Przetarg 7901372 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej w...

   
Analizuj Zamówienie 7901372 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-29
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej w Mońkach
Numer referencyjny: GI.271.24.2020

1. Przedmiotem zamówienia jes
t zaprojektowanie i przebudowanie targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej w Mońkach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę ww. inwestycji obejmującej m,in:
a) rozbiórkę istniejącego budynku handlowo-gospodarczego:
b) rozbiórkę posadzki targowiska z płyt betonowych drogowych,
c) rozbiórkę części ogrodzenia,
d) wycinkę drzew i krzewów
e) budowę budynku handlowo-administracyjno-socjalnego,
f) budowę 40 stoisk handlowych, w postaci zadaszonej wiaty
g) wykonanie nowej infrastruktury technicznej,
h) wykonanie utwardzenia terenu targowicy wraz 5 miejscami parkingowymi w tym z 1 miejscem dla osób niepełnosprawnych,
i) wykonanie odcinków ogrodzenia terenu targowicy w miejscach demontowanego ogrodzenia
j) montaż DFA (drobnych forma architektonicznych
k) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, zagospodarowanie terenów zielonych

3) Określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) projekt budowalny – 5 egz.,
b) projekty wykonawcze branżowe – po 5 egz.,
c) przedmiary robót – po 2 egz.,
d) kosztorysy inwestorskie – po 2 egz.,
e) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – po 3 egz.,
f) informacja BIOZ – 4 egz.,
g) badania geotechniczne podłoża gruntowego – 3 egz.,
h) wersję elektroniczną opracowania w formacie pdf* a przedmiary i kosztorysy w formacie exel, pdf, ath na płycie CD lub DVD – 1 szt.
4) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki), warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami.
5) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy będący załącznikiem do siwz.
4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie wszystkich prac dotyczących robot budowlanych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawcę oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy – załącznik nr 4 do siwz.
5. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami.
6. W przypadku gdy w programie funkcjonalno - użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w programie funkcjonalno - użytkowym.
7. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540410446-N-2021 z dnia: 2021-01-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8
W ogłoszeniu jest:
30.11.2021
W ogłoszeniu powinno być:
31.05.2022


