Zlecenie 12157767 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do...

   
Zamówienie 12157767
źródło Internet
data publikacji 2025-11-24
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do radiofrekwencji mikroigłowej zgodnie ze specyfikacją opisaną poniżej, w ramach r
ealizacji projektu nr KPOD.01.03-IW.01-2878/24-00, „Projekt zakłada rozszerzenie działalności naszej firmy o zupełnie nowe usługi i zabiegi: z zakresu manualnego odmładzania twarzy, odchudzania i modelowania sylwetki, walki z bliznami i rozstępami, a także innowacyjne doświadczenia wellness dla redukcji stresu. Projekt realizowany w Regionie 3 Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. małopolskie.”

Urządzenie do radiofrekwencji mikroigłowej – 1 szt
- Napięcie wejściowe: AC 110 – 230 V
- Moc urządzenia: maks. 500 W
- Głębokość iniekcji w zakresie: min. 0,2 – maks. 4,0 mm
- Moc wyjściowa: 50 W
- Częstotliwości: min 2 MHz
- Kartridże: 18, 25, 49, 81
- Rodzaje igieł: izolowane i nieizolowane
- Grubość igieł: 0,2 mm
- Urządzenie mobilne
- Waga: maks. 35 kg
- Tryb: Mono & Bi-polarny
- Głowice: Mikroigłowa, Nanoigłowa, Elektroda bierna
- Tryb: Auto & Manual
- Mechanizm wysuwu igieł: slow motion (realizowany za pomocą silnika krokowego)
- System podciśnieniowego zasysania z możliwością jego wyłączenia

Pozostałe wymagania dotyczące powyższego urządzenia:
- Urządzenie musi być fabrycznie nowe.
- Cena urządzenia powinna zawierać koszt dostawy, montażu, uruchomienia i szkolenia z obsługi.
- Cena zaoferowana przez Oferenta obejmuje wszelkie wydatki związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie daniny o charakterze publicznoprawnym (w tym w szczególności podatki pośrednie, bezpośrednie, związane z obowiązkowymi ubezpieczeniami) oraz inne koszty, jakie Wykonawca poniesie w celu prawidłowej realizacji zamówienia zgodnej z wymaganiami niniejszego zapytania i prawa.
- Instrukcja obsługi w j. polskim.
- Okres gwarancji na urządzenie nie może być krótszy niż 24 miesiące.
- Zakres, warunki utrzymania i przesłanki utraty gwarancji - wg karty gwarancyjnej producenta.
- Reakcja na zgłoszenie awarii do 24 h.
- Dostawca zapewni serwis „door to door”, a w przypadku braku możliwości naprawy urządzenia na miejscu, dostawca zapewni urządzenie zastępcze tej samej klasy do czasu usunięcia awarii.
- Dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych do 5 lat.
- W przypadku braku możliwości naprawy urządzenia w okresie gwarancji, Zamawiający ma prawo do wymiany urządzenia na nowe.
- Urządzenie musi posiadać certyfikat zgodności CE.

Dopuszczone są rozwiązania równoważne, jeżeli Wykonawca udowodni w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-2878/24 - Rozszerzenie działalności firmy Massage Mission o nowe usługi
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33150000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny