Przetarg 7616432 - Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy...

   
Analizuj Zamówienie 7616432 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-29
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej usytuowanym na działce nr ew. 2/4 przy ul. Długiej 4 w Ostrowcu Ś
więtokrzyskim II
Numer referencyjny: ZP.271.08.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej usytuowanym na działce nr ew. 2/4 przy ul. Długiej 4
w Ostrowcu Świętokrzyskim II - zgodnie ze szczegółowym wykazem prac znajdującym się w Kosztorysie ofertowym Załącznik Nr 3 Część A i B do SIWZ oraz
w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 Część A i B do SIWZ – w okresie od podpisania umowy do dnia 20 listopada 2020 r.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane
Dodatkowe kody:
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 – Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45317300-5 – Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
3. Zakres robót obejmuje
a) przebudowę pomieszczeń – rozbiórkę części ścianek działowych i postawienie nowych w zmienionym układzie,
b) prace remontowe pomieszczeń wewnętrznych (posadzki, ściany),
c) przebudowę instalacji sanitarnych i elektrycznych.
Przedmiot zamówienia dotyczy budynku wolnostojącego, o trzech kondygnacjach, podpiwniczony. Wymiary budynku: 9,56 x 12,54 m, wysokość: 9,80 m do okapu
i 10,50m do kalenicy. Budynek pełni funkcję mieszkalną dla pensjonariuszy DPS, posiada windę przyścienną oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych.
W związku z wymogiem Zamawiającego zakres prac obejmuje również konieczność przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez:
a) zastosowanie drzwi bez progów o wymiarach 90 cm w świetle ościeżnicy,
b) przystosowanie łazienek do korzystania dla osób na wózkach inwalidzkich,
c) montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych w łazienkach oraz pokojach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
d) zwiększenie przejść i korytarzy przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9 Część A i B do SIWZ.
4. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
5. Zamawiający ze swej strony wyznaczy do kontaktów i kontroli w zakresie wykonywanych robót Inspektora nadzoru inwestorskiego.
6. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy oraz dwa komplety Specyfikacji Technicznej i niezbędną dokumentację do realizacji przedmiotu zamówienia. Inspektor nadzoru inwestorskiego wraz z Wykonawcą spiszą protokół z wizualnej oceny stanu technicznego.
7. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które pojawiają się w dokumentacji nie są ostatecznym wyborem dla Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych materiałów pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę tożsamych parametrów oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszystkie materiały powinny spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
(Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.).
8. Wszystkie wyroby i preparaty powinny posiadać atesty higieniczne PZH, aprobaty techniczne ITB, deklaracje zgodności wydane dla każdej partii materiałów i urządzeń wbudowanych w obiekt. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu zestawienie aktualnych Atestów i Certyfikatów materiałów używanych do przebudowy i remontu pomieszczeń.
9. Wskazane w Kosztorysie ofertowym Część A i B stanowiącym Załącznik Nr 3 wartości stanowią ostateczny wymiar zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu zwiększenia nakładów ze strony Wykonawcy na materiały pomimo braku zmian w zakresie wykonywanych
i wykazanych w w/w załączniku prac.
10. Zamawiający ma prawo do weryfikacji prac w trakcie realizacji robót oraz składania reklamacji na wykonywane prace na piśmie z wyszczególnieniem zakresu reklamacji
i wyznaczeniem terminu na jej realizacji.
11. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji i poprawy w danym zakresie w ciągu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu, który nie może wpłynąć na czas realizacji całości przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca dostarczy Inwestorowi program zapewnienia jakości.
13. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie
z przepisami Wzoru umowy stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ.
14. Wykonawca musi dokonać zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych:
a) przy realizacji inwestycji należy zachować wszystkie warunki i wymagania określone w projekcie budowlanym,
b) teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych,
c) postępowanie z odpadami powstającymi w trakcie wykonywania robót budowlanych winno być zgodne z wymogami określonymi w ustawie z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, 875).
15. Zamawiający zastrzega sobie wpływ na dobór materiałów przed ich zakupem - pod względem barw, kolorystyki, faktur oraz wszelkich innych elementów związanych
z estetyką.
16. Zamawiający wraz z Wykonawcą sporządzą wspólnie protokół dotyczący stanu liczników za media w dniu przejęcia budynku przez Wykonawcę oraz po odbiorze końcowym. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów zużycia prądu
i wody podczas przeprowadzanych robót.
17. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Wynagrodzenie zostanie przekazane przez Zamawiającego w czterech transzach gdzie ostatnia z nich będzie stanowić 50% wartości przedmiotu zamówienia. Każda transza będzie rozliczana na koniec miesiąca o ile nie wystąpią nieprawidłowości w wykonywanych robotach. Wysokość transz:
I transza – 15% wartości zamówienia
II transza – 15% wartości zamówienia
III – transza – 20% wartości zamówienia
IV – transza – 50% wartości zamówienia, wypłacona po pozytywnym wyniku odbioru końcowego oraz dokonaniu wszelkich formalności m.in. weryfikacją płatności wobec Podwykonawcy/ów poprzez uzyskanie potwierdzenia dokonania płatności. Płatność zostanie dokonana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z terminem płatności 30 dni i dostarczonej w ciągu 2 dni od jej wystawienia.
