Przetarg 8634796 - Przebudowa pomieszczeń II piętra Pawilonu nr V Szpitala...

   
Analizuj Zamówienie 8634796 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-12-31
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń II piętra Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby poszerzenia działalności Oddzi
ału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w związku z COVID-19

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń II piętra Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej zgodnie z opisem projektu wykonawczego, przedmiarami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 6-10 do SWZ).Zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia:1. oznaczeń ewakuacyjnych w alfabecie Braille’a,2. tabliczek dla pomieszczeń w alfabecie Braille’a:- 31 pomieszczeń,- 2 oznaczenia – KOMUNIKACJA, - 1 oznaczenie – KLATKA SCHODOWARazem 34 szt. oznaczeń, wzór graficzny i treść do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji.3. planu tyflograficznego Oddziału i piktogramów (wskazówek w języku obrazkowym, symbolicznym).

ZP-RB-36/2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00023749/01 z dnia: 2022-01-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-19 10:00
Po zmianie:
2022-01-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-19 10:30
Po zmianie:
2022-01-28 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-02-17
Po zmianie:
2022-02-26


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00034098/01 z dnia: 2022-01-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Dopuszcza się zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) jeśli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji robót, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 7 ust. 8 o okres potrzebny do zrealizowania ww. robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem, że ww. roboty zamienne zostaną wykonane w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1;
b) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu – dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy;
2. Dopuszcza się zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym:
a) zmiany osoby występującej po stronie Zamawiającego – Inspektora Nadzoru, o którym mowa w § 9 ust. 1,
b) zmiany osób występujących po stronie Wykonawcy, o których mowa w § 9 ust. 2, przy uwzględnieniu warunków określonych w SWZ odnośnie kwalifikacji zawodowych i uprawnień dla tych osób,
c) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
d) Wykonawcy – w przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
e) Wykonawcy – w przypadku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców,
f) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu robót, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom;
g) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Dopuszcza się zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) jeśli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji robót, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 7 ust. 8 o okres potrzebny do zrealizowania ww. robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem, że ww. roboty zamienne zostaną wykonane w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1;
b) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu – dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy;
c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, z uwagi na przyczyny technologiczne wynikające ze sztuki budowlanej, obowiązującego prawa i aktów wykonawczych - roboty zaniechane (wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wówczas pomniejszone o zakres, który nie zostanie wykonany, według kwoty podanej w uproszczonym kosztorysie, dostarczonym Zamawiającemu przed zawarciem niniejszej umowy).
2. Dopuszcza się zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym:
a) zmiany osoby występującej po stronie Zamawiającego – Inspektora Nadzoru, o którym mowa w § 9 ust. 1,
b) zmiany osób występujących po stronie Wykonawcy, o których mowa w § 9 ust. 2, przy uwzględnieniu warunków określonych w SWZ odnośnie kwalifikacji zawodowych i uprawnień dla tych osób,
c) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
d) Wykonawcy – w przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
e) Wykonawcy – w przypadku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców,
f) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu robót, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom;
g) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-28 10:00
Po zmianie:
2022-02-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-28 10:30
Po zmianie:
2022-02-01 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-02-26
Po zmianie:
2022-03-02
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.5. Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji Przed zmianą:

Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców Przed zmianą:

Po zmianie:
Zgodnie z SWZ.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398997 2024-04-23
godz. 10:00
Śląskie Przebudowa pomieszczenia nr A24 w Budynku Głównym Politechniki Częstochowskiej przy ul. Dąbrowskiego 69Szczegółowy zakres zadania:Przebudowa pomieszczenia nr A24 w Budynku Głównym Po...
10396503 2024-04-25
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Rozwój infrastruktury społecznej poprzez przebudowę i rozbudowę budynku ośrodka zdrowia w Kęsowie w celu prowadzenia usług społecznych - etap I. Przedmiotem zamówienia jest przebud...
10422718 2024-04-26
godz. 09:45
Mazowieckie Modernizacja budynku KP PSP Piasecznie w zakresie instalacji kanalizacyjnej, ciepłej i zimnej wody, wewnętrznej sieci hydrantowej, przyłącza wodociągowego „Modernizacja budynku Komen...
10378977 2024-04-26
godz. 11:00
Dolnośląskie KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ko...
10441552 2024-04-30
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Łukcie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Urzędu Gminy w Łukcie. Budynek urzędu jes...
10442047 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły podstawowej (po dawnym gimnazjum) i zagospodarowanie terenu wokół obiektów oświatowych w Gminie Stary Zamość. 2. Zakre...
10485440 2024-05-04
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Dostosowanie pomieszczeń Policyjnej Izby Dziecka w Szczecinie dla potrzeb osób niepełnosprawnych przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w Policyjnej Izbie Dziecka przy ul. Kaszubski...
10483416 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Modernizacja, rozbudowa i wyposażenie ośrodka rehabilitacji ssaków i ptaków przy Stacji Badawczej PZŁ w Czempiniu
10484012 2024-05-10
godz. 00:00
Śląskie Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Jaworzynce Zapasieki planuje się kompleksową przebudowę dachu na budynku szkoły, podniesienie konstrukcji i zagospodarowanie części strych...
10487685 2024-05-13
godz. 14:00
Mazowieckie ESP Porąbka-Żar - Modernizacja pomieszczenia biurowego -quot;mistrzówki-quot;.