Przetarg 10318899 - „Przebudowa układu komunikacyjnego w sołectwie...

   
Analizuj Zamówienie 10318899
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-13
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa układu komunikacyjnego w sołectwie Parzęczew – etap II”

Część 1: Część 1 zadanie pn. Przebudowa ulic: Targowej, Pogodnej, Ogrodowej, Jasneji Parkowej w Parzęczewie.W ramach za
mówienia należy opracować projekt oraz wykonać roboty budowlane.Zamawiający posiada n/w program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU), który określa wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia projektu, a także wykonania robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z uwzględnieniem infrastruktury stanowiącej własność gestorów zewnętrznych. UWAGA 1: Szczegółowy zakres określony jest w PFU. UWAGA 2: Zamawiający nie dopuszcza wbudowania materiałów używanych oraz pochodzących z recyklingu. Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:Opracowanie projektu wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, analiz, map, opracowańpomocniczych oraz niezbędnych decyzji (np. decyzji środowiskowych, decyzji na wycinkę drzew).Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanegoProjektu technicznego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji (np. decyzji środowiskowych, decyzji na wycinkę drzew).Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tymz przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych organów zatwierdzających i decyzyjnych.Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznychminimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalno-użytkowego.Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej Zamawiają-cemu w formacie zapisu .DOC, .PDF, .DXF, .DWG. Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacjiz przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakościi niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnychi konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacjiw celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką dokumenta-cję Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia.W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2022 poz. 2509), co upoważnia Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmianw dokumentacji. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodziw zakres zamówienia.Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z powstałym i zatwierdzonym projektem technicznym, warunkamiokreślonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjachadministracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń Za-mawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką jest ryczałt;- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomieńw Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego przez Wykonawcę (jeżeli wymagane).Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złożywypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy, stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z podziałem\na dokumentację projektową i roboty budowlane.Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy techniczneji sztuki budowlanej.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawcana dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych, nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonychdo stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialnośćza dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawcama obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej36 miesięcy.Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.Wykonawca zobowiązany jest wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XV – Kryterium Nr 2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy.

Część 2: Część 2 zadanie pn. Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiegoo specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją zadań wymienionych w części 1.Inspektor Nadzoru do wykonania przyjmie obowiązki związane ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego, określone w art. 25 ustawy Prawo Budowlane, a także m.in.:1) Kontrolę zakresu i prawidłowości podczas wykonywanych prac projektowych w szczególności ich zgodności z dokumentacją przetargową (w szczególności z programem funkcjonalno-użytkowym) oraz warunkami umowy zawartej z Wykonawcą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na wymagania funkcjonalne i konstrukcyjno-materiałowe proponowane w dokumentacji; 2) Zapoznania się z dokumentacją techniczną powierzonego zadania inwestycyjnego,w tym z warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszenia oraz warunkami terenowymi;3) Udziału w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji;4) Zapoznania się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami;5) Sprawowania kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego,w tym:a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy;b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanychi stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz używanych;c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanychi przekazanie ich do użytkowania;d) sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych;e) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania;f) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót), w czasie każdorazowego pobytuna budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy;g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadaniai rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy;6) Rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego;7) Brania udziału w komisjach „technicznych” powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania;8) Sprawdzania posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu robót przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących „jakości” wyrobu przewidzianego do wbudowania, Inspektor Nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badańi przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany „wadliwego” materiałuz równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego o zaistniałym fakcie;9) Czuwania nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia.W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Zamawiającego na straty - Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Zamawiającemu oraz podejmuje odpowiednie decyzje;10) Sprawdzania kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentówi zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru;11) Brania udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych);12) Kontrola usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych wad; uczestniczenie w przejęciu przez Zamawiającego od Wykonawcy usuniętych wad – potwierdzonych protokołem;13) Nadzorowania i pisemne informowanie Zamawiającego o zabezpieczeniach stosowanychna terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenia dla osób przebywających na terenie, na którym realizowane będą prace budowlane;14) Pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegającychod założeń projektowych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,15) Informowania Zamawiającego o terminach zakrycia robót podlegających zakryciu orazo terminie wykonania robót zanikających;16) Pisemne informowanie Zamawiającego o problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy;17) Potwierdzania usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawydo zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót.18) Informowania Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji.19) Inspektor Nadzoru będzie nadzorował roboty (w trakcie ich realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu(za wyjątkiem okresu zimowego lub przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego.O zamówienie nie mogą ubiegać się osoby, które:- pełnią lub pełniły funkcję Kierownika Budowy / Robót na innej budowie Wykonawcy, który realizować będzie roboty budowalne w części nr 1 niniejszego zamówienia (w okresie ostatnich 12 miesięcy od daty składania ofert) albo - są zatrudnione u Wykonawcy, który realizować będzie roboty budowalne w części nr 1 niniejszego zamówienia.UWAGA: Jeżeli na etapie prowadzenia postępowania zaistnieje jedna z powyższych przesłanek Wykonawca poinformuje, o tym fakcie Zamawiającego składając stosowne oświadczenie. W takim przypadku oferta zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia i zostanie odrzuconana podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

R-g.271.1.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00262677/01 z dnia: 2024-03-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-29 11:00
Po zmianie:
2024-04-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-29 12:00
Po zmianie:
2024-04-04 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-27
Po zmianie:
2024-05-03
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego, projekt drogowy, nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 45000000, 45100000, 45233120, 45233290, 71247000, 71320000, 71520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego , projekt drogowy , nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10486291 2024-05-13
godz. 10:00
Podkarpackie SA.270.42.2024 „Remont ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej Arłamów w leśnictwie Arłamów Nadleśnictwo Bircza.” PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10491017 2024-05-14
godz. 08:00
Mazowieckie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej stacji gazowej ś/c, redukcyjno - pomiarowej o przepustowości Q=630 m3/h w msc. Inowrocław ul. Jesionowa. -stacja gazowa ś/c redukcyjno - ...
10490186 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sokołów Podlaski obejmującego prace budowlane pn.:1.1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrzn...
10486151 2024-05-14
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej w leśnictwie Kurowo, oddziały: 512, 531, 532. Zakres prac obejmuje:Przebudowa drogi leśnej - wykonanie pos...
10485938 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Odbudowa nawierzchni oraz wymiana, wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu i gruzu po przeprowadzonych robotachbudowlanych w zakresie sieci gazowej. Przedmiotem Zamówienia jest robota budowlan...
10486990 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 3921E Przedbórz-Skotniki- Jaksonek-Radonia-Błogie Szl...
10400005 2024-05-14
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Rozbudowa ulic Prostokątnej i Okrężnej w Gdyni”.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1) wykonanie rob...
10486123 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie „Przebudowa drogi powiatowej nr 1119W w miejscowości Rogolin” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – krótki opis przedmiotu zamówienia:Wykonanie przebudowy drogi powiato...
10451306 2024-05-15
godz. 10:00
Małopolskie 1) Przedmiotem inwestycji jest: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębno” Zadanie dofinansowane środkami Rządowy Fundusz Polski Ład – dofinansowanie na infrastr...
10464115 2024-05-21
godz. 10:00
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia objętego Zapytaniem jest zaprojektowanie i wybudowanie sieci gazowej wysokiego ciśnienia wraz ze stacją regulacyjną gazu w gminie Górzyca, dla zadania: „Bud...