powyższym, zapis Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły. jest nieaktualny.UWAGA NR 2:Projekt techniczny - o którym mowa w powyższej uwadze - obejmuje szerszy zakres, niż zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania.Udostępniony projekt techniczny należy zrealizować wyłącznie w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi,Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.

ZA.271.58.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00395945/01 z dnia: 2025-08-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku dydaktyki zawodowej ZSŁ w Gliwicach oraz budowa windy dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia - zaprojektuj i wybuduj. W ramach projektu 10.14., poprzez wykonanie prac remontowych istniejących pomieszczeń budynku placówki.

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych oraz zgód/uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych (jeśli będą wymagane),
b) wykonanie w oparciu o sporządzoną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową robót budowlanych,
c) pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.


Zadanie dofinansowane jest z Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)

UWAGA NR 1:
W Programie Funkcjonalno-Projektowym (załącznik nr 8 do SWZ) - plik "pfu_ZSL.pdf" - znajduje się zapis "Projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne zgodnie z wykonanym projektem przez: biuro projektowe EL39 Tomasz Mania w sierpniu 2022r. Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły.".
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 8 do SWZ znajduje się folder o nazwie "Instalacje elektryczne i teletechniczne", który zawiera projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne (projekt techniczny).
W związku z powyższym, zapis "Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły." jest nieaktualny.

UWAGA NR 2:
Projekt techniczny - o którym mowa w powyższej uwadze - obejmuje szerszy zakres, niż zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania.
Udostępniony projekt techniczny należy zrealizować wyłącznie w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku dydaktyki zawodowej ZSŁ w Gliwicach oraz budowa windy dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia - zaprojektuj i wybuduj. W ramach projektu 10.14., poprzez wykonanie prac remontowych istniejących pomieszczeń budynku placówki.

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych oraz zgód/uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych (jeśli będą wymagane),
b) wykonanie w oparciu o sporządzoną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową robót budowlanych,
c) pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.


Zadanie dofinansowane jest z Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)

UWAGA NR 1:
W Programie Funkcjonalno-Projektowym (załącznik nr 8 do SWZ) - plik "pfu_ZSL.pdf" - znajduje się zapis "Projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne zgodnie z wykonanym projektem przez: biuro projektowe EL39 Tomasz Mania w sierpniu 2022r. Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły.".
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 8 do SWZ znajduje się folder o nazwie "Instalacje elektryczne i teletechniczne", który zawiera projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne (projekt techniczny).
W związku z powyższym, zapis "Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły." jest nieaktualny.

UWAGA NR 2:
Projekt techniczny - o którym mowa w powyższej uwadze - obejmuje szerszy zakres, niż zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania.
Udostępniony projekt techniczny należy zrealizować wyłącznie w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.

UWAGA NR 3
Zamawiający wyznacza termin fakultatywnej wizji lokalnej na dzień 04.09.2025 r. (czwartek) o godz. 10:00.
Miejsce zbiórki: wejście główne do budynku Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach przy ul. Warszawskiej 35.
Zamawiający NIE WYMAGA obecności Wykonawców na wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia nie może być niższa niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).

Warunek w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia:

a) Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie (rozumianej jako wykonywanie, a także odbudowa, rozbudowa, nadbudowa) lub przebudowie budynku, o wartości brutto wykonanej roboty nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, poprzez "budynek" należy rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.

b) Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w zakres której wchodziła budowa lub przebudowa szybu windowego wraz z montażem i uruchomieniem windy.

Zamawiający dopuszcza wykazanie ww. doświadczenia w ramach jednej umowy/jednego zadania, pod warunkiem, że umowa/zadanie obejmowała/obejmowało wszystkie elementy warunków udziału w postępowaniu określone w lit. a) i b).
2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej i posiada uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1-go projektu budowlanego, który swoim zakresem obejmował budowę lub przebudowę szybu windowego.

b) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i posiadającą co najmniej 10-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania, oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w co najmniej jednej robocie budowlanej, która obejmowała budowę lub przebudowę szybu windowego wraz z montażem i uruchomieniem windy.

c) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych (bez ograniczeń) i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.

d) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.

e) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (bez ograniczeń) i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednimi przepisami obowiązującymi na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w lit. a)-e) pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia dojdzie do zmiany osób, o których mowa powyżej w lit. a)-e) wskazanych również w wykazie osób o treści załącznika nr 10 do SWZ, nowe osoby będą musiały spełniać wyżej wymienione wymagania.

Warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.

5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia nie może być niższa niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).

Warunek w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia:

a) Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie (rozumianej jako wykonywanie, a także odbudowa, rozbudowa, nadbudowa) lub przebudowie budynku, o wartości brutto wykonanej roboty nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, poprzez "budynek" należy rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.

b) Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w zakres której wchodziła budowa lub przebudowa szybu windowego wraz z montażem i uruchomieniem windy.

Zamawiający dopuszcza wykazanie ww. doświadczenia w ramach jednej umowy/jednego zadania, pod warunkiem, że umowa/zadanie obejmowała/obejmowało wszystkie elementy warunków udziału w postępowaniu określone w lit. a) i b).
2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej i posiada uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1-go projektu budowlanego, który swoim zakresem obejmował budowę lub przebudowę szybu windowego.

b) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i posiadającą co najmniej 8-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania, oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w co najmniej jednej robocie budowlanej, która obejmowała budowę lub przebudowę szybu windowego wraz z montażem i uruchomieniem windy.

c) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych (bez ograniczeń) i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.

d) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.

e) jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (bez ograniczeń) i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednimi przepisami obowiązującymi na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w lit. a)-e) pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia dojdzie do zmiany osób, o których mowa powyżej w lit. a)-e) wskazanych również w wykazie osób o treści załącznika nr 10 do SWZ, nowe osoby będą musiały spełniać wyżej wymienione wymagania.

Warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.

5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-10 09:00
Po zmianie:
2025-09-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-10 10:00
Po zmianie:
2025-09-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-09
Po zmianie:
2025-10-11



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00402919/01 z dnia: 2025-09-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku dydaktyki zawodowej ZSŁ w Gliwicach oraz budowa windy dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia - zaprojektuj i wybuduj. W ramach projektu 10.14., poprzez wykonanie prac remontowych istniejących pomieszczeń budynku placówki.

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych oraz zgód/uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych (jeśli będą wymagane),
b) wykonanie w oparciu o sporządzoną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową robót budowlanych,
c) pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.


Zadanie dofinansowane jest z Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)

UWAGA NR 1:
W Programie Funkcjonalno-Projektowym (załącznik nr 8 do SWZ) - plik "pfu_ZSL.pdf" - znajduje się zapis "Projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne zgodnie z wykonanym projektem przez: biuro projektowe EL39 Tomasz Mania w sierpniu 2022r. Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły.".
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 8 do SWZ znajduje się folder o nazwie "Instalacje elektryczne i teletechniczne", który zawiera projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne (projekt techniczny).
W związku z powyższym, zapis "Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły." jest nieaktualny.

UWAGA NR 2:
Projekt techniczny - o którym mowa w powyższej uwadze - obejmuje szerszy zakres, niż zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania.
Udostępniony projekt techniczny należy zrealizować wyłącznie w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.

UWAGA NR 3
Zamawiający wyznacza termin fakultatywnej wizji lokalnej na dzień 04.09.2025 r. (czwartek) o godz. 10:00.
Miejsce zbiórki: wejście główne do budynku Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach przy ul. Warszawskiej 35.
Zamawiający NIE WYMAGA obecności Wykonawców na wizji lokalnej.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku dydaktyki zawodowej ZSŁ w Gliwicach oraz budowa windy dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia - zaprojektuj i wybuduj. W ramach projektu 10.14., poprzez wykonanie prac remontowych istniejących pomieszczeń budynku placówki.

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych oraz zgód/uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych (jeśli będą wymagane),
b) wykonanie w oparciu o sporządzoną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową robót budowlanych,
c) pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.


Zadanie dofinansowane jest z Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)

UWAGA NR 1:
W Programie Funkcjonalno-Projektowym (załącznik nr 8 do SWZ) - plik "pfu_ZSL.pdf" - znajduje się zapis "Projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne zgodnie z wykonanym projektem przez: biuro projektowe EL39 Tomasz Mania w sierpniu 2022r. Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły.".
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 8 do SWZ znajduje się folder o nazwie "Instalacje elektryczne i teletechniczne", który zawiera projektowane instalacje elektryczne i teletechniczne (projekt techniczny).
W związku z powyższym, zapis "Do wglądu na etapie oferowania w budynku szkoły." jest nieaktualny.

UWAGA NR 2:
Projekt techniczny - o którym mowa w powyższej uwadze - obejmuje szerszy zakres, niż zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania.
Udostępniony projekt techniczny należy zrealizować wyłącznie w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.

UWAGA NR 3
Zamawiający wyznacza termin fakultatywnej wizji lokalnej na dzień 04.09.2025 r. (czwartek) o godz. 09:30.
Miejsce zbiórki: wejście główne do budynku Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach przy ul. Warszawskiej 35.
Zamawiający NIE WYMAGA obecności Wykonawców na wizji lokalnej.



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00413923/01 z dnia: 2025-09-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-12 09:00
Po zmianie:
2025-09-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-12 10:00
Po zmianie:
2025-09-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-11
Po zmianie:
2025-10-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00420834/01 z dnia: 2025-09-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-16 09:00
Po zmianie:
2025-09-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-16 10:00
Po zmianie:
2025-09-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-15
Po zmianie:
2025-10-18



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00428491/01 z dnia: 2025-09-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-19 09:00
Po zmianie:
2025-09-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-19 10:00
Po zmianie:
2025-09-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-18
Po zmianie:
2025-10-23



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00435503/01 z dnia: 2025-09-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-24 09:00
Po zmianie:
2025-09-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-24 10:00
Po zmianie:
2025-09-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-23
Po zmianie:
2025-10-29



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00442704/01 z dnia: 2025-09-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-30 09:00
Po zmianie:
2025-10-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-30 10:00
Po zmianie:
2025-10-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-29
Po zmianie:
2025-11-01



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00450512/01 z dnia: 2025-10-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-03 09:00
Po zmianie:
2025-10-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-03 10:00
Po zmianie:
2025-10-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-01
Po zmianie:
2025-11-06



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00459760/01 z dnia: 2025-10-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-08 09:00
Po zmianie:
2025-10-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-08 10:00
Po zmianie:
2025-10-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-06
Po zmianie:
2025-11-13



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00472764/01 z dnia: 2025-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-15 09:00
Po zmianie:
2025-10-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-15 10:00
Po zmianie:
2025-10-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-13
Po zmianie:
2025-11-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00480019/01 z dnia: 2025-10-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 09:00
Po zmianie:
2025-10-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:00
Po zmianie:
2025-10-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-15
Po zmianie:
2025-11-20
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 42416100, 45000000, 45214200, 45300000, 45311200, 45313100, 45400000, 45453000, 71223000, 71321200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany