Przetarg 11532576 - Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania...

   
Analizuj Zamówienie 11532576
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-03
przedmiot ogłoszenia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn.: „Zakup, dostawa i montaż placu zabaw w ramach programu „Aktywne Place Zabaw” 2025”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zaku
pu, dostawy wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń placu zabaw wraz z wykonaniem prac rozbiórkowych, robót ziemnych i towarzyszących zgodnie z opisem technicznym. Głównym założeniem placu zabaw jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni pozwalającej na rozwój poznawczy, ruchowy i społeczny wszystkich jego użytkownikówSzczegółowy zakres Zadania:W ramach zakładanej inwestycji przewidziano wykonanie robót budowlanych:1) wykonanie robót rozbiórkowych,2) wykonanie robót ziemnych,3) wykonanie prac modyfikujących teren,4) wykonanie prac zagospodarowujących teren,5) zakup materiałów i roślin służących zagospodarowaniu- elementy niewymagające zgłoszenia, lecz obowiązkowe do wykonania 2 donice betonowe wraz z dokonaniem nasadzeń6) zakup i montaż obiektów małej architektury,7) zakup i montaż wyposażenie trwale związanego z gruntem,8) zakup i montaż nawierzchni,9) zakup i montaż wyposażenia zapewniającego cień.Urządzenia zabawowe do montażu zgodnie z dokumentacją techniczną w tym:1) Huśtawka dwuosobowa mini 1szt.2) Panel edukacyjny 1 szt.3) Panel muzyczny 1 szt.4) Zjeżdżalnia słonik 1 szt.5) Zestaw zabawowy 1 szt.6) Huśtawka wagowa 1 szt.7) Bujak pszczoła 1 szt.8) Domek wielofunkcyjny 1 szt.9) żagiel przeciwsłoneczny 1 szt. 10) Stolik z ławkami 2 szt.11) Ławka z oparciem 2 szt.12) Kosz na śmieci 2 szt.13) Donice betonowe wraz z nasadzeniem 2 szt.Wymagania dodatkowe:1) wszystkie zamontowane urządzenia należy przeprowadzać zgodnie z kartą techniczną produktu i normą EN 1176-1:2017. W związku z realizacją zadania w ramach Resortowego programu „Aktywne Place Zabaw 2025” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał dokument z kontroli potwierdzającej zgodność placu zabaw i nawierzchni z Normami PN-EN 1176 i 1177 wystawiony przez niezależną, wyspecjalizowaną zewnętrzną jednostkę kontrolującą.2) przed rozpoczęciem prac należy wyznaczyć i zabezpieczyć teren montażu, zapewniającstrefę bezpieczeństwa wolną od przeszkód (np. studzienek, krawężników, ostrych przedmiotów)3) teren pod urządzeniami w strefie bezpieczeństwa powinien być płaski, a fundamenty muszą być posadowione na jednej płaszczyźnie.4) Zgodność z normą PN-EN 1176 i PN-EN 11775) Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.6) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do:a) uzgodnienia z zamawiającym rodzaju i kolorystyki urządzeń oraz nawierzchni b) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadającym co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Użyte przez Wykonawcę materiały będą posiadać wymagane prawem i obowiązującymi przepisami atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wszystkie materiały wymagają zatwierdzenia przez inwestora. Akceptacja nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń,c) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi, Polskimi Normami, Prawem budowlanym i sztuką budowlaną,d) właściwego wykonania całego zakresu z uwzględnieniem bezpieczeństwa osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeństwa oraz metod organizacyjno- technicznych stosowanych na placu budowy,e) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wytyczenie, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze) jeśli będzie to wymagana przepisami prawa,f) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót,g) zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy,h) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, sukcesywne wywożenie gruzu, odpadów,i) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem zamawiającego za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo wykonania przedmiotu umowy, który wykonuje sam oraz przy pomocy podwykonawców lub dalszych podwykonawców,j) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów,k) zgłaszania inwestorowi do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót daje podstawę zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko wykonawcy,l) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację zamawiającego i projektanta,m) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inwestora w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia,n) uczestniczenia w naradach koordynacyjnych, zwoływanych przez zamawiającego oraz realizowanie uzgodnionych podczas ich trwania ustaleń. Narady będą organizowane w zależności od potrzeb,o) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania,p) przygotowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót,q) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 733) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót (całkowite koszty związane z wywozem odpadów, utylizacją zdemontowanych urządzeń ponosi wykonawca),r) uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni, instalacji,

ZP.271.14.2025
branża Tereny zielone
podbranża place zabaw
kody CPV 37535000, 37535200, 45112210, 45112723, 45212140, 45236210
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: place zabaw