Przetarg 12239103 - Przedmiotem zamówienia jest Budowa ogólnodostępnego i...

   
Analizuj Zamówienie 12239103
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-19
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa ogólnodostępnego i integracyjnego placu zabaw w Przytocznej w ramach modułu c - dostępna przestrzeń publiczna współfinansowana przez Plan Strategiczny dla
Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 Operacja mająca na celu zarządzanie strategią, jej monitorowanie i ewaluację oraz jej animowanie, w tym realizacja Planu Komunikacji współfinansowana jest ze środków w ramach interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (RLKS).Lokalizacja obiektu, ul. Polna 17, Przytoczna, dz. nr 529/1 obr. Przytoczna. 2. Zakres inwestycji obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw oraz urządzeń towarzyszących tj: 1) huśtawka wahadłowa potrójna – 2 kpl. zawierająca: - jedno bocianie gniazdo, - jedno siedzisko deska- jedno siedzisko kubełek z łańcuchami 2) zestaw wspinaczkowy – 1 kpl.3) zestaw zabawowy dla niepełnosprawnych – 1 kpl.4) zestaw zabawowy duży – 1 kpl.5) kosz na śmieci – 2 kpl.6) stojak rowerowy – 1 kpl.7) ławka metalowa z oparciem – 6 kpl.8) tablica regulaminowa – 1 kpl.9) nasadzenia drzew – buki – 3 szt. Charakterystyka urządzeń placu zabaw: - zastosowane urządzenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, posiadać wszelkie certyfikaty i atesty zapewniające bezpieczeństwo użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami, w tym PN-EN 1176-1, PN-EN 1176-2, PN-EN 1176-3, PN-EN 1176-4 lub normami równoważnymi, z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami.- parametry i materiały elementów placu zabaw zgodnie z opisem technicznym. Dopuszcza się różnice wymiarów ± 5%. W przypadku montażu urządzenia o większych wymiarach niż podano w projekcie, urządzenie nie może przekroczyć maksymalnej strefy bezpieczeństwa, która wynosi 5%. Przedstawione w projekcie wizualizacje urządzeń są przykładowe, dopuszcza się montaż innych urządzeń pod warunkiem spełnienia podanych specyfikacji materiałowych i funkcjonalnych w zakresie głównych elementów urządzeń, przy czym urządzenia o większych wymiarach niż podane w projekcie nie mogą przekraczać maksymalnych stref bezpieczeństwa przewidzianych w projekcie. - kolorystyka: dowolna, do zaproponowania przez oferenta; - urządzenia posadowione w gruncie w fundamencie, zgodnie z wytycznymi producenta urządzenia; - sprzęt przeznaczony do użytkowania w przestrzeni publicznej, odporny na akty wandalizmu;- na tablicy regulaminowej należy umieścić logo Gminy Przytoczna wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków zewnętrznych. Projekt tablicy należy uzgodnić z zamawiającym.3. Dokumentacja zawierająca zakres prac oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia:1) Projekt zgłoszenia robót wraz z STWIOR, dotyczący zadania, pn.: „Budowa ogólnodostępnego i integracyjnego placu zabaw w ramach modułu C – dostępna przestrzeń publiczna”, załącznik nr 9 do SWZ,2) Przedmiar robót - jako dokument pomocniczy, załącznik nr 10 do SWZ.UWAGA!! Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikającym z dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:1) umowa;2) formularz oferty;3) niniejsza SWZ;4) dokumentacja projektowa:a) projekt zgłoszenia robót b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót jako dokument pomocniczyd) tabela elementów ryczałtowych - stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ UWAGA ! - Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem zgłoszenia robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót (dokument pomocniczy). - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania.- Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. - Prace będą prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej w Przytocznej, teren robót należy ogrodzić i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, w tym dzieci i młodzieży. 4. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna (w tym w dokumentacji projektowej), to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy. Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XV ust. 4 pkt 2) SWZ.6. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

ZP.271.17.2025
branża Tereny zielone
podbranża place zabaw
kody CPV 37535200, 45112723, 77211600
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: place zabaw