Przetarg 7606224 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w...

   
Analizuj Zamówienie 7606224 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-23
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Szamotułach o wiatrołap
Numer referencyjny: OR.272.7.2020

IV. Przedmio
t zamówienia:

Nazwa nadana zamówieniu: Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Szamotułach o wiatrołap.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj.: nr 1a – Przedmiary, 1b – STWiORB oraz 1c Projekt – zwane w dalszej treści także OPZ.

Zamawiający przewiduje jedną płatność po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. Zamawiający ustala wynagrodzenie ryczałtowe.

W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować, jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Materiały, wyroby, rozwiązania techniczne do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej (OPZ)
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797, z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja jest obowiązkiem Wykonawcy, bez dodatkowego wynagrodzenia.
Z uwagi na przyjęte wynagrodzenie ryczałtowe – Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady udzielonych przez wykonawcę na przedmiot umowy wynosi minimum 36 miesięcy – podlega ocenie w kryteriach oceny ofert.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1786, ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana - nie wymaga się sporządzenia aneksu,
2) przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a. konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych,
b. przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca,
c. siły wyższej,
d. warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych,
e. zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej tj. np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.),
W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany.
3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4) Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne i jakościowe lub o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy.
Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów budowy lub eksploatacji, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych
i jakościowych robót.
Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych.
5) Wykonawca może wystąpić z wnioskiem, o zmianę, na piśmie, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia powyższych okoliczności.
6) W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy – jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
7) zawsze dopuszczalne są zmiany w rozumieniu art. 144 ust. 1 uPzp.
jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego.
Dopuszcza się zmiany umowy związane z obowiązującymi przepisami dotyczącymi COVID-19, tj. w szczególności:
a) zmiany umowy o zamówienie publiczne – w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie tej umowy;
b) odstąpienia od potrącania kar umownych zastrzeżonych na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia wykonawcy lub z innych jego wierzytelności a także zakaz zaspokojenia tych kar z zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii;
jeżeli przepisy te lub z nimi związane lub zeń wynikające będą mieć wpływ na realizację niniejszego zamówienia.

Zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp wykonawca lub podwykonawca winien dysponować osobami zatrudnionymi w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób kreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), w zakresie: prace fizyczne, kierowca.
Wykonawca lub podwykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy w niniejszym przedmiocie, winien złożyć stosownej treści oświadczenie o wykonywaniu przedmiotowych czynności przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
Zamawiający zastrzega prawo do weryfikacji sposobu zatrudnienia ww. osób poprzez wezwanie Wykonawcy lub podwykonawcy do złożenia odpowiednio oświadczenia oraz poprzez bezpośrednie rozmowy z osobami wykonującymi roboty.
W przypadku wykonywania ww. czynności przez osoby niezatrudnione zgodnie z art. 22 § 1 KP Zamawiający nałoży kary umowne w wysokości 1500 zł za każdy ujawniony przypadek. W przypadku stwierdzenia, pomimo wezwania, że osoby wykonujące roboty nie są zatrudnione zgodnie z SIWZ, Zamawiający zastrzega możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.

CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45262522-6 Roboty murarskie, 45262522-6 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45443000-4 Roboty elewacyjne
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień w trybie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Do 31.10.2020 r. (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert).
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45111200, 45262522, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10467681 2024-04-24
godz. 23:59
Podlaskie Zlecę zrobienie dwóch łazienek w nowym domu.
10422718 2024-04-26
godz. 09:45
Mazowieckie Modernizacja budynku KP PSP Piasecznie w zakresie instalacji kanalizacyjnej, ciepłej i zimnej wody, wewnętrznej sieci hydrantowej, przyłącza wodociągowego „Modernizacja budynku Komen...
10479326 2024-04-26
godz. 15:00
Podlaskie Modernizacja świetlicy w Koskach polegająca na remoncie wnętrza budynku świetlicy w miejscowości Koski, obejmująca roboty tj.: tynkowanie, malowanie ścian i sufitów, wykonanie posadz...
10406616 2024-04-29
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: „Doposażenie i adaptacja pomie...
10462685 2024-05-06
godz. 15:00
Śląskie Remont i przebudowa budynku biurowca PWiK - Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 15.
10463526 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3) Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji sali 147, a w szczególności:a) mo...
10446556 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie BO - L10/07/X - Modernizacja szatni i zaplecza przy sali gimnastycznej, zakup zamków szyfrowych do szafek oraz zakup projektorów krótkoogniskowych do sal lekcyjnych 2.3. Przedmiotem zam...
10433655 2024-05-09
godz. 09:00
Lubelskie Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych Wykonanie prac w czynnym obiekcie użyteczności publicz...
10451271 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja pomieszczeń na I piętrze wraz ze znajdującym się pod nim stropem w budynku Urzędu Miasta i Gminy Czarny Dunajec Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomiesz...
10450797 2024-05-13
godz. 10:30
Śląskie Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej 1. Zakres prac do wykonania obejmuje realizację robót w całości wskazaną w dokumentacji budowlano-wykon...