Przetarg - Przebudowa ulicy Spadek Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6037620 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-05-15
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa ulicy Spadek
Numer referencyjny: MZDiT.ZP.3411-193/2018

Zakres prac w czasie realizacji umowy będzie obejmował międ
zy innymi:
- Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 35cm - jezdnia.
- Mechaniczne wykonanie koryta na głębokości 20cm - chodnik.
- Stabilizacja mieszanina popiołowo - żużlowo - cementową w-wa gr 10cm o Rm=2,5MPa - jezdnia.
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20cm - jezdnia.
- Ława pod krawężniki betonowa z oporem.
- Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm - chodnik.
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm.
- Chodniki z płyt betonowych 35x35x5cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - płytka złota jesień D3.
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - Big Holland 25x25.
- Nawierzchnia z brukowca z kamienia narzutowego (analogia kocie łby) - opaska przy budynku.
- Nawierzchnia z brukowca z kamienia narzutowego (analogia kocie łby) - ul. Kozia.
- Remont cząstkowy chodników z kostki 35x35 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.
- Remont cząstkowy chodników z kostki bet. gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.
- Podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym - grubość warstwy
po zagęszczeniu 10cm - beton asfaltowy AC 22P o uziarnieniu 0/22.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu
6cm beton asfaltowy AC 16W o uziarnieniu 0/16.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4cm beton asfaltowy AC 11S o uziarnieniu 0/11 wg WT-2 na bazie asfaltu PMB 45/80-55.
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem.
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (beton, kostka) - kocie łby.
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych sanitarnych, deszczowej.
- Regulacja pionowa studzienek telefonicznych i zakup nowych.
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
- Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej - remont.
- Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315mm - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej - remont.
- Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr.500mm z osadnikiem bez syfonu.
- Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie o głębokości 3m.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 120 miesięcznej gwarancji
i rękojmi na przedmiot zamówienia.
3.2. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących następujące czynności: brukarskie, operatora rozciełacza oraz operatora walca.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać
w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy
ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) Imię
i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę
za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były co najmniej 1 osoby bezrobotnej na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:
- zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,
- przedłożenia zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowań osób bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umów o pracę - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym.
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.
W przypadku nie zatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a nie zatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233120
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450793 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trojanów Zadanie I: Droga gminna w miejscowości Żabianka Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku o długoś...
10486994 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Rozwój infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Sokolniki-Las Przedmiotem niniejszego zamówienia jest montaż elementów małej architektury oraz utwardzenie części terenów działek...
10483831 2024-05-13
godz. 00:00
Śląskie Wykonanie chodnika przed budynkiem
10486952 2024-05-14
godz. 09:00
Podkarpackie Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu , polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie województwa podkarpackiego - Odcinek ż1 ...
10461583 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2024 roku. WZP.2512.57.2024
10487841 2024-05-14
godz. 10:00
Świętokrzyskie 1. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji ...
10486123 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie „Przebudowa drogi powiatowej nr 1119W w miejscowości Rogolin” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – krótki opis przedmiotu zamówienia:Wykonanie przebudowy drogi powiato...
10485831 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Marklowicach Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ul. Wiśniowej.Obecnie przedmiotowy odcinek ul. Wiśniowej ma nawierzchnię asfaltowa o szer...
10473833 2024-05-17
godz. 09:00
Śląskie ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 (...) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOZIEGŁOWY (...) ROBOTY BUDOWLANE ...
10487384 2024-05-20
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 538 Radzyń Chełmiński - Łasin - Nowe Miasto Lubawskie - Uzdowo - Rozdroże- DK7/Węzeł Nidzica Południe/ w lok. 82+003-83+300 (Rybno). 3.1. P...