Przetarg 11511542 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji...

   
Analizuj Zamówienie 11511542
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-24
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 15 w Siemianowicach Śląskich. Instalacja o mocy o mocy 18,9 kWp zlokalizowana na grun
cie na działce nr 53-2394-12. Teren wokół instalacji fotowoltaicznej należy ogrodzić za pomocą paneli ogrodzeniowych z podmurówką.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Raport Techniczny – Dodatek nr 3 do SWZ. b) Projektowane postanowienia umowne- Dodatek nr 4 do SWZ
Część zamówienia: LOT-0001 Słoneczna Gmina - montaż instalacji fotowoltaicznych w infrastrukturze publicznej IV – Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Michałkowicka 15 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 15 w Siemianowicach Śląskich. Instalacja o mocy o mocy 18,9 kWp zlokalizowana na gruncie na działce nr 53-2394-12. Teren wokół instalacji fotowoltaicznej należy ogrodzić za pomocą paneli ogrodzeniowych z podmurówką.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Raport Techniczny – Dodatek nr 3 do SWZ. b) Projektowane postanowienia umowne- Dodatek nr 4 do SWZ3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).4. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancjii rękojmi:a) na panele fotowoltaiczne na okres zgodny z ofertą Wykonawcy jednak nie krótszy niż 60 miesięcy;b) na liniową moc wyjściową paneli fotowoltaicznych tj.: nie mniej niż 84% początkowej sprawności po 25 latach użytkowania gwarancja i rękojmia na okres 25 lat;c) na falownik na okres zgodny z ofertą Wykonawcy jednak nie krótszy niż 60 miesięcy;d) na pozostały zakres przedmiotu zamówienia gwarancja i rękojmia na okres 72 miesięcy;licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego.5. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.Jeżeli w Dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza roz-wiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzo-wanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materia-łu/urządzenia/produktu.6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą reali-zowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowa-nych.7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.8. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.9. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.10. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację dla Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.11. Zamawiający zastrzega, że prace będą wykonywane na czynnym użytkowanym przez pracowników, wychowawców, wychowanków, uczniów i mieszkańców budynku. Zalecane jest, aby prace powodujące duży hałas (np. wiercenie, kucie, etc.) lub kolidujące z funkcjonowaniem placówki były wykonywane od poniedziałku do piątku po godzinie 15.00 lub w dni wolne od pracy, a w przypadku braku takiej możliwości, np. ze względu na technologię wykonania lub konieczność zachowania ciągłości prac, były wykonywane po uprzednich ustaleniach z dyrektorem placówki. W czasie wykonywania prac, Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać teren w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych, składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany, na bieżąco porządkować i zabezpieczać obszar prowadzonych prac oraz informować dyrektora placówki o ewentualnych niedogodnościach.12. Pełny opis przedmiotu zamówienia opublikowany na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,210678,4c9d22774f52291e5e9c30ebcf44f4ca.html
branża Energia odnawialna (OZE)
podbranża energia solarna
kody CPV 9331200, 45311100, 45311200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: energia solarna