Przetarg 11534508 - Przedmiotem zamówienia jest Digitalizacja formularzy...

   
Analizuj Zamówienie 11534508
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest Digitalizacja formularzy medycznych poprzez wdrożenie systemu wykorzystującego narzędzia do generowania dokumentów i podpisów w wersji cyfrowej. Szczegółowy opis
oraz sposób realizacji zamówienia zawiera tabela cenowa zał. nr 2 do SWZ i opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zał. nr 3 do SWZ oraz wzór umowy zał. nr 5 do SWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Podzielnie zamówienia na części i powierzenie ich realizacji różnym wykonawcom niosłoby poważne ryzyko niespójności pomiędzy poszczególnymi komponentami, trudności w ich integracji oraz braku jednoznacznej odpowiedzialności za finalny rezultat. W szczególności – jak wynika z dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego – współpraca z wieloma podmiotami prowadzi do rozmycia odpowiedzialności, wzajemnego przerzucania winy w przypadku usterek lub awarii, a także wydłużenia procesu wdrożeniowego. Sytuacje takie skutkują przestojami w działaniu systemów, co może bezpośrednio zagrażać ciągłości realizacji zadań o kluczowym znaczeniu dla działalności medycznej Zamawiającego. Dodatkowo, złożony charakter zamówienia – obejmujący nie tylko dostawę, ale również instalację, konfigurację, testowanie, uruchomienie oraz świadczenie usług wsparcia i serwisu – wymaga koordynacji wszystkich etapów przez jeden podmiot. Tylko w takim modelu możliwe jest zapewnienie pełnej kompatybilności sprzętowo-programowej oraz spełnienie rygorystycznych wymogów czasowych dotyczących reakcji serwisowej i napraw gwarancyjnych, które mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia ciągłości operacyjnej instytucji. W rezultacie, niedokonanie podziału zamówienia na części jest nie tylko uzasadnione technicznie, ale także niezbędne z perspektywy zapewnienia skutecznej, bezpiecznej i terminowej realizacji zamówienia oraz minimalizacji ryzyk związanych z funkcjonowaniem infrastruktury IT wspierającej działalność statutową Zamawiającego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) („RODO”) chcielibyśmypoinformować o zasadach przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy Zamawiającyprzetwarza Pana/i dane osobowe w związku z prowadzeniem postępowania o udzieleniezamówienia publicznego. 2. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Zamawiający. 3.Z Zamawiającym w zakresie spraw związanych z ochroną danych osobowych możnakontaktować się: 1) kierując pismo na adres jego siedziby lub elektronicznie za pośrednictwemkorespondencji mailowej na adres: dyr@imid.med.pl albo 2) za pośrednictwem platformyePUAP na adres: /IMiDWarszawa/SkrytkaESP. 4. Zamawiający wyznaczył InspektoraOchrony Danych („IOD”), z którym może się Pan/i kontaktować w sprawach przetwarzaniaPana/i danych osobowych. Kontakt z IOD jest możliwy za pośrednictwem pocztyelektronicznej pod adresem: iod@imid.med.pl, telefonicznie pod nr (22) 32 77 495 lubpisemnie na adres siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający przetwarza Pana/i daneosobowe w następujących celach: 1) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. g RODO w zw. zprzepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) weryfikacja informacji o niekaralności wramach podmiotowych środków dowodowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w zw. z art. 10RODO w zw. z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) archiwizacja danychosobowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. j RODO w zw. zustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4) ustalenie, dochodzenie lub obronaroszczeń w związku z prowadzoną działalnością – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO lubart. 9 ust. 2 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadań realizowanych winteresie publicznym – właściwego gospodarowania mieniem Zamawiającego, tj.przeprowadzeniem ważnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,gwarantującego prawidłowe wydatkowanie środków publicznych. Szczegółowa klauzulainformacyjna RODO zostały zawarte w SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Digitalizacja formularzy medycznych poprzez wdrożenie systemu wykorzystującego narzędzia do generowania dokumentów i podpisów w wersji cyfrowej Przedmiotem zamówienia jest digitalizacja formularzy medycznych poprzez wdrożenie systemu wykorzystującego narzędzia do generowania dokumentów i podpisów w wersji cyfrowej. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera tabela cenowa zał. nr 2 do SWZ i opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zał. nr 3 do SWZ oraz wzór umowy zał. nr 5 do SWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, usługi informatyczne, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa, archiwizacja dokumentów
kody CPV 30213200, 30231320, 30233300, 30237260, 31710000, 48000000, 72250000, 72260000, 72263000, 72265000, 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , usługi informatyczne , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa , archiwizacja dokumentów