Przetarg 11449234 - Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Miejskim...

   
Analizuj Zamówienie 11449234
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-22
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Tychach przy ul. Fitelberga w ramach programu „Aktywne place zabaw” 2025 – środki z Funduszu Pracy – II postępowanie

Przedmiote
m zamówienia jest przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Tychach przy ul. Fitelberga w ramach programu „Aktywne place zabaw” 2025 – środki z Funduszu Pracy.Prace budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR autorstwa MS Design Maria Skotnicka ul. Pawia 6 Tychy.Prace winny być wykonane zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, zgodnie z decyzjami administracyjnymi, sztuką budowlaną i technologią wykonywania robót, a także wytycznymi producentów wyrobów budowlanych i materiałów.Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu, wykonawca uzgodni harmonogram prac z Dyrekcją Żłobka Miejskiego i zapewni możliwość funkcjonowania placówki, z możliwie najmniejszymi uciążliwościami dla dzieci i pracowników.Zamawiający wymaga prowadzenia przez wykonawcę dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji inwestycji, w szczególności w zakresie udokumentowania wykonania robót zanikowych i ulegających zakryciu. Wszystkie roboty zanikowe i ulegające zakryciu będą odbierane przez zamawiającego. O zamiarze wykonania robót zanikowych i ulegających zakryciu wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Kontynuacja robót uzależniona będzie od zgody inspektora nadzoru lub przedstawiciela Zamawiającego.Po wykonaniu placu zabaw wykonawca będzie zobowiązany do przekazania zamawiającemu dokumentu z kontroli (np. certyfikatu, świadectwa) oraz raportu lub sprawozdania z kontroli / inspekcji, potwierdzającej zgodność placu zabaw i nawierzchni z Normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Kontrola poprzez szczegółową ocenę zgodności z wyżej wymienionymi normami musi być przeprowadzona przez niezależną, wyspecjalizowaną, akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji, zewnętrzną jednostkę kontrolującą, która nie będzie zaangażowana w montaż i nie będzie odpowiedzialna za ewentualne prace naprawcze i związane z tym wydatki. Kontrola musi zostać przeprowadzona przy udziale i w obecności zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do upoważnienia zamawiającego do wglądu do całego procesu kontroli pomontażowej placu zabaw. Firma kontrolująca zobowiązana będzie dodatkowo do przekazania zamawiającemu oświadczenia o spełnieniu wyżej wymienionych wymagań, zgodnie z wytycznymi Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025”. Wykonawca po zakończeniu realizacji inwestycji będzie zobowiązany do przekazania zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej i odbiorowej zawierającej m.in.: dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami jakie wystąpiły w tracie realizacji zadania, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie dla wszystkich użytych materiałów i wyrobów, karty techniczne, instrukcje użytkowania. Wykonawca przedstawi operat geodezyjny powykonawczy oraz zbiorcze zestawienie kosztów z wyszczególnieniem wszystkich elementów składowych inwestycji.W przypadku wskazania w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w terminie do 15.12.2025 r.Termin wykonania zamówienia określony datą tj. do 15.12.2025 r. wynika z umowy o dofinansowanie zadania, zgodnie z którą do dnia 31.12.2025 r. zadanie winno zostać zakończone. Zakończenie zadania oznacza: wykonanie robót budowlanych, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz dokonanie płatności.

PZP.271.41.2025.AM
branża Tereny zielone
podbranża zieleń, place zabaw
kody CPV 37535200, 45000000, 45111200, 45111300, 45112710, 45112723, 45233220
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się