Przetarg 11379150 - Przebudowa placu zabaw przy żłobku miejskim w Ropczycach ...

   
Analizuj Zamówienie 11379150 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-14
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa placu zabaw przy żłobku miejskim w Ropczycach

1. W ramach zamówienia należy wykonać remont placu zabaw przy Żłobku M
iejskim w Ropczycach. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Ropczycach, przy ul. Armii Krajowej 7, 39-100 Ropczyce, położonego na działce nr ewid. 2351/9 w Ropczycach, w tym;- demontaż istniejących elementów małej architektury, - remont nawierzchni poliuretanowej w miejscu istniejącego placu zabaw, - montaż nowych elementów małej architektury na nawierzchni poliuretanowej oraz trawniku.1.2. Ze względów bezpieczeństwa w trakcie realizacji zadania należy teren na którym prowadzone będą roboty i składowane materiały wyłączyć z użytkowania poprzez wygrodzenie i oznakowanie ostrzegające o prowadzonych robotach budowlanych.1.3. Na terenie żłobka znajdują się czynne parkingi. Dlatego prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie uniemożliwiały ani nie utrudniały korzystania z tych parkingów także w trakcie trwania prac.1.4. Roboty, zwłaszcza dostawę materiałów masowych (kruszywa, beton) należy zorganizować w sposób bezpieczny dla istniejącej nawierzchni z kostki brukowej. 2. Zakres robót wymieniony w pkt 1.1. należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ, przedmiar robót stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załączniki Nr 4 do SWZ. 3. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. 4. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:1/ wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych, wraz z opłatami jeżeli są wymagane,2/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu miejsca prowadzenia robót przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,3/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów bezpośrednio przylegających do działki i w jej obrębie,4/ odbudowy demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,5/ prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego, 6/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz do przygotowania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu umowy,5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 3 do SWZ. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. Dodatkowo na urządzenia placu zabaw należy przedłożyć karty techniczne i aktualne certyfikaty wydane przez jednostkę akredytowaną PCA i zgodne z normą EN 1176.7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (np. parametry wytrzymałości mechanicznej, ognioodporności, współczynniki izolacyjności termicznej, akustycznej, normy natężenia światła, hałasu, itp. )Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę i właściwości produktu, a nie konkretnego producenta.9. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Zadanie jest dofinansowane w ramach Resortowego programu „Aktywne Place Zabaw” 2025 na realizację zadania z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ze środków Funduszu Pracy na podstawie umowy nr 27/APZ z dnia 28.05.2025 r.

PPZP.271.20.2025
branża Tereny zielone
podbranża place zabaw, mała architektura
kody CPV 43325000, 45000000, 45212221
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się