Przetarg 12191902 - Przebudowa i rozbudowa ulicy 8 Marca w Kędzierzynie-Koźlu...

   
Analizuj Zamówienie 12191902
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i rozbudowa ulicy 8 Marca w Kędzierzynie-Koźlu – etap I

1. Roboty budowlane realizowane będą w oparciu o decyzję Nr 6/2024 zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
znak BA.6740.9.2.2024 z dnia 1.07.2024 r. Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego (dn. 28.08.2024r. decyzja ta stała się ostateczna).2. Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę ul. 8 Marca w Kędzierzynie Koźlu na odcinku A od km 0000 do granicy I etapu w km 0385, zaznaczonej na rysunku (załącznik nr 4 do umowy), a w szczególności:1) prace przygotowawcze, 2) wykonanie robót rozbiórkowych, 3) wykonanie robót ziemnych, 4) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją, 5) wykonanie koryta wraz z profilowaniem podłoża, 6) wykonanie warstw konstrukcyjnych, 7) przebudowę i rozbudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, 8) remont jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego,9) przebudowę systemu odwodnienia, 10) przebudowę sieci wodociągowej, 11) przebudowę urządzeń elektroenergetycznych, 12) przebudowę urządzeń teletechnicznych, 13) budowę sieci oświetlenia ulicznego i doświetlenie przejść dla pieszych14) regulację pionową urządzeń infrastruktury technicznej, 15) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,16) wykonanie zieleńców.3. Przedmiot umowy określony w ust.1 obejmuje ponadto:1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej 2 kpl. w wersji papierowej, w tym dokumentacji geodezyjnej uwzględniającej zmianę użytkowania gruntów;2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują – winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. – polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych – polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;3) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawcze, w tym mapę, o której mowa w art.2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art.12c ust.1, klauzulą urzędową, o której mowa w art.40 ust. 3g pkt 3, stanowiąca potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów , o których mowa w art.12a ust , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie Wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;4) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;5) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;6) Regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studnie teletechniczne, studnie kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuwy, skrzynki wodociągowe, gazowe, hydranty i inne;7) Przed wejściem na plac budowy powiadomienie mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania; 8) W czasie prowadzenia robót zapewnienie w sposób ciągły mieszkańcom dostępu do posesji a służbom komunalnym i ratunkowym dojazdu do nich;9) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Wykonawca przekaże Zamawiającemu inwentaryzację w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;10) Remonty i naprawę zniszczonej w wyniku prowadzonych robót nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;11) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;12) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; 13) Prace w pobliżu sieci teletechnicznych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami ORANGE POLSKA do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych;14) Prace z zakresu sieci elektroenergetycznych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych;15) Sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie);16) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po realizacji zadania i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w wymaganym przepisami terminie);17) Prace w pobliżu sieci gazowych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami Polskiej Spółki Gazownictwa do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych;18) Przy pracach z zakresu kanalizacji i wodociągów: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK zawartych w uzgodnieniach do projektu oraz kosztów z tym związanych;19) Poniesienie wszystkich kosztów wynikających z warunków i decyzji instytucji w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot umowy;20) Połączenie wykonywanych chodników i nawierzchni jezdni z istniejąca infrastrukturą (chodnikami i jezdniami) ul. Kołłątaja i ul. Batorego;21) ) Oprawy ze źródłem światła typu LED powinny mieć zabudowany sterownik APANET Green System lub PHILIPS oraz bezpłatny dostęp do systemu sterowania, zarządzania i monitoringu oświetlenia na okres 10 lat od dnia jego wdrożenia. 22) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.23) Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urządzeń na obiekcie (min. in. oświetlenia, szafek oświetleniowych ) oraz czynności konserwacyjnych tych urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;24) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:a) Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów.b) Składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. c) Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;3. Wykonawca najpóźniej z dniem przekazania placu budowy musi posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 3 000 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.4. Szczegółowy zakres zobowiązań Wykonawcy określa dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz wszelkie inne dokumenty stanowiące część niniejszej Umowy. Niezależnie od tego, Wykonawca w ramach umówionego wynagrodzenia ryczałtowego wykona wszelkie czynności, które są obiektywnie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Realizacja robót przeprowadzona będzie zgodnie z niniejszą Umową, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji.6. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów o tym samym poziomie szczegółowości składających się na Umowę wynikać będzie różny zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie się uważany szerszy zakres świadczeń lub wyższy standard wykonania.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: 1) Projektowane postanowienia umowy, 2) Załączona dokumentacja projektowa, sporządzona przez jednostkę projektową : P.U.H. Drog-Men, ul. Szyba Walenty 26A, 41-200 Ruda Śląska. Do realizacji w ramach niniejszego zamówienia z udostępnionej dokumentacji projektowej przewiduje się zakres robót wskazany w punkcie 2 na odcinku A od km 0000 do granicy I etapu w km 0385.3) Decyzja Nr 6/2024 z dnia 1.07.2024r. znak BA.6740.9.2.2024 Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego (dn. 28.08.2024r. decyzja ta stała się ostateczna), zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.

ZP.271.1.122.2025.WO
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45230000, 45233140
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice