Przetarg 11436929 - Przebudowa i doposażenie placów zabaw na terenie: 1) III...

   
Analizuj Zamówienie 11436929 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-14
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i doposażenie placów zabaw na terenie: 1) III Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach, ulica Żeromskiego 26a, 2) IV Oddz
iału Żłobków Miejskich w Gliwicach, ulica Kozielska 71.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z robotami zagospodarowania terenu, obejmujące następujące zadania:a) Przebudowa i doposażenie placu zabaw na terenie III Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach, ulica Żeromskiego 26a.b) Przebudowa i doposażenie placu zabaw na terenie IV Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach, ulica Kozielska 71.UWAGA:W przypadku wyposażenia placu zabaw, w tym urządzeń zabawowych Zamawiający odstępuje od wymagań określonych w dokumentacji projektowej w zakresie wykazania:1. potwierdzenia zgodności z normą PN EN 71-3:2019-07 oraz rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 18.12.2006 r. w spr. rejestracji, oceny, udzielenia zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) wydane przez laboratorium z akredytacją PCAoraz2. Atestu Higienicznego nr B-BK-60211-0305/21 wydanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego.Zamawiający utrzymuje jako bezwzględny wymóg spełnienie wymagań Polskich Norm PN EN 1176 (części od 1 do 7 i część 10).2.1. Przedmiot zamówienia - Przebudowa i doposażenie placu zabaw na terenie III Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach, ulica Żeromskiego 26a.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zagospodarowania terenu – placu zabaw żłobka przy ulicy Żeromskiego 26a w Gliwicach, obejmująca następujący podstawowy zakres: a) dostawa i montaż elementów małej architektury, b) dostawa montaż urządzeń zabawowych dla dziecic) wykonanie nawierzchni bezpiecznej - maty przerostowed) dostosowanie istniejącego placu zabaw do wskazań tzw. audytu otwarcia – załącznik do element dokumentacji projektoweje) prace towarzysząceWykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:-opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia-na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,-wywiezie i podda utylizacji odpady zgodnie z przepisami obowiązującego prawa-zapewni tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki,-przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami,-pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, zleci i pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, odbiory techniczne urzędów, instytucji, przedsiębiorstw, itp., --będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,-zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,-doprowadzi teren do stanu pierwotnego, np. odtworzenie nawierzchni, obsianie trawą, itp.-wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe terenu robót, chodników (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót we własnym zakresie-na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych,-wykona i przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały, wyroby, urządzenia - wersja papierowa oraz wersja elektroniczna (skany dokumentów) na nośniku np. CD, pendrive, w 2 egzemplarzach,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:-przedmiar robót - załącznik nr 12.1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),-dokumentacja projektowa - załącznik nr 13.1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14,1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.Wykonawca winien przeprowadzić, przed złożeniem oferty, wizję lokalną miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Inne wymagania:a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach użyteczności publicznej,c) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki d) Głośne prace nie mogą być prowadzone w godzinach od 11:45 do 14:00. 2.2. Przedmiot zamówienia - Przebudowa i doposażenie placu zabaw na terenie IV Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach, ulica Kozielska 71.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zagospodarowania terenu – placu zabaw żłobka przy ulicy Kozielskiej 71, obejmująca następujący podstawowy zakres: a) dostawa i montaż elementów małej architektury, b) dostawa montaż urządzeń zabawowych dla dziecic) wykonanie nawierzchni bezpiecznej - maty przerostowed) nasadzenia krzewów w formie żywopłotu, stanowiących ochronę przed wiatrem i słońceme) dostosowanie istniejącego placu zabaw do wskazań tzw. audytu otwarcia – załącznik do element dokumentacji projektowejf) prace towarzysząceWykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:-opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia-na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,-wywiezie i podda utylizacji odpady zgodnie z przepisami obowiązującego prawa-zapewni tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki,-przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami,-pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, zleci i pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, odbiory techniczne urzędów, instytucji, przedsiębiorstw, itp., --będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,-zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,-doprowadzi teren do stanu pierwotnego, np. odtworzenie nawierzchni, obsianie trawą, itp.-wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe terenu robót, chodników (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót we własnym zakresie-na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych,-wykona i przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały, wyroby, urządzenia - wersja papierowa oraz wersja elektroniczna (skany dokumentów) na nośniku np. CD, pendrive, w 2 egzemplarzach,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:-przedmiar robót - załącznik nr 12.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),-dokumentacja projektowa - załącznik nr 13.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14,2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.Wykonawca winien przeprowadzić, przed złożeniem oferty, wizję lokalną miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Inne wymagania:a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach użyteczności publicznej,c) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki oraz najemcyd) Głośne prace nie mogą być prowadzone w godzinach od 11:45 do 14:00. Wykonawcy zostanie wyznaczona strefa prowadzonych prac (część ogrodu oddana w najem musi pozostać dostępna dla najemcy

ZM.271.4.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00400041/01 z dnia: 2025-09-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-02 09:00
Po zmianie:
2025-09-04 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-02 10:00
Po zmianie:
2025-09-04 10:00
branża Tereny zielone
podbranża zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45000000, 45100000, 45111100, 45111200, 45111291, 45112710, 45112720, 45223821, 45233200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się