Przetarg - Przebudowa nawierzchni ulic Starego Miasta - ratownicze...

   
Analizuj Zamówienie 2619358 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2013-02-19
2013-02-23
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa nawierzchni ulic Starego Miasta - ratownicze badania archeologiczne
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na w
ykonaniu ratowniczych badań archeologicznych podczas prowadzenia prac budowlanych realizowanych w ramach zadania Przebudowa nawierzchni ulic Starego Miasta w Gliwicach na następujących ulicach:
2013 - ulice: Przy Raciborskiej Bramie, Plac Wszystkich Świętych, Kaczyniec, Średnia, Kaczyniec/Pod Murami, Białej Bramy, Tkacka, Górnych Wałów, Matejki, Dolnych Wałów,
2014 - ulice: Matejki, Krupnicza, Górnych Wałów,
2015 - ulice: Basztowa, Kaczyniec, Górnych Wałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ
Teren prowadzenia prac wskazano na załączniku graficznym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z powołanym przez Zamawiającego Inwestorem Zastępczym oraz nadzorem archeologicznym ze strony Wykonawcy robót budowlanych.
2. Usługi dodatkowe
a) W przypadku konieczności wykonania usług dodatkowych wykraczających poza przewidziane pozycje w Formularzu wyceny usługi, a koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia, będą one rozliczane na podstawie wyceny sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Usługi powyższe muszą być przez Wykonawcę zgłoszone i uzgodnione z Zamawiającym przed ich wykonaniem, a ich zlecenie nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Usługi dodatkowe zostaną wykonane z zachowaniem tych samych norm, standardów i parametrów, jak zamówienie podstawowe.
c) Koszt usług dodatkowych zostanie określony na podstawie wyceny sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
d) Na usługi dodatkowe strony podpiszą nową umowę.
e) Na wykonane usługi dodatkowe Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi, jak dla zamówienia podstawowego.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi:
Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres dwóch lat od dnia odbioru końcowego obiektu będącego przedmiotem usługi
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne
podbranża usługi archeologiczne
kody CPV 71351914
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi archeologiczne