18. Wykonawca na własny koszt wykona i dostarczy zamawiającemu projekt powykonawczy oraz dokumenty odbiorowe oraz przekaże Zamawiającemu protokoły
z pozytywnym wynikiem odbiorów. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość
do odbioru końcowego będzie stwierdzona przez Wykonawcę w piśmie przekazanym Zamawiającemu. Odbiór końcowy nastąpi po potwierdzeniu przez Inspektora nadzoru inwestorskiego zakończenia robót i przyjęcia dokumentów odbioru w terminie do
20 listopada 2020 r.
19. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż
24 miesięcy. Dłuższy okres gwarancji będzie stanowił pozacenowe kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami Rozdziału XVI – Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
20. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zatrudniał jedną osobę na umowę o pracę związaną
z wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Osoba ta powinna przez cały okres realizacji umowy być dostępna na terenie jej wykonywania dla Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego, jak również powinna posiadać odpowiednią wiedzę techniczną związaną z zakresem realizowanych prac na obiekcie. W przypadku nieobecności Kierownika budowy będzie posiadać wiedzę umożliwiającą odpowiedni kontakt z Zamawiającym. Osoba ta odpowiedzialna będzie za zespół pracowników wykonujących prace na terenie obiektu jak również wyznaczanie, koordynowanie i kontrolowanie poszczególnych działań, odpowiedzialność
za przestrzeganie przepisów BHP, pomoc pracownikom, nadzór nad powierzonym mieniem Zamawiającego na terenie obiektu. Przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie: umowa o pracę zanonimizowana bądź inny dokument potwierdzający zatrudnienie formy i okresu zatrudnienia w/w osoby
u Wykonawcy. W przypadku nie zatrudnienia przez Wykonawcę w/w osoby będzie on zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ.
21. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia Księgi obmiarów tzn. zeszyt
z ponumerowanymi stronami służący do wpisywania przez Wykonawcę obmiaru wykonywanych robót w formie wyliczeń, szkiców i ewentualnych dodatkowych załączników. Wpisy w Księdze podlegają potwierdzeniu przez Kierownika Budowy.
22. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia Kierownika budowy, który będzie zobligowany do prowadzenia pełnej dokumentacji związanej z wykonywanymi robotami oraz będzie prowadził dziennik budowy.
23. Wykonawca musi wykazać się niezbędnymi uprawnieniami w zakresie prowadzenia robót instalacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem robót w zakresie instalacji elektrycznej.
24. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia planu bezpieczeństwa na terenie placu budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 nr 120, poz. 1126).
25. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia badań elektrycznych w pomieszczeniach gdzie prace elektryczne będą wykonywane w obecności Zamawiającego lub wyznaczonej przez niego osoby oraz sporządzenia z badań protokołu do przekazania Zamawiającemu. Osoby wykonujące pomiary powinny posiadać odpowiednie kwalifikację, potwierdzone uprawnieniami do wykonywania badań, okazane Zamawiającemu na jego żądanie,
b) przeprowadzenie napełnienia i odpowietrzenia instalacji c.o. po wykonanych pracach wraz z próbą szczelności w obecności Zamawiającego lub wyznaczonej przez niego osoby oraz sporządzenie z badań protokołu do przekazania Zamawiającemu.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45300000, 45310000, 45312100, 45317300, 45330000, 45331100, 45400000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484787 2024-05-10
godz. 08:00
Wielkopolskie Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy 2. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa części pomieszczeń wraz z instalacjami, parteru budynku dworca kolejowego ze zmianą spo...
10479028 2024-05-10
godz. 09:00
Podlaskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: „Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego ...
10485184 2024-05-13
godz. 09:00
Wielkopolskie „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu” Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja...
10487819 2024-05-13
godz. 10:00
Pomorskie „Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym 22. BLT w Malborku” Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: – remont węzłów sanitarnych w budyn...
10484791 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie adaptacji budynku w Podbieli 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się w Podbieli 87 dz. nr ew. 2441 obr. Podb...
10489899 2024-05-15
godz. 09:00
Lubuskie Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12 1. Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie prac modernizacyjnych w oddziale nr 12 Samodzielnego Publicznego Szpitala d...
10379705 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie „Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie na salę zajęć i gabinet intendenta” Przedmiotem zamówienia jest zmia...
10484405 2024-05-17
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie ZP.271.6.2024 Modernizacja Szkoły Podstawowej w Niewieścinie W ramach zamówienia planuje się dobudowę do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Niewieścinie sali wielofunkcyjnej ...
10480406 2024-05-20
godz. 13:00
Małopolskie Wykonanie w Krakowie: 1. Malowanie klatek schodowych przy ul. Stanisławy Wysockiej 2C. 2. Malowanie klatek schodowych przy ul. Stanisławy Wysockiej 2B. 3. Remont wybranych balkonów przy u...
10488823 2024-05-25
godz. 00:00
Podkarpackie Poszukuję ekipy płytkarzy - Rakszawa W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję ekipy do ułożenia płytek. Realizacja: Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych prosz...