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5
W ogłoszeniu jest:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Przedłużenie terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, nastąpić może wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wystąpienie okoliczności, za które wykonawca nie jest odpowiedzialny,
2) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
3) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych (zdarzenia których nie można było przewidzieć, nie dające się uniknąć i pozostające poza kontrolą stron np. trzęsienie ziemi, powódź, huragan, wojna itp.). Za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków wykonawcy na realizację przedmiotu umowy jak również nie wywiązywanie się z umów przez kontrahentów wykonawcy. Strona powołująca się na działania „siły wyższej” musi udowodnić jej wystąpienie,
4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy,
5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
3. Zmiany w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy nastąpić mogą wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane
w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 5 Prawa budowlanego,
3) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
4) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub wynikająca z niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku lub w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych albo usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej lub uzyskania założonego efektu użytkowego,
5) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych (zdarzenia których nie można było przewidzieć, nie dające się uniknąć i pozostające poza kontrolą stron np. trzęsienie ziemi, powódź, huragan, wojna itp.). Za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków wykonawcy na realizację przedmiotu umowy jak również nie wywiązywanie się z umów przez kontrahentów wykonawcy. Strona powołująca się na działania „siły wyższej” musi udowodnić jej wystąpienie,
6) z uwagi na interes społeczny, poprawę bezpieczeństwa, przyczyny technologiczne lub techniczne o obiektywnym charakterze,
7) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu robót nastąpią przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
5. Zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót będą dokonane pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego.
6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2-5 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Przedłużenie terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, nastąpić może wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wystąpienie okoliczności, za które wykonawca nie jest odpowiedzialny,
2) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
3) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych (zdarzenia których nie można było przewidzieć, nie dające się uniknąć i pozostające poza kontrolą stron np. trzęsienie ziemi, powódź, huragan, wojna itp.). Za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków wykonawcy na realizację przedmiotu umowy jak również nie wywiązywanie się z umów przez kontrahentów wykonawcy. Strona powołująca się na działania „siły wyższej” musi udowodnić jej wystąpienie,
4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy,
5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
3. Zmiany w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy nastąpić mogą wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane
w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 5 Prawa budowlanego,
3) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
4) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub wynikająca z niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku lub w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych albo usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej lub uzyskania założonego efektu użytkowego,
5) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych (zdarzenia których nie można było przewidzieć, nie dające się uniknąć i pozostające poza kontrolą stron np. trzęsienie ziemi, powódź, huragan, wojna itp.). Za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków wykonawcy na realizację przedmiotu umowy jak również nie wywiązywanie się z umów przez kontrahentów wykonawcy. Strona powołująca się na działania „siły wyższej” musi udowodnić jej wystąpienie,
6) z uwagi na interes społeczny, poprawę bezpieczeństwa, przyczyny technologiczne lub techniczne o obiektywnym charakterze,
7) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu robót nastąpią przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
5. Zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót będą dokonane pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego.
6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2-5 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku zmian stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2017 r. poz. 847) oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; w przypadku takim Strony umowy zobowiązane są do podjęcia następujących działań:
a) Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających przedmiotowe zmiany, może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbędnymi do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, a w szczególności:
- szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę,
- przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń – takimi jak np. umowy o pracę (do wglądu) lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń (do wglądu).
b) w terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w lit. a, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów,
c) Zamawiający w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego wniosku zajmie wobec niego pisemne stanowisko; za dzień przekazania stanowiska, uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy,
d) Zamawiający najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających przedmiotowe zmiany, może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy; wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie się na podstawę prawną zmian przepisów,
e) przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w lit. d, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany
w zakresie przywołanych wyżej przepisów, mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia; rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający w wezwaniu; zapisy lit. b i c stosuje się odpowiednio
z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w każdym przypadku do zajęcia pisemnego stanowiska w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku od Zamawiającego,
f)jeżeli w trakcie trwania procedury opisanej w lit. a – e zostanie wykazane, że zmiany przywołanych wyżej przepisów, uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia, Strony umowy zawrą stosowny aneks do umowy, z zachowaniem zasady zmiany wysokości wynagrodzenia w kwocie odpowiadającej zmianie kosztów wykonania umowy wywołanych przyczynami zmian przywołanych wyżej przepisów.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
01.02.2021
W ogłoszeniu powinno być:
15.02.2021
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Projektowanie
podbranża obiekty handlowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt budowlany, projekt drogowy
kody CPV 45213140
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty handlowe , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , projekt budowlany , projekt drogowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10487851 2024-05-13
godz. 08:00
Podkarpackie Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r Część 1: LEŚNICTWO WYBRZEŻE- droga 220/311 - Odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) (400mb), Ulepsz...
10456708 2024-05-15
godz. 09:00
Podlaskie Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” związane z inwestycją o nazwie: „Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańs...
10451306 2024-05-15
godz. 10:00
Małopolskie 1) Przedmiotem inwestycji jest: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębno” Zadanie dofinansowane środkami Rządowy Fundusz Polski Ład – dofinansowanie na infrastr...
10487881 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie 1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej”, zgodnie z dokumentacją, tj. projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją technic...
10490577 2024-05-17
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 656014S w miejscowości Kołaczkowice Duże”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wyk...
10433172 2024-05-17
godz. 09:30
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą:Przebudowa torowiska tramwajowego wraz z konstrukcją i nawierzchnią drogową na skrzyżowaniu ulicy Płk. Stanisława Dąbka z al....
10486932 2024-05-27
godz. 15:00
Pomorskie Zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie prac remontowych i konserwatorskich zabytkowego kościoła w miejscowości Dobieszewo, gmina Dębnica Kaszubska-etap I ora...
10432340 2024-06-12
godz. 14:00
Łódzkie Wykonanie szczegółowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja obiektu Hotel Wodnik k. Bełchatowa w zakresie segmentów A,B,C,D,E,F wraz z cz...
10309915 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...
9488581 2024-06-30
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym